Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Õpetaja ametijuhend (0)

5 VÄGA HEA
Punktid

Lõik failist

Õpetaja ametijuhend #1 Õpetaja ametijuhend #2 Õpetaja ametijuhend #3
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 3 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-10-19 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 50 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor sweetbunny Õppematerjali autor
Ametijuhend õpetaja kohta.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
10
pptx

KURESAARE AMETIKOOLI ÕPILASTE SISEKORRAEESKIRI

KURESAARE AMETIKOOLI ÕPILASTE SISEKORRAEESKIRI ÜLDSÄTTED Sisekorraeeskiri määrab ära kooli õpilaste käitumisreeglid ja muud tegutsemiskokkulepped koolis §1. Käitumine koolis ja selle territooriumil Õpilane 1. Suhtub õppetöösse kohusetundlikult. Võtab osa õppetundidest ja täidab õpetaja poolt antud ülesandeid. 2. Hoiab oma õpilaspiletit ja muid dokumente. 3. Hoiab ja kaitseb kooli ning valitud eriala mainet. 4. Hoiab kooli ja kaasõpilaste vara. 5. Hoidub tegudest, mis takistavad teistel õpilastel ja kooli töötajatel oma kohustuste täitmist. 6. Hüvitab koolile tekitatud materiaalse kahju (või teevad seda õpilase vanemad/hooldajad). 7. Ei puudu koolist põhjuseta ega hiline tundidesse. 8

Eeskiri
thumbnail
36
docx

Uurimistöö "Õpikeskkond ja õpimotivatsioon"

8.klass Juhendaja: Tiina Tart Võhma 2014 1 Sisukord Sissejuhatus................................................................................................... 3 Õpikeskkond ja õpimotivatsioon.....................................................................4 2. Õpilaste hinnangud õpikeskkonnale ja õpimotivatsioonile.........................7 2.1 Hea õpetaja tunnused...........................................................................7 2.2 Hinnang õpetajatele..............................................................................8 2.3 Hinnang direktorile.............................................................................. 10 2.4 Hinnang psühholoogile ja sotsiaalpedagoogile....................................11 Joonis 9. Kas teie kooli sotsiaalpedagoog on usaldusväärne? ( Haljala Gümnaasium)..................

Pedagoogika
thumbnail
2
doc

Hariduspoliitika ja haridusõigus

Kooli pedagoogid (liikmed), direktor (esimees, korraldab tegevust), õppealajuhataja (aseesimees), õpilasesinduse määratud õpilaste esindaja. Kuidas võetakse vastu otsused ja kes nende täitmist korraldab/kontrollib? Lihthäälteenamusega. Hääletamine on õppenõukogu otsusel avalik või salajane. Poolt ja vastuhäälte võrdse arvu korral on otsustavaks õppenõukogu esimehe, tema äraolekul aseesimehe hääl. Kontrollib kooli direktor. Õpetajakutsestandard Mis on õpetaja põhitegevused? Õppeprotsessi planeerimine ja juhtimine; õppija juhendamine, tema arengu ja motivatsiooni toetamine; õppeprotsessi analüüsimine ja hindamine ningtagasisiside andmine õppijale, tema vanematele/hooldajale; õppija kaasamine õppesisu ja eesmärkide kavandamisse; õppija toetamine õpi- ja sotsiaalsete oskuste omandamisel. Millest koosneb õpetaja kutsealane areng? Esmaõppest, kutseaastast, elukestvast täiendusõppest. Esmaõpe: omandatakse õpetajatööks

Pedagoogika alused
thumbnail
7
docx

Haridusseadusandlus kui alus HEV õppurite õppe korraldamiseks.

käitumis- ja tundeeluhäired, pikemaajaline õppest eemalviibimine või kooli õppekeele ebapiisav valdamine toob kaasa vajaduse teha muudatusi või kohandusi õppe sisus, õppeprotsessis, õppe kestuses, õppekoormuses, õppekeskkonnas (nagu õppevahendid, õpperuumid, suhtluskeel, sealhulgas viipekeel või muud alternatiivsed suhtlusvahendid, tugipersonal, spetsiaalse ettevalmistusega pedagoogid), taotletavates õpitulemustes või õpetaja poolt klassiga töötamiseks koostatud töökavas. (2) Õpilase andekust käsitletakse käesoleva seaduse tähenduses haridusliku erivajadusena, kui õpilane oma kõrgete võimete tõttu omab eeldusi saavutada väljapaistvaid tulemusi ning on näidanud kas eraldi või kombineeritult eelkõige järgmisi kõrgeid võimeid: üldine intellektuaalne võimekus, akadeemiline võimekus, loominguline mõtlemine, liidrivõimed, võimed kujutavas või esituskunstis, psühhomotoorne võimekus.

Eripedagoogika
thumbnail
10
pdf

Euroopa kool

teadlikkus ning õpilase edasise arengu soodustamine-toetamine (sh õpilase enesehinnangu kujunemine võrdluses teistega). Hindamise aluseks on suulised vastused ning kirjalikud tööd. Euroopa koolis on keeleoskuse ja ainealaste teadmiste hindamine ühitatud, mõlemaid aspekte hinnatakse ühe esitluse raames. Viimane seab eriti kõrged ootused õpetajatele. Esimesel kolmel õppeaastal (1.­3. kl) peegeldab kokkuvõttev hinne kõiki õpetaja tähelepanekuid ning olemasolevaid õpitulemusi õpitavas aines. Tulemus väljendatakse täisarvulise hindena. 4.­6. õppeaastal sisaldab hinne kahte komponenti: hinne A on kokkuvõte kõikidest õpetaja tähelepanekutest ning õpilase suulistest ja kirjalikest vastustest, v.a hindes B sisalduv; hinne B on kokkuvõte semestri jooksul sooritatud eksamite, testide ja osaeksamite hinnetest. Hinne A ja B väljendatakse 4.­6. õppeaastal täisarvulise või poole hinde täpsusega hindena, 7

Kunstiajalugu
thumbnail
22
docx

„RAKVERE LILLE KOOL JA PÄEVAKESKUS PÄEVALILL”

Ekskursioonidel on nad käinud Põlvas, Ida- Virumaal, Elistveres, Paunveres. Suve laagrites on nad käinud Karepal, Remnikul, Rutja, ja Sinisalus. Praktikal olles jälgisin päevakeskuses klientide käitumist, kuidas tulevad toime antud ülesannetega. Sel hetkel, oli neil parasjagu tund, kus nad tegid lõngast ja võrestikust linikut, põimides lõnga läbi ruudukeste. Enamus klientidest tuli sellega toime, kuid tekkis ka väikeseid apsakaid, kus õpetaja pidi sekkuma ning klienti abistama. Oli ka neid kliente, kes antud tunnis kaasa ei teinud, kuna nende puue oli sügavam ja nad ei olnud selleks võimelised. Peale tundi oli neil väike paus, kus nad said omavahel jutustada ja teha seda, mida nad ise tahavad. Mõni sirvis ajakirju, mängiti mobiil telefoniga, jutustati teistega, mängiti laua mängu ja kuulati muusikat. Peale seda tuli lõuna, kus kliendid ise katsid laua ning peale söömist selle ka koristasid, mis on seotud elamistoetamise

Sotsiaaltöö
thumbnail
2
doc

Mis on minu jaoks koolivägivald

kaasas. Füüsiline koolivägivald õpilaste vahel esineb põhiliselt poiste vahel. See tuleneb sellest, et tahetakse jätta head muljet teistele kui sa mõnitad ja peksad klassi nõrgemat või väiksemat poissi. Minu meelest on olemas neli varianti mida võib teha koolivägivalla ohver. Kui kiusamise ohver räägib sellest oma emale kes sellest aga satub hüsteeriasse proovides oma last kaitsta ning helistades kooli ja kui õpetaja räägib sellest klassi ees siis ta enda teadmata teeb ta asja veel hullemaks kui see seni oli. Kui aga ohver ei räägi oma vanematele sellest siis tihti see ohver ei taha et teda kuisataks proovib ta oma kiusajatele jätta head muljet või olla nende moodi tehes midagi kas lõhkudes meelega koolivara, hakates õpetajale vastu, tehes kõike mida kiusajad tahavad, või hakates nendega koos kuskil kooli maja taga

Perekonna õpetus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun