Tahad USA Amazonist või mõnes muust online poest osta, kuid nad ei saada Eestisse? Osta läbi Shipito! Tee tasuta konto Sulge
Facebook Like
Küsitlus
Add link

"õhutavates" - 4 õppematerjali

23
doc

Eesti kirjanduse ajalugu I

Eestlase ja Eestimaa kuvand vanemates kirjalikes allikates (nt Tacitus, Germaanlaste päritolust ja paiknemisest; Liivimaa kroonika jt) Meie ajaarvamise esimese sajandi lõpul on roomlasest ajaloolane Tacitus Läänemere piirkonnas elanud hõime nimetanud aesti või aestui. Ilmselt pidas Tacitus silmas siiski muinaspreislaste hõime. Kroonikad ­ edastavad mõnesuguseid andmeid põlisrahvaste keelest, uskumu...

Kirjandus - Tartu Ülikool
441 allalaadimist
32
doc

Eesti kirjanduse ajalugu I

Eesti kirjanduse tekkimine: rahvaluule, kroonikad, kirikukirjandus, raamatukultuuri teke jne. Eesti kirjanduse päämine määratleja on olnud keel -rahvuskirjandus Muistsete eestlaste kultuurilisest iseolemisest loovad ettekujutuse mitmed ajalooallikad, uurimused, arheoloogia, antropoloogia, lingvistika...

Kirjandus - Tartu Ülikool
130 allalaadimist
38
doc

Eesti kirjanduse ajalugu

C. R. Jakobsoni „Esimese isamaakõne” uuenduslik ajalookäsitlus Jakobsonist kujunes rahvusliku liikumise tähtsaim ideoloog ja paljude ürituste ning organisatsioonide juht. Aastail 1868-1870 pidas Jakobson Vanemuise seltsis programmilised kõned, mis ajaloos on tuntud Kolme isamaakõne nime all. Tähtsaim neist oli esimene, milles Jakobson jagas Eesti ajaloo valguse-, orjuse- ja koiduajaks. Valguse...

Kirjandus -
18 allalaadimist
168
pdf

E-TURUNDUSE KURSUSE ÕPPEMATERJAL MAGISTRANTIDELE

Uudiskirja saajate ringi laiendades on oluline optimaalne andmete kogumine – mõtle läbi, kas ja milliseid andmeid on vaja ja küsi kasutajatelt nii vähe kui võimalik. Vähem täitmist vajavaid lahtreid = rohkem kasutajaid, kes viitsivad vormi lõpuni täita. Võimalusel piirdu näiteks nime ja meiliaadressiga. Kuidas koguda inimeste andmeid? Võti on tähelepanu köitvates ja tellimisele õhutavates registreerimisvormides, mis küsivad inimese nime ja kontaktandmeid. Registreerimisvorm on üks olulisimaid veebilehe osi, sest see annab sulle vahendid muuta külastaja potentsiaalseks kliendiks. Sel hetkel, kui külastajad registreerimisvormi täidavad, annavad nad sulle loa ja võimaluse dialoogi alustada – see tähendab pikaajalist suhet, mis loodetavasti millalgi müügiks pöördub. 34...

Turundus - Tallinna Tehnikaülikool
18 allalaadimist


Registreeri ja saadame uutele kasutajatele
faili e-mailile TASUTA

Konto olemas? Logi sisse

Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
või
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli? | Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun