Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Mõistete sõnaraamat
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge
Õpetamisel on õpitulemuste kontrollimine muidugi keerulisem ülesanne ega piirdu vaid ühekordse proovi võtmisega ning selle kvaliteet sõltub märkimisväärselt nii õppe-eesmärkide püstitamisest kui ka kontrollimeetoditest ning –vahenditest. 9. Millistes dimensioonides võimaldab kontrollküsimusi iseloomustada õppe-eesmärkide spetsifikatsioon? Õppesisu omandamise tase määratakse tavaliselt B. Bloomi taksonoomia, harvemini R. Gagnè õppetulemuste klassifikatsiooni kategooriates.
Õpetamises on järgmised valdkonnad, millest lähtudes hinnatakse ka õpitulemusi (§6): • Elu- ja toimetulekuõpe • Eesti keel/vene keel (kooliõppekeel) • Matemaatika • Tööõpe • Kunst ja käeline tegevus • Muusikaõpetus • Kehaline kasvatus • Rütmika • Lisakse nendele ainetele on 7-9 klassis valikõppeained (§4.6, §4.7)
Õpetamisviisid – st vajavad eriabi, eritoetust • St: hariduslikud erivajadused • Määratlused erinevad • (Hariduslike) erivajadustega on lapsed, kelle õpetamiseks- kasvatamiseks on vaja spetsiaalseid võtteid, programme jne. Erilisust võib defineerida normaalkõvera abil: tavalised keskel, erilised need, kes jäävad äärtesse.
Õpetamisviise – rühmadesse sorteerimine, õppimine ühest kümneni, esemed nööril, numbrite järjestuse kinnistamine, arvu ja numbri mõiste, topsid ja loendatavad esemed, segamini numbrid, numbrite lisamine esemetele, liitmine ja lahutamine kümne piires, raha mõiste sissetoomine, laulud ja luuletused arvudest.
Õpetamise juures on minu arvates väga oluline õpetaja ja lastevanemate hea ja usalduslik koostöö, sest sellise lapse õpetamine ei peaks käima ainult koolis, vaid ka kodus, sest siis saab laps aru, et see on vajalik ning, et teda ümbritseks stabiilne ühiskond.
Õpetamisel on väga kulukas, aga ka väga tähtis ja oluline, sest tihti on see ainus võimalus, kuidas need lapsed saavad suhelda üksteistega, omandada haridust, et selle kaudu saada positiivne ellusuhtumine võrdselt teiste ühiskonnaliikmetega.
Õpetamis - ja kirjastajatöö kõrval oli Umberto Eco tegev mitme kultuuri- ja teadusajakirja toimetuses, kirjutas arvukaid artikleid ja aitas ise kaasa ajakirjade asutamisele. Organiseeris ta Milanos esimese rahvusvahelise semiootika kongressi.
Õpetamisel on väga oluline, milline on õpperuum, selle välimus ja sisustus, õppevahendid ja nende korrasolek, valgustus peab olema piisav, samuti peab olema soojus temperatuur paras, mitte liiga külm või palav.
Õpetamise kõrvalt on selline hobi suurepärane. Eratunde annan ma ka. Tahan, et neiud ja noormehed ikka targad ja nupukad oleks ning et nad ise igale võimalikule probleemile lahenduse suudaksid leida.
Õpetamiseks on vajalikud teadmised: • pedagoogilis-psühholoogilistest mõistetest ja teooriatest • praktilised pedagoogilised teadmised ja oskused • võime langetada pedagoogilisi otsuseid
Õpetamisel on muutunud üha tähtsamaks ärksa õpihuvi kujundamine, õppija varasemate kogemuste ja ootustega avestamine ning efektiivsete õpioskuste kättejuhatamine.
Õpetamisprotsessi on tähtis mäletada, seda fakti, et kõige rohkem jääb meelde see materjal mida mitte ainult kuulatakse kuid ka arutletakse ja akttiivselt rakendatakse.
Õpetamis - ja kasvatamisviisid • Leebe (minna-laskev) õpetaja • Autoritaarne õpetaja • Autoriteetne õpetaja • Uskumused ja käitumine Leebe õpetaja
Õpetamise kasuks on see, et sellisel moel õpetatakse teisi aineid; ei ole olemas analoogi, kus ainet õpetatakse ajaloo keskselt nagu filosoofiat püütakse õpetada.
Õpetamise funktsioonist - ülikool tootis ajaloolaskonda, oluline see, et ühelt poolt varustas ajaloo osakond ette ajalooõpetajaid.
Õpetamise investeerimine - tagab kõige kõrgema kliendi rahulolu, uued tooted, kliendi nõustamine/õpetamine, rahavoogude juhtimine.
Õpetamisel on oluline, et sama nähtust seletavad teooriad, doktriinid ning kontseptsioonid peaksid olema võrreldavad.
Õpetamisel on saavutatud edu eri meetodite kasutamisega, mõnele sportla- sele on sobivam üks meetod, teisele teine.
Õpetamiseks – ilma et autor seejuures mingit huvi tunnks mõtlemise kui hingelise protsessi uurimise vastu.
Õpetamiseks nimetatakse meetodit, mis baseerub teadaolevatel sisend- ja väljundvektori väärtuste kogumil.
Õpetamis - ja õppevahendite valikut, samuti sobiva õpikeskkonna loomisel ja rakendamisel.
Õpetamist - õppimist ning teeb mainitu arusaadavamaks, mis kinnitab ka töö hüpoteesi.
Õpetamist närvivõrk on võimeline klassifitseerida ka uusi õpetamisel kasutamata mustreid.
Õpetamise alustamiseks on oluline kindlaks määrata õpilaste keh võimete ja oskuste tase.
Õpetamist on aga nähtud laste koolivalmiduse saavutamise alusena.
Õpetamistegevus on tsükliline protsess, mida vajadusel korrata.
Õpetamisel on fookus sageli õpetajal, õppimisel
Õpetamisel on erilist tähendus ilukirjandusel.
Tulemused kuvatakse siia. Otsimiseks kirjuta üles lahtrisse(vähemalt 3 tähte pikk).
Leksikon põhineb AnnaAbi õppematerjalidel(Beta).

Andmebaas (kokku 683 873 mõistet) põhineb annaabi õppematerjalidel, seetõttu võib esineda vigu!
Aita AnnaAbit ja teata vigastest terminitest - iga kord võid teenida kuni 10 punkti.

Suvaline mõiste



Kirjelduse muutmiseks pead sisse logima
või
Kasutajanimi/Email
Parool

Unustasid parooli?

või

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO AKTIVEERIMISEL +10 PUNKTI !


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun