Tahad USA Amazonist või mõnes muust online poest osta, kuid nad ei saada Eestisse? Osta läbi Shipito! Tee tasuta konto Sulge
Facebook Like
Küsitlus
Add link

"üleliielda" - 1 õppematerjal

26
doc

DIEEDI NEGATIIVNE MÕJU ORGANISMILE

• Vesi – enne, kui ka pärast treeningut on vaja täiendada vedeliku kaotuse organismis. Parem on tarbida vett, järkjärgult väikestes kogustes trenni ajal [12]. • Toitumine – süüa 1 tund varem enne trenni. Väga hea oleks süüa valgulist toitu, salatid või puuvilju. Peale trenni ei ole vaja piirata ennast toidus, kuid ei tohi üleliielda [11,12]. 4.2. Tervislik toitumine . Vastavalt Maailma Terviseorganisatsiooni andmetele inimese elukestvus ja tema tervise seisund 60% määrab kindlaks ta eluviis ja toitumise süsteem, 15% pärilikkus veel 15% keskkonna tingimused ja 10% tervishoiuteenused. Toidupüramiidis on ette toodud tervislik ja kasulik eluviis ja toiduained (Joon. 14) [14]....

Aktiviseerivad tegevused - Keskkool
6 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun