Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

“Ettevõtte majandusõpetus” kordamisküsimused (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes mida kus millal?
  • Kes on Teie klient ja tarbija?
  • Millised on klientide vajadused ja milles seisneb turunõudlus ?
  • Missuguseid väärtusi loob ettevõte klientidele?
  • Missuguse kaubateenusega ettevõte rahuldab kliendi vajadusi?
  • Miks peaks klient ostma just Teilt?
  • Miks see on hea idee?
  • Millisele oletusele see arvamus tugineb?
  • Miks see idee võiks sobida ja 5 põhjust miks ei peaks sobima?
  • Kuhukuidas ta sobib tulevikus?
  • Kuidas hinnata võimalusi ja ohte kuidas käituda?
  • Mille vastu võitleme?
  • Mida väldime Milleks me ei ole valmis?
  • Mida teha toote langusfaasis?
  • Palju KOERI kutsuvad esile ebapiisava rahavoo ning aeglase kasvu 20 Turustrateegiad lk ?
  • Kui palju on võimalik kulutada uute seadmete ostmiseks?
  • Kui suur on investeeritud kapitali tulukus?
  • Kui edukas on ettevõte?

Lõik failist

“Ettevõtte majandusõpetus” kordamisküsimused


Iga küsimuse juures on märgitud põhiõpiku leheküljed („Ärikorralduse põhiteadmised“) ja lisaks ka Power Pointi esitlusfaili nimi, kust selle teema kohta infot leiab!
  • Ettevotte_majandusopetuse_aineII07)
    • Ettevõtluskeskkonna iseloomustus: klassifikatsioonid, tasandid, subjektid. (lk 20-41, Sisekeskkond
    • Väline keskkond on vaadeldav mikro - ja makrotasandil
        • Väline mikrokeskkond
          • Tarbijad
          • Hankijad
          • Konkurendid
          • Inimressursid
          • Finantsressursid
        • Väline makrokeskkond
          • Poliitiline keskkond
          • Majanduslik keskkond
          • Sotsiaalne keskkond
          • Tehnoloogiline keskkond
          • Looduslik keskkond
          • Rahvusvaheline keskkond

    Sisekeskkonna märksõnadeks on:
    juhtimise kvaliteet, mis määrab ettevõtte edukuse või ebaõnnestumise. Juhtimisotsused mõjutavad kõiki eteevõtte tegevuse aspekte. Näiteks võivad ühed otsused põhjustada halba toodangut, viletsaid tooteid või kehva turustust. Juhtimise kvaliteeti on raske defineerida, kuid see seondub järgmiste teguritega: juhtimisoskused, töötajaga suhtlemise kogemused, teadmised tootmis- ja teenindusprotsessist, kohustus ja motivatsioon , soov ja võime teha muutusi, otsustus - ja sihikindlus, initsiatiiv ja vaist.
    Finantsseisukord, selle tugevus või nõrkus võib esile kerkida paljudest allikatest. Samas ei sõltu finantsseisukord mitte ainult sellest , kui palju raha ettevõttel on, vaid ka sellest, kuidas raha kasutatakse. Finantsseisukorra kujundamisel on tähtsad järgmised asjaolud : võime
  • Vasakule Paremale
    Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #1 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #2 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #3 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #4 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #5 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #6 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #7 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #8 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #9 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #10 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #11 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #12 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #13 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #14 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #15 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #16 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #17 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #18 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #19 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #20 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #21 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #22 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #23 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #24 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #25 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #26 Ettevõtte majandusõpetus-kordamisküsimused #27
    Punktid 100 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 100 punkti.
    Leheküljed ~ 27 lehte Lehekülgede arv dokumendis
    Aeg2014-11-20 Kuupäev, millal dokument üles laeti
    Allalaadimisi 71 laadimist Kokku alla laetud
    Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
    Autor student94 Õppematerjali autor

    Sarnased õppematerjalid

    thumbnail
    27
    doc

    Eksami kordamisküsimuste vastused aines ettevõtte majandusõpetus

    "Ettevõtte majandusõpetus" kordamisküsimused Iga küsimuse juures on märgitud põhiõpiku leheküljed (,,Ärikorralduse põhiteadmised") ja lisaks ka Power Pointi esitlusfaili nimi, kust selle teema kohta infot leiab! 1. Ettevotte_majandusopetuse_aineII07) · Ettevõtluskeskkonna iseloomustus: klassifikatsioonid, tasandid, subjektid. (lk 20-41, Sisekeskkond o Juhid o Omanikud o Töötajad · Väline keskkond on vaadeldav mikro- ja makrotasandil o Väline mikrokeskkond

    Ettevõtte majandusõpetus
    thumbnail
    27
    doc

    Nimetu

    TMJ3330 "Ettevõtte majandusõpetus" kordamisküsimused Iga küsimuse juures on märgitud põhiõpiku leheküljed (,,Ärikorralduse põhiteadmised") ja lisaks ka Power Pointi esitlusfaili nimi, kust selle teema kohta infot leiab! 1. Ettevõtluskeskkonna iseloomustus: klassifikatsioonid, tasandid, subjektid. (lk 20-41, Ettevotte_majandusopetuse_aineII07) · Sisekeskkond o Juhid o Omanikud o Töötajad · Väline keskkond on vaadeldav mikro- ja makrotasandil o Väline mikrokeskkond Tarbijad

    Kategoriseerimata
    thumbnail
    58
    doc

    Äri planeerimine kordamisküsimused

    1. Ettevõtluse definitsioonid, ettevõtjate iseloomustus ja ettevõtte määratlus äriseadustikus ja klassifikatsioonid.  ETTEVÕTLUST on defineeritud kui protsessi, kus vajaliku aja ja pingutuste ning riskide võtmise tulemusena luuakse väärtusi ja isiklikku rahulolu (Hisrich ja Peters, 1989).  ETTEVÕTLUST (ettevõtlikkust) on käsitletud ka kui ressurssi kõrvuti traditsiooniliste tootmise sisenditega (maa, kapital, töö) (Appleby, 1994).  ETTEVÕTJA on füüsiline isik, kes pakub oma nimel tasu eest kaupu või teenuseid

    Analüüsimeetodid äriuuringutes
    thumbnail
    15
    docx

    Ettevõtlus ja äri planeerimine

    "Ettevõtlus ja äri planeerimine" kordamisküsimused Eksamiküsimused toetuvad nii loengutele kui harjutustundides käsitletud teemadele, sh materjalidele Moodles. Üldised teemad on toodud järgnevalt. 1. Ettevõtluse definitsioonid, ettevõtjate iseloomustus ja ettevõtte määratlus äriseadustikus ja klassifikatsioonid. Ettevõtluse definitsioonid ETTEVÕTLUST on defineeritud kui protsessi, kus vajaliku aja ja pingutuste ning riskide võtmise tulemusena luuakse väärtusi ja isiklikku rahulolu (Hisrich ja Peters, 1989). ...protsess, mille kaudu inimesed saavad teadlikuks ettevõtlusest kui võimalusest ja astuvad samme äri alustamiseks (Stevenson 2005) Ettevõtte käivitamine ja/või kasvatamine läbi innovaatilise, riski võtva juhtimise (Fred L

    Ettevõtlus
    thumbnail
    33
    docx

    Ettevõtluse eksami kordamisküsimused

    · isiklik huvi, kasumi motiiv · millegi uue käivitamine, organiseerimine, planeerimine · erinevus kapitali andja funktsioonist · initsiatiivi ülesnäitamine · riski, vastutuse võtmine ÄS: Ettevõtja on füüsiline isik, kes pakub oma nimel tasu eest kaupu või teenuseid ning kaupade ja teenuste müük on talle püsivaks tegevuseks. 2. Ettevõtja ja omanik-juht. Omanik-juht (owner-manager) - iseloomulik elustiiliettevõttele, juhib ja korraldab ettevõtte igapäevast tegevust, kuid ei ole orienteeritud uute võimaluste leidmisele, ettevõtte kasvule. Teda iseloomustab: Sõltumatuse vajadus Saavutusvajadus (ka tunnustusvajadus) Soov kontrollida oma keskkonda ja saatust Võime elada ebakindluse tingimustes ja võtta mõõdukaid riske Ettevõtja - iseloomulik orienteeritus kasvule, uute võimaluste otsingule, innovatsioonile. Teda iseloomustab: Võimalustele orienteeritus Innovaatilisus Enesekindlus

    Ettevõtlus ja väikeettevõtte juhtimine
    thumbnail
    6
    docx

    Juhtimisarvestuse eksamiks kordamise konspekt

    Piirkasu ­ piirkulud = ärikasum. Teisiti võib ka öelda, et see müügikulu on muutuvkulud. St nt müügihind 0,4, muutuvkulud 0,25, siis 0,15 on piirkasum ühiku kohta (piirkasumlikkus). Seega piirkasumimäär on 0,15/0,4= 0,375 *100% = 37,5%? Vastus avaldatakse protsentides. Ühiku piirkasum/piirkasumlikkus on tk (nt 15) ning piirkasum on kogusumma, nt 15 000. Piirkasumimäär arvutatakse : piirkasumi kogusumma / kogutulu Piirkasumit arvutatakse : müügitulu ­ muutuvkulude kogusumma Kui ettevõtte tegevusvõimenduse tase on 5 ja ettevõte soovib saada 30% kasumikasvu siis müügitulu peab kasvama 6 % Tegevusvõimenduse aste = piirkasum / kasum (üldjuhul kasutame ärikasumit, aga tähistame niisama kasumina) Tegevusvõimendus on näitaja, mis arvutatakse püsivkulude osatähtsusena kogukuludes ning kajastab firma tegevusriski. Suure võimenduse korral toob müügikäibe väike langus kaasa suure languse ärikasumis, neil on suur piirkasumimäär ja kõrge kasumilävi.

    Juhtimisarvestus
    thumbnail
    21
    docx

    Ettevõttemajandus

    Nt. FIE, täisühing, usaldusühing, osaühing, aktsiaselts, tulundusühing, välismaa äriühingu filiaal. Pereettevõtted. Kõikidest ettevõtetest 85%. Plussid: · Usaldus, mis on pereliikmete vahel · Mõned tööülesanded saab kodus täita. · Ühine eesmärk · Kiire otsustamine Miinused: · Et kui ettevõttes midagi juhtub, siis see mõjutab kõiki. Ettevõte oleneb pere eelarvest. · Nt. Lahutuse korral probleem ettevõtte jagamisel. · Ettevõte ei pruugi olla jätkusuutlik. Probleem tulevasele põlvkonnale. · Vallandada on.. keeruline. Sotsiaalne ettevõtlus Suunatud erivajadustega inimestele, kellel on füüsilisi, psüühilisi, alkoholi-, narko-, pikaajalise töötuse või erinevatele immigrantide gruppidele omaseid probleeme. Näiteks: Kodutute jalgpalli MM; Heateo Sihtasutus (Uuskasutuskeskus, Noored kooli, Anni Akadeemia, intensuuvrehabilitatsioonikeskus RE-HAB); Lootuse Küla

    Majandus
    thumbnail
    29
    odt

    Kursuse konspekt

    Tarbijauuring Uuringu protsess:  Problem  Eesmärk  Hüpoteesid  Küsimuste sõnastamine,järjestamine  Ankeedi visuaalne kujundamine  Uuringu teostamine  Andmete töötlus  Raport  Tulemuste esitlemine ja ettekanne Turubarjäärid lk 12 Tarbijakasud lk 13 Turundus toetab nii t, vahendamist kui ka tarbimist. Igale kliendile personaalne lähenemine. Mõjutab inimeste tarbimist, hoiakuid, elustiili, kui ka ettevõtte kasumlikkust. Turundada saab kaupu, teenuseid, mõtteviisi/elustiil, isikuid (eneseturundus-staarid), asutusi, religiooni??, koht (linna, riik vms), elamused/üritused… Väärarusaamad: turundus on vait müümine, kliendi ootusi ei peeta oluliseks. Turundusekontseptsioon- eristuvad 1.lähtealuse, 2.fookuse, 3.vahendite, 4.eesmärkide poolest. Lk 14 1) Turundustegevusi ühendab vahetuskontseptsioon – saadakse soovitud toode teise hüvise vastu.  Tootmiskontseptsioon: 1

    Turundus




    Kommentaarid (0)

    Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



    Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun