Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

„Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele” (0)

1 Hindamata
Punktid

Lõik failist

TTÜ 
EESTI 
MEREA
KADEE
MIA

MERENDUSK
ESKUS

M
E
R
E
T
R
A
N
S
P
O
R
D
I
J
U
H
T
I
M
I
S
E

 
L
E
K
T
O
R
A

1
A
T

KURSUSETÖÖ
„Optimaals
e laevatüübi
ja 
töökorraldu
se vormi 
valik 
liinidele või 
suundadele

Õppeaine
Meretransp
ordi 
ökonoomika

Koostaja(d)
:

2
Tallinn  2016
3
SISUKORD
SISSEJUHATUS............................................................................................................. 5
Lähteandmed.............................................................................................................. 6
Lasti transpordiiseloomustus.......................................................................................8
2. Tööregiooni looduslik-navigatsiooniline iseloomustus.............................................9
3. Lähte- ja sihtsadamate  tehnilis -ekspluatatsioonilised iseloomustused:................13
3.1 Lähtesadama iseloomustused.............................................................................13
3.2 Sihtsadama iseloomustused................................................................................15
4. Laevade  töökorralduse  optimaalse vormi valik.....................................................17
5. Sobiva  laevaliikluse  vormi valik töösuundadele või liinidele.................................17
6. Laevatüüpi valik esimeses lähenemises................................................................18
7. Laevareisi  planeerimine  selle ajaelementide lõikes..............................................19
8. Laeva reisi tulude ja kulude  kalkuleerimine ..........................................................21
9. Laevareisi ekspluatatsiooniliste näitajate arvutamine ja hindamine.....................23
10. Laevareisi majandusnäitajate arvutamine ja hindamine.....................................26
Vasakule Paremale
Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #1 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #2 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #3 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #4 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #5 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #6 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #7 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #8 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #9 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #10 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #11 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #12 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #13 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #14 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #15 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #16 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #17 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #18 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #19 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #20 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #21 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #22 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #23 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #24 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #25 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #26 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #27 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #28 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #29 Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele #30
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 30 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2017-04-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 56 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Julia A Õppematerjali autor
Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
41
docx

Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele

Merenduskeskus Optimaalse laevatüübi ja töökorralduse vormi valik liinidele või suundadele Kursusetöö Tallinn 2018 SISUKORD KURSUSETÖÖ LÄHTEÜLESANNE....................................................................3 SISSEJUHATUS................................................................................................ 4 1. LASTI TRANSPORDIISELOOMUSTUSED........................................................5 2. TÖÖREGIOONI LOODUSLIK-NAVIGATSIOONILINE ISELOOMUSTUS..

Merendus
thumbnail
42
docx

Terminali planeerimine

......................................................... 5 2.KAUBA ISELOOMUSTUS............................................................................................ 8 3.TRANSPORDIVAHENDITE ISELOOMUSTAJAD.............................................................9 4.VAJALIKU LAOMAHUTAVUSE KINDLAKSMÄÄRAMINE...............................................11 5.MEHHANISEERIMISSKEEMI VÄLJATÖÖTAMINE.........................................................13 6.TÕSTE- JA TRANSPORDISEADMETE VALIK..............................................................14 7.LAEVA- JA VAGUNIKÄIBE KINDLAKSMÄÄRAMINE.....................................................14 8.TÕSTE-TRANSPORDISEADMETE JA –MASINATE TÖÖ NÄITAJATE KINDLAKSMÄÄRAMINE.............................................................................................. 15 9.MEHHANISEERITUD LIINI LÄBILASKEVÕIME KINDLAKSMÄÄRAMINE.......................17 10. LAEVA JA VAGUNITE TÖÖTLEMISAJA ARVESTUS............................

Merendus
thumbnail
73
doc

Konteinerveod

kahe tugeva talaga. Piisava jäikuse tagamiseks on need talad ühendatud põiktaladega ­ piimidega. Otsaraamide ülemised osad on samuti ühendatud taladega, kuid need talad on väiksema tugevusega ja kergemad kui alumised talad. Konteineri koormuse peamisteks kandjateks on nurkade püsttalad. Nurkades keevitatakse talad spetsiaalse talade ühenduselemendi ­ fitingu külge. Ülemiste fitingute nurkade avad on ette nähtud konteineri haakimiseks automaathaaratsiga või muude haaratsitega. Neid fitinguid kasutatakse konteinerite seostamiseks üksteisega ja nende kinnitamiseks teki külge. Fitingud on konteineri toetuselemendid, seepärast on konteineri põhi 12,5 mm kõrgemal alumiste fitingute alumisest ja ülemine kate 6 mm madalamal ülemiste fitingute ülemisest tasandist. Konteineri karkass kaetakse lainelise lehtterasega paksusega kuni 3 mm. Konteineri põrand valmistatakse 35 mm paksustest täispunnlaudadest, mis kinnitatakse põhjapiimide külge

Laevandus
thumbnail
75
doc

Eksamipiletite küsimused ja vastused

­ puistlastilaevad e. balkerid; ­ konteinerilaevad; ­ horisontaallastimisega e. veeremiveo laevad e. RO-RO-laevad. Segalastilaevad Universaalsed segalastilaevad See nn. generaallastilaev on kõigiks vedudeks (maid of all work). Need laevad on mitmesuguse pakendkauba (kastid, kotid jms.), valtsmetalli, autode, konstruktsioonide jne. veoks. Sel laeval on mahukad kaubaruumid e. trümmid ja soodsad lastimise ning lossimise võimalused, mida võimaldavad avarad trümmiluugid. Luugid on ülemisel või seltertekil e. kaitsetekil tugevad ja veekindlad, et tagada laeva tugevus ja üleuhutavuskindlus (risk of flooding) tormisel merel. Tekke on laeval sageli mitu, kõige ülemist nimetatakse ülatekiks või peatekiks. Teised tekid, mida tavaliselt nummerdatakse ­ näiteks 2.tekk, moodustavad lastiruumid ­ tvintekid. Kõige alumine on alati trümm, mille ruumide numeratsioon algab vöörist. Lastimis-lossimisseadmed on selle laeva ekspluatatsioonis määrava tähtsusega

Laevaehitus
thumbnail
75
doc

Laevade ehitus

­ puistlastilaevad e. balkerid; ­ konteinerilaevad; ­ horisontaallastimisega e. veeremiveo laevad e. RO-RO-laevad. Segalastilaevad Universaalsed segalastilaevad See nn. generaallastilaev on kõigiks vedudeks (maid of all work). Need laevad on mitmesuguse pakendkauba (kastid, kotid jms.), valtsmetalli, autode, konstruktsioonide jne. veoks. Sel laeval on mahukad kaubaruumid e. trümmid ja soodsad lastimise ning lossimise võimalused, mida võimaldavad avarad trümmiluugid. Luugid on ülemisel või seltertekil e. kaitsetekil tugevad ja veekindlad, et tagada laeva tugevus ja üleuhutavuskindlus (risk of flooding) tormisel merel. Tekke on laeval sageli mitu, kõige ülemist nimetatakse ülatekiks või peatekiks. Teised tekid, mida tavaliselt nummerdatakse ­ näiteks 2.tekk, moodustavad lastiruumid ­ tvintekid. Kõige alumine on alati trümm, mille ruumide numeratsioon algab vöörist. Lastimis-lossimisseadmed on selle laeva ekspluatatsioonis määrava tähtsusega

Laevandus
thumbnail
70
doc

Exami küsimused ja vastused laevaehituses

­ puistlastilaevad e. balkerid; ­ konteinerilaevad; ­ horisontaallastimisega e. veeremiveo laevad e. RO-RO-laevad. Segalastilaevad Universaalsed segalastilaevad See nn. generaallastilaev on kõigiks vedudeks (maid of all work). Need laevad on mitmesuguse pakendkauba (kastid, kotid jms.), valtsmetalli, autode, konstruktsioonide jne. veoks. Sel laeval on mahukad kaubaruumid e. trümmid ja soodsad lastimise ning lossimise võimalused, mida võimaldavad avarad trümmiluugid. Luugid on ülemisel või seltertekil e. kaitsetekil tugevad ja veekindlad, et tagada laeva tugevus ja üleuhutavuskindlus (risk of flooding) tormisel merel. Tekke on laeval sageli mitu, kõige ülemist nimetatakse ülatekiks või peatekiks. Teised tekid, mida tavaliselt nummerdatakse ­ näiteks 2.tekk, moodustavad lastiruumid ­ tvintekid. Kõige alumine on alati trümm, mille ruumide numeratsioon algab vöörist. Lastimis-lossimisseadmed on selle laeva ekspluatatsioonis määrava tähtsusega ning laeva

Laevaehitus
thumbnail
35
docx

Raamat LOGISTIKA õpik kutsekoolidele küsimuste vastused

Asjatu kauba käsitsemise vältimise, dubleerivate tegevuste lõpetamise, töö ja kapitali tootlikkuse suurendamise abil püütakse suurendada efektiivsust kogu tarneahelas. 6. Milliseid toiminguid hõlmab ettevõtte sisenev logistika ja millised väljuv logistika? Väljuv logistika hõlmab sellised laotoimingud, nagu tellimuste komplekteerimine väljastamiseks, väljastamisega seotud lisaväärtusteenused, pakkimine, väljastamine või lähetamine, transport ja jaotus. Siselogistika all mõeldakse kõikide nende toimingute teostamist, mis jäävad siseneva ja väljuva logistika vahele. Nendeks on hoiustamine, inventeerimine, väljastamine tootmisele, vastuvõtt tootmisest, samuti ka tootmis- ja tagastuslogistika. 7. Nimetage logistika funktsionaalsed valdkonnad. Logistika funktsionaalseteks valdkondadeks loetakse tegevusalasid, mis on mõeldud konkreetse logistilise

Logistika alused
thumbnail
77
doc

TEHNOÖKOLOOGIA EKSAM

vähemalt: 1) sadama üldandmed; 2) veesõidukite sadamasse sisenemise korraldus; 3) laevaliikluse korraldus sadama akvatooriumil; 4) veesõidukite sadamas seismise korraldus; 5) veesõidukite sadamast lahkumise korraldus; 6) osutatavad sadamateenused ja sadamateenuste osutamise korraldus; 7) reisijate teenindamise korraldus sadamas; 8) meditsiiniabi korraldus sadamas; 9) tuleohutusnõuded sadamas ja päästetööde korraldus; 10) päästeasutuse ja muu abi andva või järelevalvet teostava asutuse väljakutsumise kord. 3) Riigi jäätmekava 2008-2013 eesmärk on jäätmete ladestamise vähendamine, jäätmete taaskasutamise suurendamine ning tekkivate jäätmete ohtlikkuse vähendamine, et negatiivne mõju keskkonnale oleks minimaalne. Põhieesmärgi saavutamine on seotus jäätmehierarhia rakendamisega: jäätmeteket tuleb vältida, ja kui see osutub võimatuks, tuleb jäätmeid nii palju kui

Tehnoökoloogia




Meedia

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun