Plaanid puhkusele minna? Võta endale majutus AirBnb kaudu ja saad 37€ kontoraha Tee konto Sulge
Facebook Like

Õhulennukid (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
 
Säutsu twitteris
Sissejuhatus
Tänapäeval on trantspordimajandus ilma õhusõidukiteta lausa mõeldamatu: kõik kaugemad reisid sooritatakse harilikult ikka lennukitega. Kiireloomulisi kaubasaadetisi ja postikotte liigub lennujaamade tõstukitel ja trantsporttööridel iga päev kümnete tonnide viisi. Raske on üle hinnata õhusõidukite tähtsust ka sõjanduses. Geoloogide rännakutel, metsatulekahjude avastamisel ja kustutamisel, elektriliinide ja gaasijuhtmete kontrollimisel, jääluurel, kalaparvede järgimisel, viljapõldude ülevaatusel, metsloomade jahil, suurte mastide püstitamiseks ja väga paljudel siin loetlemata töödel on lennukeid ja koptereid muutunud tihti täiesti asendamatuks .Maa- ja merejõududel ilma lennuväe toetuseta on väga vähe lootusi lahingus edu saavutada.
Lennunduses on alati ristunud oma ajastu teaduse ja tehnika kõige eesrindlikumate esindajate mõtted. Lennunduse vajadusi silmas pidades on arendatud mootoriehitust ja metallurgiat, masinaehituse tehnoloogiat ja keemiat, meteoroloogiat ja meditsiini ning muidugi ka automaatikat, küberneetikat ja aerodünammikat. Eeskätt tänu lennundusele loodi pärast Esimest maailmasõda alumiiniumitööstus ning hakati tootma kerget ja tugevat alumiiniumi.
Järgmistel lehekülgedel esitan ülevaate õhusõidukite ajaloost. Alates esimestest sõjalennukitest, hävituslennukitest, Teise maailmasõja aegseid ning järgsed lennukid , reisilennukid ja kopterid. Kõik kõiguvad kuskil aastatesse 1884-1960. Kahjuks ei olnud võimalik leida kõigi kohta ka pilti.
ESIMESED LENNUKID
MOžAISKI AURULENNUK
Venemaa
Katsetamisaasta sügis1884
Tiivapindala 303 m²
Stabilisaatori pindala 69 m²
Stardimass,
ligikaudne 1600 kg
Propelleri läbimõõt 4 m
Jõuallikas kaks aurumasinat võimsusega 20hj ja 10hj
Vene laevastiku kaptenil Aleksandr Možaiskil sündis lennuaparaadi ehitamise idee juba 1856 . aastal, millal ta alustas lindude lennnu uurimist ja mudelllennukite katsetamist. Hiljem, 1876. aastal lendas Možaiski hobustega veetaval õhulohel.
Aurumasina oma tulevasele lennukile tellis ta 1880. aastal Inglismaalt, ehitamist Peterburi lähedal Krasnoje Seloos alustas aga 1882. aastal. Kere sõrestik valmistati männipuust, katteks kasutati õhupalli kummeeritud siidriiet. Možaiski lennukil olid kõik tänapäevalgi kasutatavad
80% sisust ei kuvatud. Kogu dokumendi sisu näed kui laed faili alla
Õhulennukid #1 Õhulennukid #2 Õhulennukid #3 Õhulennukid #4 Õhulennukid #5 Õhulennukid #6
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 6 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2008-09-30 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 36 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor kaaati Õppematerjali autor

Lisainfo

sisukas kokkuvõte õhulennkitest, ning pisut ajaloost. Nägin vaeva kasutasin vanemaid raamatuid kust pidi infot otsima ja pilte internetist otsima. sain viie.
ajalugu õhulennukitest , ülevaade mõningatest lennukitest , mo?aiski aurulennuk , pommituslennuk , ilja muromets , kaugpommitaja , petljakov , reaktiivsÕjalennukid , hÄvituslennuk , lockheed , super starfighter , caravelle , reisilennuk , kopterid , transpordikopter

Mõisted


Meedia

Kommentaarid (1)

viljaste profiilipilt
taavi Viljaste: hea töö !
17:34 16-12-2009


Sarnased materjalid

11
pptx
Lennuk-sõjalennukid
1
rtf
Lennuk
192
pdf
Riigikaitse õpik
2
doc
Esimese maailmasõja aegsed lennukid
1072
pdf
Logistika õpik
8
doc
Esimese maailmasõja relvastus
70
pptx
Lennukid ja nende tehnilised näitajad
0
docx
V-Hugo Jumalaema kirik Pariisis terve raamat





Faili allalaadimiseks, pead sisse logima
Kasutajanimi / Email
Parool

Unustasid parooli?

UUTELE LIITUJATELE KONTO MOBIILIGA AKTIVEERIMISEL +50 PUNKTI !
Pole kasutajat?

Tee tasuta konto

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun