Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Äriplaan „Suvituse Hooldekodu OÜ“ (5)

5 VÄGA HEA
Punktid
Vasakule Paremale
Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #1 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #2 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #3 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #4 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #5 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #6 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #7 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #8 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #9 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #10 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #11 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #12 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #13 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #14 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #15 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #16 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #17 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #18 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #19 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #20 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #21 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #22 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #23 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #24 Äriplaan-Suvituse Hooldekodu OÜ #25
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 25 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2013-04-05 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 1237 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 5 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Sven Kapp Õppematerjali autor
äriplaan hooldekodu loomise kohta koos rahavoogude ja kasumiprognoosiga

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
24
doc

Värska valla regionaalanaüüs

Värska valla regionaalanalüüs Praktiline töö regionaalarengu ja ­poliitika õppeaines Tartu 2011 SISUKORD 1.Värska valla üldiseloomustus...................................................................................................3 2.Rahvastik..................................................................................................................................4 3.Sissetulekud........................................................................................................................... 12 4.Elamuehitus............................................................................................................................15 5.Tööhõive................................................................................................................................ 16 6.Majandus................................................................................................................................17 7.Inimvara....

Regionaalpoliitika
thumbnail
22
docx

Võru valla arengukava analüüs

tervishoiukomisjonis. Tihedat koostööd tehakse koolide sotsiaalpedagoogidega. Võru vallas on 1.06.2015 seisuga 908 puudega inimest, neist lapsi 36, tööealisi 335 ja pensioniealisi 31. Hooldaja või hooldajatoetus on määratud 97 puudega täisealisele 5 inimesele ja 21 lapsele. Toimetulekutoetuse taotlejaid oli 2015. aasta alguse seisuga 34 peret, kuu keskmine taotlejate arv on 37 peret. Võru vallal puudub eakate ja puuete inimeste hooldekodu. Abivajajad, keda pole võimalik kodus hooldada, paigutatakse teiste omavalitsuste hoolekandeasutustesse. 2015. aasta juuni seisuga viibib kaheksas hoolekandeasutuses 15 Võru valla inimest. Erihoolekandeteenusel on 10 inimest. Üks valla laps elab Tilsi lastekodus. (Ibid) Vallal on 28 sotsiaalkorterit, mida üüritakse ja antakse ajutiseks kasutamiseks isikutele või perekonnale, kes ise ei ole suutelised endale ja perekonnale eluaset tagama.

Sotsioloogia
thumbnail
42
docx

Ettevõtluspraktika aruanne

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž sotsiaalosakond Ettevõtluspraktika aruanne Juhendaja: Valter Parve Pärnu 2015 SISUKORD Sissejuhatus.......................................................................................................................3 1. .............. VALLAVALITSUS.........................................................................................4 2. MISSIOON JA VISIOON.............................................................................................6 3. SOTSIAALTÖÖ............................................................................................................8 4. ÜHE PARKTIKAPÄEVA KIRJELDUS.....................................................................10 KOKKUVÕTE................................................................................................................12 Viidatud allikad..............................................................................

Ettevõtte praktika aruanne
thumbnail
42
docx

Sotsiaaltöö kohalikus omavalitsuses

04.2016, 23 - jõust. 16.04.2016] § 20. Hooldekodusse paigutatud isiku ülalpidamiskulude kompenseerimine (1) Hooldekodusse paigutatakse pidevat hooldust vajavad vähemalt 18-aastased, sõltuvalt puudest sotsiaaltoetust või vanaduspensioni saavad isikud, kelle toimetulekut ei ole võimalik tagada teiste sotsiaalteenuste või muu abi osutamisega ning kellel ei ole seadusjärgseid pärijaid. (2) Hooldekodusse paigutatud isiku ülalpidamiskulud kompenseeritakse vallavalitsuse, isiku ja hooldekodu vahel sõlmitud lepingu alusel. (3) Erandkorras on vallavalitsusel, kooskõlastatult volikogu haridus- ja hoolekandekomisjoniga, õigus osaliselt või täielikult kompenseerida hooldekodusse paigutatud isiku ülalpidamiskulud, kelle seadusjärgne ülalpidaja ei ole suuteline ise kulusid tasuma. 18 Analüüs Haapsalu KOVi valisin analüüsimiseks selle pärast, et ise elan siin ja minu vananevad vanemad samuti

Sotsiaaltöö alused
thumbnail
44
pdf

Abja-Paluoja

Väliselt sarnanevad need tolleaegsete vallamajade, pastoraatide ja lihtsamate mõisahäärberitega, kuid väga palju ei erine need ka traditsioonilistest rehemajadest. Üks ja põhimõtteline erinevus siiski on: häärberid ehitati üksnes inimeste elupaigaks – elamuks (Pärdi, 2007). 1946 loodi Kävardil Abja Invaliidide Kodu koos abimajandiga Kävardi. Hiljem kandis ta nime Abja Internaatkodu (1981), Vana-Kariste Internaatkodu (1983), Vana-Kariste Hooldekodu (1992). Kui talu 1997 pärijaile tagastati, kolis asutus Kävardilt välja (Pärdi, 2007). Halliste külanõukogu Halliste külanõukogu moodustati 1945 Pärnu maakonna Abja valla koosseisus, 1954 liideti sellega Kaarli külanõukogu ja Õisu asula ümbrus Paistu külanõukogust. Aastail 1950–62 kuulus Halliste külanõukogu Abja rajooni, mis 1952–1953 oli Pärnu oblasti osa. Jaanuarist 1963 likvideeriti Abja rajoon ning Halliste külanõukogu arvati Viljandi rajooni koosseisu. 1970-1980

Eesti asustuse kujunemine
thumbnail
12
docx

Eakate sotsiaalsed probleemid Eestis

pereliikmete või ülalpidamiskohuslaste ning kohalike omavalitsuste poolt. Riigieelarvest kaetakse vaid enne 01.01.1993 üldhooldekodudesse elama asunud isikute hoolekandekulud. Paraku on hooldekodud kallid ning hooldekodude teenus kehvavõitu töötajate nappuse ning madala palgataseme tõttu. Eakate pension ei kata isegi mitte poolt hoolduskodutasust ning tihti ei ole ka lähiperel võimalik igakuiseid suuri summasid hooldekodule maksta. Seega saavad vaid vähesed endale kvaliteetset hooldekodu lubada. 2. TÖÖTAMINE JA TOIMETULEK Euroopa riikides (sh Eestis) on olulisemaid probleeme rahvastiku vananemine, mille põhjus on eelkõige vähenenud sündimus ja pikenenud keskmine eluiga. Et rahvastik vananeb, siis väheneb paljudes Euroopa riikides tööealiste inimeste arv, mistõttu on riigid sunnitud tegema reforme oma sotsiaalkaitsesüsteemis ning leidma võimalusi, kuidas eakat tööjõudu kauem tööturul hoida.

Sotsiaaltöö
thumbnail
10
docx

Karksi Valla keskkonnaseisundi analüüs

Karksi Valla keskkonnaseisundi analüüs Koostaja: Juhendaja: Tartu 2013 Sissejuhatus Töö peamiseks eesmärgiks on hinnata ja tutvustada Karksi valla keskkonnaseisundit ja välja pakkuda lahendused keskkonna mitmekesisuse säilitamiseks ­ metsade kaitseks ning õhu ja vee saaste vähendamiseks. Karksi vald on 4000 elanikuga omavalitsusüksus, mis asub Viljandi maakonna lõunaosas, piirneb läänes Abja vallaga, lõunas Läti Vabariigiga, põhjas Paistu ja Halliste valdadega, idas Tarvastu ning Valga maakonna Helme vallaga. Karksi valla vapp Karksi valla lipp Ülevaade piirkonna hetkeseisundist Karksi valla pindala on 322,29 km2. 2013. Aasta 1. Jaanuari seisuga oli elanike arv 3608 inimest. Asustustihedus on ~11 inimest ühe ruutkilomeetri kohta. Valla keskuseks on Karksi- Nuia kus elab üle poole valla rahvastikust eh

Ökoloogia ja keskkonnakaitse
thumbnail
12
doc

Turismiettevõtlus, enda äriplaani koostamine

Äriplaan Tõukerattamatkade korraldamine Lõuna - Eestis Sassi Talu tõukerattamatkad Koostaja: Kaisa Kamenik 10.01.15, Tartu SISUKORD 1. ÄRIPLAANI KOOSTAMISE EESMÄRK, ÄRIIDEE JA LÜHIKOKKUVÕTE Äriplaani koostamine annab võimaluse uurida oma äritegevuse erinevad tahke ja analüüsida selle olemust, seejuures sellega kaasanevaid võimalikke riske, ohte, tugevusi, nõrkusi ja ka võimalusi. Äriplaani koostamine hoiab äriidee elluviijal kindlat sihti silme ees, sest valmimas on kindel tegevusplaan ning samuti on alati võimalik enne ellu viimist midagi ümber teha või muuta. Äriidee tõukerattamatkade korraldamiseks Lõuna-Eestis, on vaja taodelda lisafinantse, kuna on vaja soetada vajalik lisavarustus (kiivrid, helkurvestid), omavahenditega saab põhivara (tõukerattad) soetatud. Lisafinantse taotlen kohalikult omavalituselt ning maakonna spordiliidult eeldus

Turism




Kommentaarid (5)

sreawer profiilipilt
Oliver Niinas: Suurepärane äriplaan, iga korraliku äri alustamiseks :)
18:20 26-10-2013
kailikazzz profiilipilt
kailikazzz: Hea ja vajalik äriplaan!
13:26 23-02-2015
billyboy123 profiilipilt
A A: Igati kasulik !
16:04 13-05-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun