Äriplaani e-kursuse materjal (0)

5 Hindamata
 

Alje Nohrin

Äriplaani

koostamine
E- kursus



Tallinn 2013
SISUKORD
Õpijuhis.................................................................................................................................................... 3
1. ÄRIPLAAN............................................................................................................................................. 4
1.1 Äriplaani koostamise vajadus .................................................................................................. 4
1.2 Äriidee leidmine ...................................................................................................................... 4
1.3 Äriplaani struktuur .................................................................................................................. 5
1.4 Kirjutamisstiil ........................................................................................................................... 6
2. AJALUGU JA TAUST .............................................................................................................................. 8
3. TOOTE (TEENUSE) KIRJELDUS .............................................................................................................. 8
4. ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS ................................................................................................ 10
5. TURG .................................................................................................................................................. 11
6. KONKURENTS ..................................................................................................................................... 12
7. KONKURENTSIEELISED ....................................................................................................................... 15
8. TÜÜPKLIENDI PROFIIL ........................................................................................................................ 15
9. TOOTMISPROTSESSI KIRJELDUS ........................................................................................................ 17
10. ASUKOHA VALIK............................................................................................................................... 18
11. JUHTKOND , PERSONAL, MEESKOND ............................................................................................... 21
12. VAJAMINEVAD VAHENDID .............................................................................................................. 26
13. STARDIKAPITAL , INVESTEERINGUD JA RAHASTAMINE .................................................................... 33
14. LAENUAMORTISATSIOONIGRAAFIK ................................................................................................ 40
15. TURUNDUS - JA JAOTUSKANALID ..................................................................................................... 42
16. HINNAPOLIITIKA .............................................................................................................................. 44
17. MÜÜGITULU JA MÜÜGIKULU .......................................................................................................... 46
18. TEGEVUSKULUD ............................................................................................................................... 58
19. PÜSI- JA MUUTUVKULUD ................................................................................................................ 65
20. KASUMILÄVE ANALÜÜS ................................................................................................................... 67
21. FINANTSPROGNOOSID .................................................................................................................... 68
22. ALUSTAVA ETTEVÕTTE/ETTEVÕTJA ÜLDANDMED ......................................................................... 69
23. PÕHIVÄÄRTUSED, MISSIOON JA VISIOON ....................................................................................... 70
24. KONKREETSED TAKTIKALISED EESMÄRGID MISSIOONI JA VISIOONI TÄITMISEKS .......................... 70
25. TURUNDUSEESMÄRGID ................................................................................................................... 71
26. SWOT -ANALÜÜS .............................................................................................................................. 72
27. RISKIANALÜÜS ................................................................................................................................. 74
28. TEGEVUSPLAAN ............................................................................................................................... 75
98% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Äriplaani e-kursuse materjal #1 Äriplaani e-kursuse materjal #2 Äriplaani e-kursuse materjal #3 Äriplaani e-kursuse materjal #4 Äriplaani e-kursuse materjal #5 Äriplaani e-kursuse materjal #6 Äriplaani e-kursuse materjal #7 Äriplaani e-kursuse materjal #8 Äriplaani e-kursuse materjal #9 Äriplaani e-kursuse materjal #10 Äriplaani e-kursuse materjal #11 Äriplaani e-kursuse materjal #12 Äriplaani e-kursuse materjal #13 Äriplaani e-kursuse materjal #14 Äriplaani e-kursuse materjal #15 Äriplaani e-kursuse materjal #16 Äriplaani e-kursuse materjal #17 Äriplaani e-kursuse materjal #18 Äriplaani e-kursuse materjal #19 Äriplaani e-kursuse materjal #20 Äriplaani e-kursuse materjal #21 Äriplaani e-kursuse materjal #22 Äriplaani e-kursuse materjal #23 Äriplaani e-kursuse materjal #24 Äriplaani e-kursuse materjal #25 Äriplaani e-kursuse materjal #26 Äriplaani e-kursuse materjal #27 Äriplaani e-kursuse materjal #28 Äriplaani e-kursuse materjal #29 Äriplaani e-kursuse materjal #30 Äriplaani e-kursuse materjal #31 Äriplaani e-kursuse materjal #32 Äriplaani e-kursuse materjal #33 Äriplaani e-kursuse materjal #34 Äriplaani e-kursuse materjal #35 Äriplaani e-kursuse materjal #36 Äriplaani e-kursuse materjal #37 Äriplaani e-kursuse materjal #38 Äriplaani e-kursuse materjal #39 Äriplaani e-kursuse materjal #40 Äriplaani e-kursuse materjal #41 Äriplaani e-kursuse materjal #42 Äriplaani e-kursuse materjal #43 Äriplaani e-kursuse materjal #44 Äriplaani e-kursuse materjal #45 Äriplaani e-kursuse materjal #46 Äriplaani e-kursuse materjal #47 Äriplaani e-kursuse materjal #48 Äriplaani e-kursuse materjal #49 Äriplaani e-kursuse materjal #50 Äriplaani e-kursuse materjal #51 Äriplaani e-kursuse materjal #52 Äriplaani e-kursuse materjal #53 Äriplaani e-kursuse materjal #54 Äriplaani e-kursuse materjal #55 Äriplaani e-kursuse materjal #56 Äriplaani e-kursuse materjal #57 Äriplaani e-kursuse materjal #58 Äriplaani e-kursuse materjal #59 Äriplaani e-kursuse materjal #60 Äriplaani e-kursuse materjal #61 Äriplaani e-kursuse materjal #62 Äriplaani e-kursuse materjal #63 Äriplaani e-kursuse materjal #64 Äriplaani e-kursuse materjal #65 Äriplaani e-kursuse materjal #66 Äriplaani e-kursuse materjal #67 Äriplaani e-kursuse materjal #68 Äriplaani e-kursuse materjal #69 Äriplaani e-kursuse materjal #70 Äriplaani e-kursuse materjal #71 Äriplaani e-kursuse materjal #72 Äriplaani e-kursuse materjal #73 Äriplaani e-kursuse materjal #74 Äriplaani e-kursuse materjal #75 Äriplaani e-kursuse materjal #76 Äriplaani e-kursuse materjal #77 Äriplaani e-kursuse materjal #78
50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
~ 78 lehte Lehekülgede arv dokumendis
2017-02-15 Kuupäev, millal dokument üles laeti
31 laadimist Kokku alla laetud
0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
UlleMoks Õppematerjali autor

Lisainfo

Äriplaani koostamise õpetus.
äriplaan , töötaja , ettevõtja , klient , kapital , turg , äriidee

Dokumendis esitatud küsimused

  • Kui on võimalik see „läbi mängida“ paberil ?
  • Millist toodet või teenust ettevõte pakub ?
  • Milles seisneb toote/teenuse eripära ?
  • Milliseid seadmeid ja töövahendeid vajatakse ?
  • Kuidas finantseeritakse vajaminevate seadmete ja töövahendite ostmine ?
  • Millal ettevõte asutati ja millega on senini tegeletud ?
  • Millised on ettevõtte senised olulisemad saavutused ?
  • Millised on toodete ja teenuste kasutamisvõimalused ?
  • Kes võiksid seda toodet/teenust kasutada praegu ja edaspidi ?
  • Miks ostetakse (või peaks ostetama) just Sinu ettevõtte toodet või teenust ?
  • Millised on toodetele või teenustele antavad garantiid ?
  • Millised piirangud või soodustused eksisteerivad ?
  • Kuidas need mõjutavad antud tegevusala ?
  • Millised on valitud tootmisharu (tegevusala) arengutendentsid ?
  • Millele veel mõelda ?
  • Kui suur on turg (nt elanike kui võimalike tarbijate arvu järgi) ?
  • Millised on põhilised klientide segmendid ?
  • Millised on trendid turul ?
  • Kuidas planeerida kõrghooaja välist aega ?
  • Millele veel mõelda ?
  • Kes on ettevõtte kõige lähemad konkurendid ?
  • Kuidas on turg konkurentide vahel jaotunud (turuosad) ?
  • Mida unikaalset on konkurentidel pakkuda ?
  • Miks kliendid ostavad neilt ?
  • Mida konkurendid teevad hästi ja mida halvasti ?
  • Mida Sina ja Sinu meeskond teeks teisiti ?
  • Mille poolest Sinu ettevõte sarnaneb konkurentidega ja mille poolest erineb ?
  • Millele veel mõelda ?
  • Millised on ettevõtte konkurentsieelised ?
  • Millised on toote või teenuse konkurentsieelised ?
  • Kuidas konkurentsieeliseid hoida ?
  • Kuidas konkurentsieeliseid juurde luua ?
  • Miks peaksid inimesed ostma pirukad teilt ?
  • Millele veel mõelda ?
  • Kes on Sinu toote/teenuse ostja - kas üksikisik, edasimüüja või ettevõte ?
  • Kui ostjaks on ettevõte, siis mida ta ise toodab ?
  • Mille põhjal langetavad potentsiaalsed kliendid ostuotsuseid (hind, kvaliteet vms) ?
  • Kui suur on tarbija ostujõud (millist hinna-kvaliteediklassi klient eelistab) ?
  • Kui hinnatundlik on tarbija ?
  • Millele veel mõelda ?
  • Millist toorainet , sh kvaliteedinõuetega toorainet, tuleb kasutada ?
  • Kust ja kuidas tuleks hankida tootmiseks vajalikke materjale ?
  • Kes on põhilised tarnijad ?
  • Millised on vajalikud tootmisseadmed ?
  • Kui kaasaegne on või peaks olema tootmistehnoloogia ?
  • Milliseid on vajalikud ruumid ?
  • Kellele need kuuluvad ?
  • Kuidas tagatakse kvaliteedi juhtimine ?
  • Millele veel mõelda ?
  • Millele veel mõelda ?
  • Millised oskused toetavad nende tegevust antud valdkonnas ?
  • Kust ja kuidas neid leida ?
  • Kuidas on planeeritud väljaõpe ja koolitus ?
  • Kui suur on juhtkonna ja töötajate planeeritud palgakulu ?
  • Millele veel mõelda ?
  • Milliseid rahastamise allikaid plaanid kasutada ?
  • Kui palju kavatsed kasutada laenukapitali ?
  • Millele veel mõelda ?
  • Kuidas see mõjutab Sinu hinnapoliitikat ?
  • Kellele pakutakse ?
  • Kuidas pakutakse ?
  • Milliseid tarbija vajadusi ettevõte rahuldab ?
  • Millele veel mõelda ?
  • Millele veel mõelda ?
  • Mida soovid saavutada ?
  • Milliste tegevuste või meetmete abil soovid eesmärki saavutada ?
  • Millal ja kui kiiresti soovid eesmärgini jõuda ?
  • Milliseid tegevusi kavatsed kasutada seatud eesmärkide saavutamiseks ?
  • Millistest kaalutlustest lähtuvalt kasutad just neid meetmeid ?
  • Millised on turundustegevuste oodatavad tulemused ?
  • Kes on tegevuste ja tulemuste eest vastutavad ?
  • Millal on parim aeg uus toode või teenusega turule tulla (hooajad, tähtajad) ?
  • Millele veel mõelda ?
  • Millised on ettevõtte tugevused ja nõrkused (sisemised tegurid) ?
  • Millised on ettevõtte võimalused ja ohud (välised tegurid) ?
  • Millele veel mõelda ?
  • Millele veel mõelda ?

Sisukord

  • Äriplaani
  • SISUKORD
  • Investeering
  • Kokku väljaminek €
  • Rahastamisallikas
  • Kokku sissetulek €
  • ଵଶ
  • Nimetus
  • I aasta
  • II aasta
  • III aasta
  • IV aasta
  • Kokku müügitulu €
  • Kokku müügikulu €
  • ଺଴଴଴€
  • ଶ଴଴଴଴€
  • Töökoht /amet
  • Kokku tööjõukulu €
  • Kulu liik
  • Kokku mitmesugused tegevuskulud €
  • Müügitulu
  • Müügikulu
  • Müügikate (%)
  • Tegevuskulud
  • Kasumiläve müügitulu €
  • Tugevad küljed
  • Strengths)
  • Nõrgad küljed
  • Weaknesses)
  • Võimalused
  • Opportunities)
  • Ohud (Threats)
  • Tegur
  • Võimalik
  • Mõju firma
  • Järeldus tegutsemiseks
  • Ennetav tegevus (kuidas ennetada
  • Ajaperiood
  • Tegevus, eesmärk

Teemad

  • ÕPIJUHIS
  • ÄRIPLAAN
  • Äriplaani koostamise vajadus
  • Äriidee leidmine
  • Äriplaani struktuur
  • Kirjutamisstiil
  • AJALUGU JA TAUST
  • TOOTE (TEENUSE) KIRJELDUS
  • ETTEVÕTLUSKESKKONNA KIRJELDUS
  • Millele veel mõelda?
  • TURG
  • KONKURENTS
  • KONKURENTSIEELISED
  • TÜÜPKLIENDI PROFIIL
  • TOOTMISPROTSESSI KIRJELDUS
  • ASUKOHA VALIK
  • JUHTKOND, PERSONAL, MEESKOND
  • VAJAMINEVAD VAHENDID
  • STARDIKAPITAL, INVESTEERINGUD JA
  • RAHASTAMINE
  • LAENUAMORTISATSIOONIGRAAFIK
  • TURUNDUS- JA JAOTUSKANALID
  • HINNAPOLIITIKA
  • MÜÜGITULU JA MÜÜGIKULU
  • TEGEVUSKULUD
  • PÜSI- JA MUUTUVKULUD
  • KASUMILÄVE ANALÜÜS
  • FINANTSPROGNOOSID
  • ALUSTAVA ETTEVÕTTE/ETTEVÕTJA ÜLDANDMED
  • PÕHIVÄÄRTUSED, MISSIOON JA VISIOON
  • KONKREETSED TAKTIKALISED EESMÄRGID
  • MISSIOONI JA VISIOONI TÄITMISEKS
  • TURUNDUSEESMÄRGID
  • SWOT-ANALÜÜS
  • RISKIANALÜÜS
  • TEGEVUSPLAAN
  • KOKKUVÕTE/ÜLEVAADE
  • ALLIKAD JA VIITED

Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri


Sarnased materjalid

28
docx
105
doc
1072
pdf
1
docx
161
pdf
114
doc
48
doc
74
doc





30 päevane VIP +50% ROHKEM

Telli VIP ja ole 30+14 päeva mureta

5.85€

3.9€

Oled juba kasutaja? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

Pole kasutajat?

Tee tasuta konto