Äriuuringute kontspekt eksamiks (0)

1 HALB
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas saada vastust ?
  • Milline meetod valida andmete kogumiseks ?
  • Mis aitavad välja tuua konkreetse küsimuse erinevaid aspekte (Mida teie arvate ?
  • Mis on Case Study ?
 
Säutsu twitteris
Kuidas saada vastust?
*Tuleb küsida 1-2 eksperdi käest või väga paljude käest.
*Analüüsid – SWOT , PEST, 4 (6)
Eesmärk – teadustöö kirjutamise kogemus, bakalaurusetöö kirjutamise kogemus.
Anda üliõpilastele teoreetiline ettevalmistus ja reaalne kogemus ärialaste praktiliste ja akadeemiliste ülesannete lahendamiseks teaduslikel meetoditel.
2015 plaan :
• Vähendada kodutöö kirjaliku osa mahtu
• Uurida ettevõtete asemel kaastudengeid
• Alustame uuringu ettevalmistust kohe esimestes seminarides
Kodutöö üldteema innovatsioon / õppimisvõime’
Kvantitatiivne küsimustik
Kvalitatiivne case - study – intervjuud
(avatud küsimused, läheb sügavuti)
Kodutöös on kohustuslik leida 25 kontakti
Kvantitatiivne küsimustik: statistiline analüüs, seosed kodutööti erinevad – valim 50
Kvalitatiivne intervjuu – trantskribeerimine, within -case analüüs, märksõnade leidmine.
Psühholoogilised faktorid :
• Values • Traits • Beliefs • EmotionsCognitive bias
Väärtused – saavutus, võim, traditsioonid
Omadused – ausus, integrity
Cognitive bias – tsempion , üleoptimism, tatus quo
Emotisoonid – õnnelik – kurb, excited – calm, controlling - controlled
Õppimisvõime:
ACAP process : • Acquisition • Assimilation • Transformation • Exploitation

Õppimine:
1. harjutades ja korrates teadmisi, oskusi, vilumusi omandama (koolis käies , kellegi juhendamisel v. iseseisvalt); harjutades, treenides mingit konkreetset oskust omandama. Õpib algkoolis, gümnaasiumis, õhtukoolis. Õppis ülikoolis matemaatikat. …
2. eeskuju v. kogemuse mõjul mingit kommet, harjumust, hoiakut, käitumisviisi vms. omandama. Lapsed õpivad üksteiselt igasuguseid rumalusi.
Ettevõtte õppimine ( organizational learning)
• Organizational learning is an area of knowledge within organizational theory that studies models and theories about the way an organization learns and adapts.
*
Ülikoolides rakendatavad grupitööd, projektid , tagasiside arvestamine jne. teevad individuaalse ja ettevõttes toimuvad õppimised omavahel sarnaseks!
Exploration - Exploration is “to gain knowledge unrelated to their current areas of expertise”; (innovation).
Keskendub - “long- term viability”
Exploitation - Exploitation is to advance existing knowledge; (kommerilisatsioon ja marketing)
Keskendub - “short-term profit maximization”
Odavam, vähem riskantsem, lihtsam allhankida, kindlam ja kiirem, väiksem keerukus , lühiajalisem.
Õppimisprotsess:
Õppimine on mitmetasandiline protsess:
Individual (intuiting, interpreting) – tunnetamine, tõlgendamine iseendale ja teistele
Group (integrating) – arusaamade ühtlustamine
Organization (institutionalizing) – korduva tegevuse korral ettevõtte poliitika osaks saamine ja teistesse üksustesse levitamine
Õppimisviisid:
1. Proaktiivne ehk ennetav õppimine – Kuigi turg ja tehnoloogilised muutused on ennustamatud võib ennetav õppimine anda konkurentsieelise
2. Adaptiivne ehk kohanev õppimine - Standardiseeritud ärimudelid, madal ebakindlus ja stabiilne keskkond viivad imiteerimisteni – institutsionaalne teooria; IMMITEERIMINE
Juhi töö:
Turundus – mida inimesed tahavad osta, miks, mis hinnaga, …
• Strateegia – kuhu paika panna pikaajalised eesmärgid …
• Personal – kuidas inimesi paremini tööle saada, mis inimesi motiveerib …
JUHTIMISTEADUS
Management ei ole distsipliin vaid erinevate uurimisvaldkondade kokkupuutepunkt.
• Management on multidistsiplinaarne valdkond (esimesed olid antropoloogid, sotsioloogid, psühholoogid)
“organizational research relies heavily on borrowed concepts and theories from neighboring disciplines such as psychology and sociology”
ONTOLOOGIA – olemisõpetus
Kas sotsiaalsed objektid ( organisatsioon , struktuur, projekt, võimekus, motivatsioon jne.) eksisteerivad objektiivselt reaalsuses või on inimese poolt kunstlikult/mõttes loodud
EPISTEMOLOOGIA – tunnetusteooria
kuidas saab teadmisi sotsiaalsete objektide (organisatsioonide jne.) kohta. Kas kasutatada loodusteaduslikke
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Vasakule Paremale
Äriuuringute kontspekt eksamiks #1 Äriuuringute kontspekt eksamiks #2 Äriuuringute kontspekt eksamiks #3 Äriuuringute kontspekt eksamiks #4 Äriuuringute kontspekt eksamiks #5 Äriuuringute kontspekt eksamiks #6 Äriuuringute kontspekt eksamiks #7 Äriuuringute kontspekt eksamiks #8 Äriuuringute kontspekt eksamiks #9 Äriuuringute kontspekt eksamiks #10 Äriuuringute kontspekt eksamiks #11 Äriuuringute kontspekt eksamiks #12 Äriuuringute kontspekt eksamiks #13 Äriuuringute kontspekt eksamiks #14 Äriuuringute kontspekt eksamiks #15 Äriuuringute kontspekt eksamiks #16 Äriuuringute kontspekt eksamiks #17 Äriuuringute kontspekt eksamiks #18 Äriuuringute kontspekt eksamiks #19
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 19 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2016-01-06 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 11 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kkristiiinaa Õppematerjali autor

Meedia

Mõisted

Sisukord

  • Kuidas saada vastust?
  • Eesmärk
  • plaan
  • Kvantitatiivne küsimustik
  • Kvalitatiivne case-study – intervjuud
  • Psühholoogilised faktorid
  • Õppimisvõime
  • Õppimine
  • Ettevõtte õppimine (organizational learning)
  • Exploration
  • Exploitation
  • Õppimisprotsess
  • Õppimisviisid
  • Juhi töö
  • JUHTIMISTEADUS
  • ONTOLOOGIA
  • EPISTEMOLOOGIA
  • Uurimisküsimuse
  • Miks uurida?
  • Uurimisküsimuse leidmine
  • Uurimisküsimus – pluralism
  • Argumendipluralism
  • Huvide pluralism
  • Vigade vältimine uurimisküsimuses
  • -2 UURIMISKÜSIMUST
  • Uurimistasand
  • Metoodika
  • Induktsioon
  • Deduktsioon
  • Abduktsioon
  • Milline meetod valida andmete kogumiseks?
  • Fenomeni olemus
  • Uurimisküsimus
  • Eesmärk
  • Valim
  • Kvalitatiivne vs kvantitatiivne
  • Kvalitatiivne
  • Ei sobi kõikide asjade uurimiseks
  • Kvantitatiivne
  • Kombineeritud/segu (mixed) meetod
  • Teaduse eesmärk
  • Teoreetiline mudel
  • Teooria eesmärk
  • Hea teoreetilise panuse saamiseks on suur osa
  • Uurimisdisain
  • eesmärk
  • Uurimisdisain on planeerimine
  • Uurimisdisaini komponendid
  • Kontaktide haldus
  • Tsentraalne
  • Mittetsentraalne
  • Kasulikud küsimuste stiilid
  • Sisuanalüüs
  • Likert-skaala kasutamine
  • Big Five
  • Andmete kogumine
  • Üldkogum
  • Valim
  • Tõenäosuslikud valemid
  • Lihtne juhuslik valik e lihtjuhuvalim
  • Süstemaatiline valim
  • Kihtvalim
  • Klastervalim
  • Replication
  • Hüpotees
  • Hüpoteesid
  • Dominantne hüpotees;
  • Konkureeriv hüpotees
  • Hüpoteeside põhjendamine
  • Mitmete teooriate kasutamine
  • Sidusus
  • Nullhüpoteesi
  • H1 – sisukas e. alternatiivne e. konkureeriv hüpotees
  • Hüpoteeside kontrollimine
  • Muutujad
  • Sõltumatu muutuja
  • Sõltuv muutuja
  • Control variables
  • Performance muutuja
  • Control muutuja suhe independent/dependent muutujasse
  • Mõõdikud
  • Rahvusvaheline
  • Statistilised keskmised
  • Aritmeetiline keskmine ehk keskväärtus (mean
  • Mood (mode)
  • Mediaan (median
  • Variatsiooninäitarvud
  • Standardhälve
  • Nähtustevahelised seosed
  • Korrelatsioonanalüüs
  • Regressioonanalüüs
  • Eeldus
  • Factor analüüs
  • Dispersioonanalüüs (ANOVA)
  • T-test
  • ANOVA
  • Check of bias
  • Structural Equation Modeling (SEM)
  • Kvalitatiivne uuring
  • Kvalitatiivsed uuringustrateegiad
  • Ühe juhtumi uuring (single case study)
  • Artikli baasstruktuur
  • Case-Study
  • Multiple-case study
  • Induktiivse uuringu
  • Mõned soovitavad
  • Replication
  • Sampling
  • Üldistatud eesmärgipüstitused juhtumiuuringus
  • Pilootuuring
  • Kvalitatiivsed andmekogumise tehnikad
  • Vaatlus
  • Vaatlustehnika abil saab uurida
  • Intervjuude liigid
  • Struktureeritud (standardiseeritud) intervjuu
  • poolstruktureeritud intervjuu
  • Intervjuusid kasutatakse lisatehnikana
  • Fookusgruppi
  • Küsimuste tüübid, mida tuleks vältida
  • Intervjuu – puudused/lahendused
  • Valiidsus
  • Valiidsuse suurendamine
  • Üldistusliku valiidsuse probleem taandub paljude juhtumiuuringute puhul kahele
  • Usaldusväärsuse küsimus on olulisem kvant. uuringute jaoks
  • N. grounded theory
  • Diskursus
  • Longitudinal uuring tähendab
  • Juhtumiuuringud

Teemad

  • plaan
  • innovatsioon/ õppimisvõime’
  • Psühholoogilised faktorid
  • Õppimisvõime
  • Õppimine
  • harjutades ja korrates teadmisi, oskusi, vilumusi omandama
  • eeskuju v. kogemuse mõjul mingit kommet, harjumust, hoiakut, käitumisviisi vms
  • omandama
  • about the way an organization learns and adapts
  • Exploration
  • Õppimisprotsess
  • Individual (intuiting, interpreting)
  • Group (integrating)
  • Organization (institutionalizing)
  • Õppimisviisid
  • IMMITEERIMINE
  • Juhi töö
  • Uurimisküsimuse
  • Miks uurida?
  • Uurimisküsimuse leidmine
  • Argumendipluralism
  • Huvide pluralism
  • Vigade vältimine uurimisküsimuses
  • 2 UURIMISKÜSIMUST
  • Uurimistasand
  • Metoodika
  • ratsionaalsusnõuded
  • Induktsioon
  • Kvantitatiivne
  • mixed meetodis
  • Teoreetiline mudel
  • eesmärk
  • Uurimisdisaini komponendid
  • fenomeni on
  • varasemalt uuritud kuid empiirikat ei ole piisavalt
  • Kontaktide haldus
  • Kasulikud küsimuste stiilid
  • Big Five
  • Andmete kogumine
  • Tõenäosuslikud valemid
  • Lihtne juhuslik valik e lihtjuhuvalim
  • Süstemaatiline valim
  • Kihtvalim
  • Klastervalim
  • Hüpotees
  • Hüpoteeside põhjendamine
  • Mitmete teooriate kasutamine
  • Vead
  • Esimest liiki viga
  • Teist liiki viga
  • Hüpoteeside kontrollimine
  • Muutujad
  • Sõltumatu muutuja
  • Sõltuv muutuja
  • Control variables
  • Raamatupidamuslikud näitajad muutujana
  • Mõõdikud
  • küsimustik – ekvivalentsuse probleem
  • Statistilised keskmised
  • Aritmeetiline keskmine ehk keskväärtus (mean
  • Mood (mode)
  • Mediaan (median
  • Dispersioon ehk keskmine ruuthälve
  • Nähtustevahelised seosed
  • Osakorrelatsioon
  • Positiivne korrelatsioon
  • Negatiivne korrelatsioon
  • Regressioonanalüüs
  • R Square
  • Coefficent
  • Factor analüüs
  • Check of bias
  • Response rate
  • Bias
  • Kvalitatiivne uuring
  • Juhtumiuuring (case study)
  • single case study
  • multiple case study)
  • On eesmärgiks mõista
  • põhjalikule uurimisele
  • sõltub püstitatud uurimisküsimusest ja
  • eesmärkidest
  • ei tohi kohe
  • alguses kirjutata; võtab 25% ajast
  • Case-Study
  • varasemate mõjutuste puudumine
  • varasemaid teoreetilisi teadmisi
  • Juhtumi(te) valikul tuleb vastata küsimusele
  • Kvalitatiivsed andmekogumise tehnikad
  • Osalusvaatlus
  • Struktureeritud vaatlus
  • Vahetu vs vahendatud vaatlus
  • Intervjuude liigid
  • Struktureeritud (standardiseeritud) intervjuu
  • mida, kuidas ja miks
  • Struktureerimata/süvaintervjuu
  • MIKS-teemad;
  • sama lähenemist, nagu
  • poolstruktureeritud
  • Küsimuste tüübid, mida tuleks vältida
  • Valiidsus
  • Valiidsuse suurendamine
  • aspektile
  • Juhtumiuuringud

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

70
pdf
Majandusalased uurimismeetodid
31
pdf
Äriuuringute alused
161
pdf
Juhtimise alused
62
pdf
Tarkvaratehnika konspekt eksamiks
477
pdf
Maailmataju
101
pdf
Projektipersonali juhtimine konspekt
109
pdf
Integration of Lean Con-and Building Information Modelling
83
doc
Õiguse sotsioloogia





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !