Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse (3)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kuidas üldiselt hindate oma suhtumist seksuaalvähemustesse?
  • Mis on teie arvates homofoobia?
  • Kui tihti kuulete negatiivseid kommentaare seksuaalvähemuste aadressil?
  • Kuidas suhtute samasooliste inimeste abieludesse?
  • Keda teine partner lapsendada soovib?
  • Kuidas suhtute gay pride paraadidesse rahvakeeli nn homoparaadid?
  • Kuidas üldiselt hindate oma suhtumist seksuaalvähemustesse?
  • Mis on teie arvates homofoobia?
  • Kui tihti kuulete negatiivseid kommentaare seksuaalvähemuste aadressil?
  • Kuidas suhtute samasooliste inimeste registreeritud partnerlussuhetesse tegu pole abieluga?
  • Kuidas suhtute samasooliste inimeste abieludesse?
  • Kui tegu on lastekodudest adopteerimisega?
  • Kuidas suhtute gay pride paraadidesse rahvakeeli nn homoparaadid?
Vasakule Paremale
Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #1 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #2 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #3 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #4 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #5 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #6 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #7 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #8 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #9 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #10 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #11 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #12 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #13 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #14 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #15 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #16 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #17 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #18 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #19 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #20 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #21 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #22 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #23 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #24 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #25 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #26 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #27 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #28 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #29 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #30 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #31 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #32 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #33 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #34 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #35 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #36 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #37 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #38 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #39 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #40 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #41 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #42 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #43 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #44 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #45 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #46 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #47 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #48 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #49 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #50 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #51 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #52 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #53 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #54 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #55 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #56 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #57 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #58 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #59 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #60 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #61 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #62 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #63 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #64 Õpilaste Suhtumine Seksuaalvähemusse #65
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 65 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-05-04 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 114 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 3 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor AnnaAbi Õppematerjali autor
Uurimistöö
Palun ärge seda tööd oma õpetajale esitage, see on vaid näide.

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
30
odt

Arvuti kasutamine õpilaste seas

...............................13 3. Uurimus arvutiga kaasnevate problemide teadmine ja arvuti kasutamine Kurssaare Gümnaasiumi õpilaste seas........................................................................................................................................15 3.1 Uuringu metoodika ja valim....................................................................................................15 3.1.1 Küsitluse tulemuste analüüs Kuressaare Gümnaasiumi 9. - 12. klassi õpilaste hulgas...16 Kokkuvõte..........................................................................................................................................26 Kasutatud kirjandus............................................................................................................................28 LISA1 Küsitlus...................................................................................................................................29

Informaatika
thumbnail
37
odt

Uimastite kahjulikkus inimese tervisele ja perekonnasuhetele.

Antud töös on püstitatud järgmised probleemid: Millised uimastavad ained tekitavad sõltuvust; Millised üldised protsessid toimuvad inimese kehas uimastava aine tarbimisel; Milliseid probleeme tekitab sõltuvus inimese perekonnas ning ühiskonnas; Mida teavad kooliõpilased/õpetajad uimastavatest ainetest ja nende mõjust; Töö eesmärgiks on: Saada teada, milliseid probleeme tekitavad uimastavad ained perekonnas; Uurida õpilaste suhtumist uimastitesse ning teavitada neid nende kahjulikusest; Uurimisobjektiks on autori sugulane, kes suri alkoholisõltuvusse ning Kuressaare Gümnaasiumi 9.- 12. klasside õpilased. 1.Uimastid ehk mõnuained Uimastid on kesknärvisüsteemi mõjutavad ained, mis kutsuvad esile joobe või joobesarnase seisundi. Muu hulgas arvatakse nende ainete hulka narkootikumid, mõni ravim, narkoosi-ained, vedelad lahustid, dopingained, alkohol ja tubakas (Vikipeedia 2009). Uimastiteks võivad olla:

Teadus tööde alused (tta)
thumbnail
48
docx

Kiviõli 1. keskkooli õpilaste õpiharjumused

õpiharjumused, mille kohta kirjutisi väga palju pole. Helle-Mall Kadajas (2005) on oma raamatus „Õppima õppimine ja õppima õpetamine“ sellel teemal pikemalt peatunud. Autori teemavalikut ajendas:  teemat on kajastatud meedias,  isiklik huvi antud teema kohta,  autor on plaaninud minna edasi õppima õpetajaks. Selle töö eesmärgiks on: 1) anda ülevaade õpiharjumuse käsitlusest; 2) välja selgitada 3., 6. ja 9. klassi õpilaste õpiharjumused; 3) analüüsida, kuidas mõjutavad õpiharjumused kodutööde tegemist; 4) kui suur on erinevus 3., 6. ja 9. klassi õpilaste õpiharjumuste vahel. Hüpotees: 9. klassi õpilaste õpiharjumused on paremad kui 3. ja 6. klassi õpilastel. Õpiharjumuste taset hindab autor Helle-Mall Kadajase (2005) raamatus antud võtmega. 30-26 punkti Suurepärased õpiharjumused

Eesti keel
thumbnail
20
doc

Nimetu

Ta uuris taskuraha kasutamist 7., 9. ja kõigis gümnaasiumi klassides. Küsitluse tulemusi võrdles autor TNS Emor uuringu tulemustega. Töö eesmärkideks seati: · Uurida, kuidas Saku Gümnaasiumi õpilased oma taskuraha kasutavad ja kuidas erinevad tulemused TNS Emor uuringu tulemustest. · Uurida, kas ja kuidas taskuraha kasutamine Saku Gümnaasiumis erineb sõltuvalt õpilase vanusest. Töö hüpotees: · Saku Gümnaasiumi õpilaste taskuraha kasutamine ei erine TNS Emor uuringu tulemustest. · Taskuraha kasutamine Saku Gümnaasiumis on sõltuvalt õpilase vanusest erinev. 4 1. TASKURAHA MÕISTE Raha on üldine maksevahend müntide ja rahatähtede kujul. See on vahend, mille abil saab määrata kaupade hindu ning osta ja müüa kaupu ja teenuseid. [3:1]

Majandus
thumbnail
38
docx

Ülenurme Gümnaasiumi 10. ja12. klasside õpilaste lugemisharjumused

Ülenurme Gümnaasium Stella Halling 12.c klass Ülenurme Gümnaasiumi 10. ja 12. klasside õpilaste lugemisharjumused Uurimistöö Juhendaja Ave Vigel Ülenurme 2015 Sisukord Ülenurme Gümnaasium..........................................................................................................2 Sisukord..................................................................................................................................2 Sissejuhatus.......................................

Kirjandus ja ühiskond
thumbnail
62
doc

Kahe inimese kooselu

................................................................................................20 4.4 Õpilaste arvamus abielu vajalikkusest...........................................................................20 4.5 Vanemate perekonnaseisu seos lapse arusaamadega......................................................21 4.6 Õpilaste soov abielluda..................................................................................................22 4.7 „Jah“ vastanud õpilaste abiellumise vanuse määr..........................................................23 4.8 Küsitlusele vastanute eluvaldkondade tähtsustamise tulemused....................................23 4.9 Küsitluse tulemused omasooliste abielu pooldamise kohta...........................................24 4.10 Õpilaste arvamus Eestis omasooliste abielu lubamise suhtes......................................25 KOKKUVÕTE..................................................................................

Ühiskond
thumbnail
21
docx

Homoabielude seadustamine Eestis

oli huvitav lugeda. Ankeetidest, mida sai võtta tõsiselt oli vastanud 72 neidu ning 28 noormeest. Inimesed, kelle vastused võtsime arvesse tabelite ja järelduste tegemisel olid enamasti õpilased vanuses 12-18, aga leidus ka 20-aastaseid ning ka paar 40 aastast. Kui olime kõik vastused ära sorteerinud, siis koostasime nende põhjal tabelid, mille põhjal ka teema kohta järeldused tegime. Oma uurimistööga tahtsime teada saada: 1) Milline on noorte suhtumine homoabieludesse ja nende seadustamisesse? 2) Kuidas üldse suhtutakse homoseksuaalidesse? 3) Mida arvavad noored võrdsetest õigustest hetero- ja homoseksuaalide vahel? Enne töö alustamist panime paika hüpoteesid: 1) Tänapäeva noored on sallivad inimesed 2) Enamik noori suhtuvad homoabieludesse ja nende seadustamisesse tolerantselt 3) Noored arvavad, et seksuaalorientatsiooni pärast ei tuleks kedagi diskrimineerida

Uurimistöö
thumbnail
58
docx

Narkootikumide tarvitamine 9.-12- klassi õpilaste hulgas

......................................................... 27 KASUTATUD KIRJANDUS............................................................................28 LISA 1...................................................................................................... 30 2 SISSEJUHATUS Autor on valinud teema isiklikust huvist. Autor soovib teada saada, kuidas on Kullamaa Keskkooli õpilaste suhe narkootikumidega. Narkootikumide tarbimine, müümine ja vahendamine on tõsine probleem ühiskonnas. Noortel on suur oht langeda uimastite küüsi, kuna noored on uudishimulikud, soovivad kõike avastada ja enda peal proovida. Riigi peaprokuröri ülevaate riigikogu põhiseaduskomisjonile kohaselt vahistati 2014. aastal 214 inimest narkokuriteo tõttu. Töö hüpoteesiks on, et Kullamaa Keskkooli õpilased ei ole kokku puutunud narkootikumidega.

Uurimustöö




Kommentaarid (3)

mariks profiilipilt
mariks: Väga mahukas ning huvitav
23:50 20-11-2012
aneelia profiilipilt
aneelia: pöhjalik ja pikk töö.
14:18 06-10-2010
cattizh profiilipilt
MS SS: korralik töö
08:18 18-05-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun