Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Facebook Like
Add link

" ppimine tegevuse kaudu" - 6 õppematerjali

5
doc

STEINER PEDAGOOGIKA

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Noorsootöö osakond NT 11 Maarika Tungal STEINER PEDAGOOGIKA Referaat Tallinn 2010 Steiner pedagoogika tuntakse ka Waldorfpedagoogoka nime all.See toetub Rudolf Steineri (186...

Pedagoogika alused - Tallinna Pedagoogiline Seminar
87 allalaadimist
5
doc

Steiner Pedagoogika

TALLINNA PEDAGOOGILINE SEMINAR Noorsootöö osakond NT 11 Maarika Tungal STEINER PEDAGOOGIKA Referaat Tallinn 2010 Steiner pedagoogika tuntakse ka Waldorfpedagoogoka nime all.See toetub Rudolf Steineri (186...

Sissejuhatus... - Tallinna Pedagoogiline Seminar
36 allalaadimist
180
pdf

Nihongo shoho kanji sõnastik

教 ⇒ 子 旧字 源 ⇒學 ⇒爻 源 白川字統 ⇒ 千 ⇒攴 1 o˜ ppima, teadmisi omandama 3 o˜ pperuum, kool 2 o˜ ppimine (klassikute) 4 o˜ pilane, o˜ ppur 入 ¨ OKE LO ¨ SAGEDUS B . KANJI SHOHO 2 82 183 34 卜文 ✄   おく ✂象形 ✁Kujutab sissek¨aiku ruumi 屋, lisad...

Filoloogia -
1 allalaadimist
320
doc

Majanduspoliitika

See areng, mis läänes toimus 40–50 aasta jooksul, läbiti Eestis sisuliselt 4–5 aastaga. Taandusid kollektiivsed väärtused ja sihid ning järjest olulisemaks said väärtused, mis on seotud indiviidi valikuvabadusega. Kollektiivsed sihid on muutunud vähetähtsaks. Elu kulgeb indiviidikeskses maailmas. Selgelt on ilmnenud elanikkonna kihistumine, millega leppimine võtab aega. Vahemärkusena võiks öelda, et just kihistumisega leppimine on probleemiks kõigis post- sotsialistlikes maades. Kui vana ja väljakujunenud klassiühiskonnaga Suurbritannias suhtub ühiskondlik (avalik) arvamus absoluutselt rahulikult olukorda, et mõned inimesed sõidavad Rolls Royce’iga ja teised bussiga, siis postsotsialistlikes riikides tekitab suur varanduslik erinevus väga teravaid emotsioone. Ja need e...

Akadeemiline kirjutamine -
41 allalaadimist
10
pdf

Organisatsioonikäitumine - KT2 vastused (2019)

• Organisatsiooni pühendumine põhistrateegiale. • Initsiatiiv tulemuslikkuse parandamise ergutamiseks. • Avatud kommunikatsioon ja usaldusväärsete suhete loomine kõigi asjaosalistega. • Konkurentsieelist andvate sisemiste ja välimiste sidemete loomine. • Koostöö, toetus ja ressursside jagamine. • Innovaatilisus, riskide võtmine, ühine õppimine. 40. Milliseid juhtimiseeestvedamise valdkondi on võimalik emotsionaalse intelligentsuse mõjuga parandada? • Efektiivsete meeskondade loomine • Efektiivne planeerimine ja otsustamine • Inimeste motiveerimine • Visiooni edastamine • Muutuste esilekutsumine • Efektiivsete inimestevaheliste suhete loomine 41. Kirjeldage sotsiaalse intelligentsuse olemust. Sõnastage elulinepraktiline näide. Sotsiaalne intelligentsus on inimese või...

Organisatsioonikäitumine -
23 allalaadimist
4
docx

Pedagoogika küsimused vastused

Mis on õppimine ja millal võib öelda, et õppimine on olnud edukas? Õppimine on uute teadmiste, kogemuste ja vilumuste omandamine, kus praktilise kogemuse vahendusel kujunevad õppija tegevusvõimes ja käitumises suhtelised püsivad muutused. Kuid millegi teadmine ja mäletamine ei tähenda veel seda, et asi on ära õpitud. Õppimise eesmärgiks on see, et õppija võtaks õpitava oma elus selle omaks ja vastavalt käituma hakkaks. 2. Arutlege l...

Pedagoogika -
3 allalaadimist
Error: