Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge
Õppekava sisuna on välja toodud muutused looduses, elukeskkond, inimese mõju loodusele. 6.-7. aastaste laste eeldatavate tulemustena on välja toodud, et laps kirjeldab, kuidas ümbritsev keskkond ja inimeste käitumine võib mõjutada tervist (punkt 8), suhtub ümbritsevasse keskkonda hoolivalt ning käitub seda säästvalt (punkt 10) ning mõistab ja märkab enda ja teiste tegevuse mõju ja tagajärgi keskkonnale (punkt 15). (KLRÕK 2008).
Õppekava maht on 80 õppenädalat ning õppekava läbimise nominaalaeg on kaks aastat (neli semestrit). Mõlema õppeaasta lõpus läbitakse kevadsemestril ettevõtte praktika teoreetiliste baasteadmiste kinnistamiseks ning praktiliste oskuste omandamiseks, mille üldmaht moodustab kogu õppeaja 80 õppenädalast 25% ehk 20 õppenädalat (esimesel õppeaastal 9 õppenädalat, teisel õppeaastal 11 õppenädalat).
Õppekavadel on selged ja läbimõeldud eesmärgid ja struktuur, • on olulisel kohal sobivate käitumisviiside õpetamine (motivatsioon, tähelepanelikkus jne.), see on palju lihtsam, kui ümberõpetada • laps kogeb eduelamust ja tal kujuneb positiivne maailmapilt, õppimine peab olema meeldiv ja lapsele turvaline Nn. üksiklaskudega edu ei saavuta!
Õppekavad on üldisemat laadi, kohalikel omavalitsustel ja koolidel on võimalus kasutada erinevaid õppemetoodikaid, viia õpetamise kiirus ja tase vastavusse õpilaste võimetega. Nagu igas süsteemis, peab ka haridussüsteemis olema tasakaalus vabadus ise otsustada ja kontroll tegevuse üle. Koolis toimib oma sisekontroll.
Õppekava maht on 210 EAP. Teoreetiliste õppeainete kõrval saavad üliõpilased ka praktikat.Tavaliselt praktika toimub haiglastes, polikliinikutes, tervisekeskustes ja hooldusmajades. Õppimispraktikat on võimalik sooritada ka välisriikides, sest see kõrgkool osaleb mitmetes rahvusvahelistes koostööprojektides.
Õppekava nõuded on õpetajale küll põhisuuniseks, kuid peale selle peab ta pidevalt jälgima ka laste väljendatavaid märguandeid, seda, millist keelepruuki neil parajasti kõige rohkem vaja läheb. Nii säilib õpimotiiv ning keele omandamine toimub palju loomulikumal ja tõhusamal
Õppekava täitmine tähendab õppekavas ette nähtud õppeainete (õppekavas määratud või üliõpilase poolt õppekavasse valitud moodulite) läbimist õppesüsteemi (vt ptk IV.6.1) ja õppekoormusega (vt ptk IV.6.2) ette nähtud viisil ja
Õppekavas on sätestatud, et „põhikooli lõpetaja tunneb lihtsamaid uurimismeetodeid ja kasutab mõnda neist oma õppetöös“ 1. Sellega muutub õpilasteadus senisest väheste entusiastide harrastusest massiliseks tegevuseks.
Õppekavad on tööturu vajadustest ja õppijast lähtuvad, paindlikud – mitmete spetsialiseerumisvõimalustega. Tänu kõrgeleasetatud standarditele on suudetud saavutada hea maine nii tööandjate kui ka vilistlaste seas.
Õppekava on täies mahus täidetud,kui üliõpilane on läbinud õppekavas ette nähtud õppeained ja praktika, sh sooritanud lõpueksami(d) või kaitsnud lõputöö, ning kogunud õppekavas ette nähtud hulgal ainepunkte.
Õppekava on liiga jäik, et õpetajad saaksid eksperimenteerida ning algusest peale on juba pooldatud seda, et õpilased lihtsalt ära õpivad ja liiguvad edasi järgmise õppe kallale.
Õppekava on tugevasti järginud uskumusi, et parim tee õppimiseks on jagu saada väikestest teadmiste kogustest ja seejärel ühendamine need tervikuks suuremate mõistete kaudu.
Õppekava üld - ja põhiõpingute moodulite koostamise alus „Automaaler I” kutsestandard, mis on kinnitatud 31. mail 2005. a Transpordi ja Logistika Kutsenõukogu otsusega nr 13.
Õppekavades on tähtsal kohal õppepraktikad, mille käigus täiendatakse auditooriumis omandatud teoreetilisi teadmisi õppejõu juhendamisel metsas ringi liikudes ja töötades.
Õppekava kaudu on põhiülesandeks olla osaline mitmekülgselt arenenud isiksuse kujunemisel, meie tegevus lähtub õpilase arengu toetamisest, arvestades tema võimeid ja vajadusi.
Õppekava läbinu on praktiliste metsatöö oskustega metsandusspetsialist, kes oskab teha metsa rajamise, hooldamise ja puiduvarumisega seotud töid ning neid töid ka korraldada.
Õppekavas on mõned lihtsad ained, nagu näiteks erialatutvustus ja väljendusoskus, kuid on ka raskemaid, näiteks matemaatiline analüüs, mis on minu jaoks väga raske.
Õppekava on aluseks nii munitsipaal- ja eralasteasutusele oma õppekava koostamiseks kui ka toetab lapsevanemaid lapse kodusel kasvatamisel ja arendamisel.
Õppekavatöö – pikaajaline protsess, mille eesmärgiks on õppimise, õpetamise ja kasvatusprotsessi kvaliteedi parandamine ning milles osaleb kogu personal.
Õppekava on üldisem, toodud on välja üksnes 6-7 aastaste laste oskused, aga Inglismaa õppekava puudutab erinevate vanusegruppide eeldatavaid oskuseid.
Õppekava - Õppekava on tähtis riiklik dokument, mis paneb paika kohustuslike õppeainete nimekirja ning nende õpetamise sisu ja mahu igas klassis.
Õppekava on koostatud nii, et õpilased suudavad neid nõudmisi täita ja on ette valmistatud toime tulema ka kõige erinevamates eluvaldkondades.
Õppekavad on koostatud nii, et paari aastaga omandatakse valitud erialal nii teoreetilised taustteadmised kui ka mitmekülgsed praktilised oskused.
Õppekavas on maalimine, joonistamine, plastika, näitekunst, muusika, arhitektuur, käsitöö, häälekujundus ja liikumiskunstid.
Õppekavades on lähisuhtevägivalla temaatikale pööratud vähe tähelepanu ja õppejõud vajavad vastavat täienduskoolitust.
Õppekavas on mängule eriti tähelepanu pööratud ning võib öelda, et teistes õppekavades polnud mäng üldse oluline.
Õppekava on vastavalt igale klassile paindlik, muutudes tihti selle järgi, millistele õpilastele materjali pakutakse.
Õppekavas on eesti keel (lugemine, sõnavara täiendamine, grammatika), kodulugu, ajalugu, rahvatants ning laulmine.
Õppekava on minu arvates väga hea, ehk sellepärast, kuna olen algusest peale 2008.a õppekavaga tööd teinud.
Õppekavas on laste huvidele, nende tunnetuslikule, sotsiaalsele ja emotsionaalsele küpsusele vastavad tegevused.
Õppekavas on toodud välja erinevad tabelid ning saab teada kõigi vanusegrupi laste vajadustest.
Õppekava koostamisel on osalised klassijuhataja, aineõpetajad, lapsevanemad, koolijuht ja spetsialistid.
Õppekava koostamisel on võetud aluseks Eesti rahvakalendri tähtpäevad ja tähtsad eluvaldkonnad.
Õppekava on koostatud nii, et võimaldab lapsel ise oma küsimustele vastuseid leida.
Õppekava struktuur - õppekava ülesehitus, erinevate osade paiknemine üksteise suhtes.
Õppekava on kokkulepe, mille sisu oleneb ühiskonna ootustest ja soovidest.
Õppekava - mitu tundi kutsekoolides pühendutakse erinevate õppeainetele.
Õppekava on dokument, kuhu on kirja pandud kokku lepitud haridusstandard.
Õppekava on meil väga tihe ja raske ning lastel on tamp pidevalt peal.
Õppekavas on võrdne tähtsus nii teadmis-, tegevus- kui kunstiainetel.
Õppekava on ülesehitatud ainevaldkondadele vastavate moodulitena.
Õppekava on ainuke selle taseme õppekava toitlustuse valdkonnas.
Õppekavades on võimalik kirjeldada: - Miminaalset tulemust.
Õppekava on koostatud tasemel, mis nooremveebli auastme.
Õppekavas on veel juurde tulnud õpikäsitlus.



Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun