Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ärieetika (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Milleks eetika äris?
  • Kuidas peab osakonnajuhataja käituma?
  • Mida peaksin tegema?
  • Millal on tegemist lubatud millal lubamatu käitumisega?
  • Mida ja kui palju rääkida millist infot organisatsioonist välja anda?
  • Millist infot ja kuidas anda meediasse?
  • Kuidas toimida siis kui teised samade normide järgi ei käitu?
  • Kuidas sel juhul toimida?
  • Milles seisneb favoritism kellegi soosimine?
  • Milline ja millal on konkreetne käitumine ja tegutsemine õigustatud milline ja millal mitte?
  • Mida tähendab hea ja õige käitumine konkreetsetes situatsioonides?
  • Mis on eetikakoodeksi eesmärk milliseid teemasid peaks see hõlmama?
  • Millist liiki peaks koodeks olema selle sisuline pool?
  • Kes on hõlmatud koodeksi ettevalmistamisel ning selle tutvustamisel ja täitmise kontrollimisel?
  • Kuidas koodeks avaldatakse nii firma sees kui väljaspool?
  • Kellele õige ja kellele hea?
  • Kuidas siis toimida?
  • Mida peaks tegema Eesti ettevõtja et olla eetilisem?
Vasakule Paremale
Ärieetika #1 Ärieetika #2 Ärieetika #3 Ärieetika #4 Ärieetika #5 Ärieetika #6 Ärieetika #7 Ärieetika #8 Ärieetika #9 Ärieetika #10 Ärieetika #11
Punktid 5 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 5 punkti.
Leheküljed ~ 11 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-05-08 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 124 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Sten Lepamaa Õppematerjali autor
Konspekt

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
docx

Eetiline juhtimine

Eetiline juhtimine on konflikti situatsioonis enamikele osapooltele õigena näiva käitumisviisi Tallinn 2013 rakendamine. See käitumisviis sõltub otsustaja isikuomadustest ja olukorra eetilisusest. Isikuomadustelt on positiivsed omadused: meeldivus, kohusetundlikkus, moraalsus, kogemuslik kontroll. Negatiivseteks nähtusteks on neurootilisus ja machiavellinism. Järgnevalt oleme välja toonud eetika kasud. Eetilise juhtimise tulemusena pareneb nii organisatsiooni mirko- kui ka makrokeskkond. See väljendub paremates suhetes erinevate osapooltega ning ettevõtte kasumis. Eetilisuse kasu ulatub ka tulevikku - tulevastele põlvkondadele. Eetilise organisatsioonikultuuri kujundamisel on kõige tähtsamad alluva ja juhi vahelised suhted. Juht peab oskama seada eetilisi rollimudeleid, neid ise kohusetundlikult järgima ning rakendama tasusüsteemi

Juhtimine
thumbnail
14
docx

EETILISE JUHTIMISE TÄHTSUS ETTEVÕTES

.............................................................................................3 1.EETILISE JUHTIMISE OLEMUS..............................................................................................4 1.1Juhtimiseetika tüübid ja lähenemisviisid................................................................................6 2.ÄRIEETIKA.................................................................................................................................7 2 Eetika erineb valdkonniti..........................................................................................................9 3 Ärieetika näited.......................................................................................................................10 3.JUHI ROLL EETIKA KUJUNDAMISEL.................................................................................11 KOKKUVÕTE......................................................................................................

Haldusjuhtimine
thumbnail
2
doc

Äri ja eetika

Äri ja eetikat ei ole võimalik pikalt lahus hoida. Inimesed (ükskõik millisel tasandil) seisavad vältimatult silmitsi ka eetiliste otsustega oma igapäevases töös ja tegevuses. Eetilised / eetika küsimused kerkivad üles seoses nii juhtimise, turunduse, tootmise, uurimistöö, inimkapitali, finantsjuhtimise, äritegevuse strateegia kui ka ettevõtte valitsemisega. Eetiline / vastutustundlik tegevus aitab luua uusi kompetentse kuna ta hõlmab organisatsiooni liikmeid terve organisatsiooni ulatuses, kutsub üles tulevikku-vaatavale / tervikut nägevale juhtimisstiilile ja valmistab ettevõtte paremini ette nii välisteks kui sisemisteks muutusteks, rahutusteks, kriisideks

Etikett
thumbnail
17
odt

ÄRIEETILISED PROBLEEMID ETTEVÕTTES

eelkõige inimeste jaoks. Ka kõiki tooteid ja teenuseid, mida valmistatakse ja mida pakutakse, on loodud just inimeste jaoks ja nende vajaduste rahuldamiseks. Inimesed moodustavad organisatsioonid, ühiskonnad ja riigid, seetõttu ei saa ära unustada inimest ja tema vajadusi ning soove. Ärieetika hõlmab endas mitmeid erinevaid aspekte, on oma olemuselt vastuoluline ning ärieetikas ei eksisteeri üheselt mustvalgeid vastuseid. Ärieetika koosneb kahest mõistest: äri ja eetika, kus: · äri on eesmärgipärane majanduslikku kasu taotlev tegevus ja · eetika on kõlblusõpetus, mis annab juhiseid tegemaks valikuid õige-vale ja hea-halva vahel Iga töötaja individuaalne panus on ettevõtete arengus ääretult oluline ning väga paljud organisatsioonid tõstavad esile parimaid saavutusi ja tublimaid töötajaid. Eetika norme teadmine ja eetiline käitumine on organisatsioonis igal ajal aktuaalne. Heast käitumisoskusest

Ärieetika
thumbnail
15
odp

Ärieetika vajalikkus

ÄRIEETIKA VAJALIKKUS "Nagu vaene ja nõrk toonitab õigust, niisama räägib ta ka kõlblusest ­ rikkal ja võimsal pole ei üht ega teist vaja. Ka südametunnistusest räägime sagedasti, iseäranis kui kedagi petta tahame või vastasest nõrgemad oleme ja käsitsi kallale ei pääse." ( A. H. Tammsaare. Ärist ja inimestest) Mis on ärieetika? - Eetikavaldkond,mis reguleerib ettevõtte ja juhi käitumist konfliktiolukorras -Vastuolu osapoolte vajadustes ja ootustes -Aitab kaaluda kasude ja kahjude vahekorda Tegelikult ei ole ärieetikas midagi müstilist -Kõik algab inimesest endast -Väärtused määravad inimesed -Organisatsiooni põhimõtted saavad alguse inimeste põhimõtetest ÄRIEETIKA TEMAATIKA ALLA VÕIKS PAIGUTADA JÄRGNEVAD KÜSIMUSED Küsimused

Juhtimise alused
thumbnail
9
ppt

Ärieetika powerpoint

partneritega kui ka töötajatega. Eetika ettevõttes Mitmed ettevõtted on sõnastanud väärtused ja reeglid, millele tuginedes korraldatakse tööd firma sees, klientide ja äripartneritega suhtlemist ning oma tegevuse sobitamist ümbritsevasse keskkonda. Eetiline juhtimine Juhtimine on suur väljakutse ja vastutus Juhtimine tähendab mingi eesmärgi nimel tehtavat tegevust, kus on paika pandud reeglid Juhtimise märksõnad- koostöö, vastutus, eetika Näitejuhtumid Klient soovib firmalt mingisugust toodet või teenust, kuuldes hinda, teatab, et selline hind ei ole talle vastuvõetav. Firma töötaja teab, et sama teenust on kliendil odavamalt võimalik saada konkurendilt. Kas firma töötaja peaks rääkima kliendile konkurendist või mitte? Firma on uhke oma teenete alusel sisseseatud palgamaksmise süsteemi üle. Üks töötajatest on teinud terve aasta tublit tööd ja vajab igati tunnustamist

Eetika
thumbnail
12
doc

Ärieetika

Kordamisteemad ärieetikas 1. Mida mõistad moraali ja eetika all? Moraal on ühiskondliku teadvuse osa, printsiipide ja normide kogum, mis reguleerib inimese käitumist mingi sotsiaalse grupi koosseisus ja määrab tema suhtumise teistesse inimestesse ja gruppidesse.  Sellel on 5 otstarvet: - Hoida ühiskonda koost lagunemast - Leevendada inimkannatusi - Soodustada inimõitsengut - Lahendada huvikonflikte õiglaselt - Jagada kiitust, laitust, tasu, karistust, süüd – anda hinnanguid Kuidas moraal väljendub

Ärieetika
thumbnail
31
docx

Äriplaani koostamise juhend

tekiksid tulud pangaarvetele. Pereprobleemid Teie abikaasa on abiellunud ettevõtjaga ­ mitte mõne teise inimesega. Ja ta ei tule teid õpetama, hoiatusi ja vasturohtu jagama. Katsuge oma peret kaasata oma ärisse ­ küsige abi, arvamust ja koostööd. See võimaldab teil tugevdada mitte ainult oma perekonda, vaid ka äri. Rein Ruubel juhtimisvaldkonna konsultant Finantsplaneerimise OÜ Mis on ärieetika Ärieetika on üks kõige olulisematest, kuid samas ka kõige vähem mõistetud teemadest tänapäeva ärielus. Ärieetika valdkond tegeleb küsimustega, kas kindlad äripraktikad on vastuvõetavad. Näiteks, kas müügimees võiks kliendile korraldatud tootepresentatsioonil välja jätta faktid toote nigelast ohutusstandardist? Kas raamatupidaja peaks andma teada auditi käigus välja tulnud ebakorrektsustest, teades, et seda tehes tõenäoliselt klient lõpetab koostöö firmaga? Kas

Majandus




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun