Visioon LUUA MEELERAHU "Pristise maailmas" elame ja töötame keskkonnas, kus on teadvustatud, jälgitud ning ennetatud peamised ohud ja riskid. "Pristise maailmas" valitseb meelerahu. 1 Missioon KAITSTA INIMESI JA VARA Me mõtleme ja tegutseme selle nimel, et meie kliendid saaksid tunda end turvaliselt. Pristis teadvustab klientide turvavajadused, jälgib turvariske ning tegutseb võimaliku kahju ennetamise ja piiramise nimel. 2 Firmaväärtused PARTNERLUS INNOVAATILISU S 3 Firmaväärtused PARTNERLUS
LOGISTIKA ÜLESANDED JA MISSIOON 1. Nimetada ärilogistika peamised ülesanded. vajadusel toimetada lühikese aja jooksul mitmete piirangute olemasolul lähtekohast sihtkohta suuri kaubakoguseid sõjaväe liikumise ja toitlustamise tagamine 2. Mis on ärilogistika missioon? Logistika missiooniks on tagada tarbijaile vajalike kaupade ja teenuste saadavus sobiva hinnaga, soovitud kohas ja soovitud koguses 3. Määratleda logistikat kui valdkonda tarneahela seisukohalt. Tarneahel on ettevõtluse traditsioonilisi protsesse ja tegevusi koordineeriv süsteem tarbijast kuni tarneahela alguseni (materjalide tarnijani) tagamaks toodete, teenuste ja informatsiooni kasulikkuse kliendile/tarbijale ja ettevõtte
KAUBAMAJA KOMMUNIKATSIOONISTRATEE GIA Oktoober 2018 Miks valisime Pika ajalooga Aktuaalne ? KAUBAMAJA Head Ainulaadne majanduslikud võimalused 2 1. Anda ülevaade KOMMUNIKATSIOO sihtrühmadest, kellele strateegia koostatakse NI-STRATEEGIA 2. Välja tuua järgmise eesmärk kolme aasta eesmärgid 3. Nende elluviimiseks vajaliku tegevuskava koostamine 4. Praeguse kommunikatsioonitegevu se efektiivsuse 3 Missioon & Visioon Oleme Eesti Eestist kaubanduse rätsepaülikond Põhjamaade mass...
Tallinna Ülikool Eesti keele ja kultuuri instituut EMAKEELE SELTS. MISSIOON JA TEGEVUSED Referaat Koostaja: Rühm Juhendaja: Tallinn, 2012 Sisukord Sissejuhatus Valisin teema ,,Emakeele Selts. Missioon ja tegevused", sest eesti keele huvilisena olin motiveeritud selle seltsi tegevustest rohkem teada saama. Referaadi eesmärgiks on tutvustada lühidalt Emakeele Seltsi ajalugu, eesmärke ja tegevust ning äratada selle kaudu suuremat huvi eesti keele tundmise ja hoidmise vastu nii iseendas kui ka kelleski teises, kes seda tööd lugema juhtub. Referaadist leiab põgusa ülevaate Emakeele Seltsi ajaloost ning nende tegevustest tänapäeval
Põhiväärtused, missioon ja visioon Põhiväärtused: · Pühendumus Täidame oma lubadusi ja teeme kõik endast oleneva, et saavutada klientide soove ning ületada nende ootusi. · Usaldus Väärtustame püsivast koostööst sündivat usaldust nii suhetes kliendiga kui ka meeskonnas. · Areng Saavutame arengu läbi eesmärgistatud, kasuliku ja asjatundliku koostöö. · Klient Otsime kliendi vajadustele vastavat parimat lahendust ja pakume oma toodete seast sobivaimat. · Kvaliteet Taotleme kvaliteeti igal tasandil toodetes, suhetes, teeninduses ja kokkulepetes. Missioon: Olla usaldusväärne ja proffesionaalne palkmajade tootja. Pakkuda kliendile soovikohase hinnaklassiga ning parima kvaliteediga palkmaju. Visioon: Olla juhtiv palkmaju valmistav ettevõte skandinaavia turgudel.
MAINORI KÕRGKOOL DISAINI INSTITUUT JUHTIMISE ALUSED REFERAAT Organisatsiooni missioon, eesmärgid ja strateegia Alina Leontjeva (DS-2-P-E-tal) Õppejõud: Mare Kurvits 03.10.2009, Tallinn Ära räägi mulle kui palju sa töötad. Räägi mulle kui palju sa ära teed. SISSEJUHATUS
Töökorralduse alused majutusettevõttes Kodutöö Majutusettevõtete missioon ja visioon. Analüüs. Hotel Victoria Ettevõtte missioon on pakkuda majutus ja toitlustusteenust Pärnu kesklinnas. Tegevus on suunatud nii äri kui puhkereisijate teenindamisele. Eesmärk on pakkuda oma klientidele parimat teenindust ja meeldejäävaid elamusi hubases õhkkonnas, mis kutsub taas hotelli külastama. Ettevõtte visioon on soov olla kõige mugavam ajaloohõnguline väikehotell, pakkudes oma klientidele personaalset teenindust nende soove ennetades ja ootusi ületades.
El ja riigipoolne tugi tegevusalale ebamäärasus (toetused, nõustamine) Luua uusi infovahetuse vahendeid, küsida nõu teistele kogenenud vallavalitsustelt Sportimis ja vabaaja võimalused; staadion, rulluisurada Rohkem koostöövõimalusi naaberomavalitsustega Turismi toetavate uute teenuste ja toodete pakkumine. SWOT- analüüs Valla missioon ja visioon Valla missioon on uuenemine ja pidev areng, millega kindlustada turvaline elukeskkond. Eesmärkideks oleme võtnud turisminduse, maastikukaitseala ja sportimis ning vabaaja võimaluste tekitamise. Mille raames parandame veevarustus, kanalisatsiooni ja soojavarustus tiheasustusaladel. Valla Visioon: Meie vald arenenud infrastruktuuri ja sotsiaalsfääriga turvaline elukeskkond. Vallaelanikud on keskkonnasõbralikud ja osalevad aktiivselt oma valla elu arengus. Valda iseloomustab kaunis ja
STRATEEGILINE PLANEERIMINE MISSIOON Kultuurhariduse osakonna missioon on jätkusuutliku Eesti kultuuri arendamine, selle traditsioonide hoidmine, väärtustamine ja uuendamine ning uute teadmiste toetamine ja uurimistööde tulemuste rakendamine riiklikku ja rahvusvahelisse dialoogi. VISIOON 2013 Kultuurhariduse osakond on hea mainega tunnustatud õppe-, loome, teadus- ja arenduskeskuse üks osa, mis tegutseb Eestis ja rahvusvahelisel haridus- ja kultuuriruumis avatult ning koostöövõimelisena.
Freddy Kriisa Fazer SISUKORD SISSEJUHATUS.............................................................................................3 FAZERI PAGARITÖÖSTUS EESTIS.........................................................4 FAZER AMICA..............................................................................................5 MISSIOON, VISIOON JA VÄÄRTUSED...................................................6 MAITSEELAMUSED....................................................................................7 KASUTATUD MATERJAL...........................................................................8 2 Freddy Kriisa Fazer SISSEJUHATUS Fazer Grupile pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas ...
kokku. Kaks aastat hiljem, valiti erakonna endine esimees Toomas Hendrik Ilves vabariigi presidendiks. Sellest ajast esindavad sotsiaaldemokraate europarlamendis Andres Tarand, Marianne Mikko ja Katrin Saks. Lisaks sellele on nad esindatud ka terves hulgas kohalikes omavalitsustes. Eesmärk Eesti sotsiaaldemokraatide lähieesmärk on saavutada Eesti rahva väärtushinnanguis pööre inimestest hooliva poliitika suunas. Missioon Sotsiaaldemokraatide missioon on luua Eestis rahva üksmeelele rajanev heaoluriik, milles iga inimene tunneb end väärtuslikuna. Visioon Sotsiaaldemokraadid näevad Eesti riiki meie rahva koduna. Kodus ei ole kodutuid ja tõrjutuid, pole võitjaid ja kaotajaid. Kodus on igaüks väärtuslik, koduelust saavad kõik võrdväärselt osa. Kodus on tagatud jõukohane töö kõigile, kes jaksavad ja oskavad. Kodus hoolitakse neist, kes ei jaksa. Kodus õpetatakse neid, kes ei oska. Väärtused
Coca Cola Most biggestselling soft drink Nearly 300 bottling partners 15 billion dollar brands including Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca Cola Zero etc. No.1 provider Short foundation history The prototype CocaCola recipe was formulated at the Eagle Drug and Chemical Company, a drugstore in Columbus, Georgia, by John Pemberton. Pemberton claimed CocaCola cured many diseases, including morphine addiction, dyspepsia, neurasthenia, headache, and impotence. 1888 three versions of Coke In April 1888 Coca Cola was sold under the names "Yum Yum" and "Koke,, 1891 was the first bottling of CocaCola outside of Atlanta occurred in Vicksburg, Mississippi CocaCola was sold in bottles for the first time on March 12, 1894 In 20th century and Coca´s 50th anniversary, the soft drink had reached the status of a national icon in the USA Interesting facts There are only 2 peop...
3. Turunduskommunikatsiooni strateegia- kellele ,kus ,milleks ? Akadeemia on suunatud eelkõige inimestele, kes soovivad kaitsta enda riiki ja seda teenida. Olla oma kodanike elupäästjad. Akadeemias toimuvad teatud erialadele kehalised katsed, mistõttu on hea füüsiline vorm vajalik. Sisekaitse akadeemia käib iga-aastaselt end tutvustamas ka Teeviidal. Samuti on koolist saadaval valik tutvustavaid brozüüre. Sama info leiab ka nende kodulehelt www.sisekaitse.ee 4.Sisekaitseakadeemia missioon, visioon ja eesmärgid 4.1 Missioon Sisekaitseakadeemia arengukavas on sõnastatud akadeemia missioon: Meie missiooniks on ausate ja asjatundlike sisejulgeoleku ning regionaalhalduse spetsialistide koolitamisega kaasa aidata turvalise elu kindlustamisele Eestis. (http://sisekaitse.ee/public/Oppeosakond/Akrediteerimine/Toendusmaterjalid/Kommunikatsio onistrateegia.pdf) 4.2 Visioon Sisekaitseakadeemia arengukavas on määratletud akadeemia visioon aastaks 2012 järgmiselt:
Kohanev lähenemine: Juhtkond, probleemide lahendamine, vaidlemine eesmärkide üle (riigiasutused). Keskkonnast ohud. Planeerimismoodus: Võimalused + probleemid. Strateegiline juhtimine 2 Strateegia võib olemas olla ka formaalse juhtimiseta, lihtsalt vastus ootamatutele asjaoludele. Mitte ainult plaan, aga ka tegu. (Henry Mintzberg) Organisatsiooni eesmärgid Missioon- miks ettevõte eksisteerib. Kirjeldab organisatsiooni väärtusi, püüdlusi ja olemasolu põhjust. Hea missioon sisaldab tegevusala ja eristuvaid tegevusi. Visioon- kuhu tahetakse jõuda. - Toimimisjuhised igaks elujuhtumiks · Kas töötajad teavad missiooni ja visiooni? Missioon Äri definitsioon Miks keskenduda tarbijale (mitte tootele)? Näiteid elust- EMT EMT visioon Oleme inimsõbraliku infoühiskonna eestvedajad. EMT missioon EMT loob inimestele ja ettevõtetele võimalused edukaks tegevuseks globaalses infoühiskonnas. EMT äridefinitsioon EMT tegutseb teenusepakkujana
ÄRIPLAAN 2016/2017 Ülevaade Eesmärgiks on püstitatud luua internetirakendus, mis võimaldab kasutajal igapäevase söögitegemise lihtsamaks teha. Nimelt kui inimene avab oma külmkapi, aga ei oma aimugi, mida antud asjadest valmistada, siis on tal vaja need toiduained antud rakendusse sisestada, mis omakorda pakub välja erinevaid toiduroogasid antud kombinatsioonist ja õpetust, kuidas mida valmistada. Antud rakendus on hea abimees näiteks neile, kes pole toidu valmistamise poole pealt kõige lennukama mõtlemisega, samuti on see abiks ka kiiretes olukordades, kus pole aega midagi mõistliku ise leiutada või kui finantsiline olukord ei võimalda külmkappi täita- meie äpp aitab hädast välja.. Klient Sihtgrupiks on pigem tudengid ja naised, vanuses 20-50. Elukoht linnades, töötavad/õpivad. Sissetulek on 600-1800eur. Hea kiire, sihtotstarbeline toiduostmine, aja ning rahakokkuhoid(ebavajalik ...
ESSEE "Miks ma näen ennast tulevikus tööl omavalitsuse sotsiaaltöötajana" Mõned filosoofid väidavad, et inimese missioon on kodeeritud tema lapsepõlve unistustes. Mõeldes nendega kaasa tuletasin meelde, kes ma olin lapsepõlves - milline olin, millised asjad olid olulised? Kõige rohkem mäletan, et tähtis oli õigluse eest seista ning nõrgemaid kaitsta. Mulle meeldis konfliktide reguleerimine, ühiste tegevuste korraldamine ning mängude organiseerimine. Ma tahtsin alati olla olemas nende jaoks, kes seda soovisid ja vajasid. Tihtilugu pöörduti just minu
Missioonid ja väärtused Võtsin kahe kooli Kuressaare Ametikooli ja Pärnumaa Kutsehariduskeskuse missioonid ja väärtused. Kuressaare Ametikooli missiooniks on ette valmistada tööturul konkurentsivõimelisi ja elus toimetulevaid inimesi. Samas Pärnumaa Kutsehariduskeskuse missiooniks on koostöös tööandjatega kaasaegsete kutseoskustega parimate töötajate koolitamine ja aktiivne osalemine regionaalses arendustegevuses. Nende kahe kooli missioonid on väga sarnased, mõlemad tahavad koolitada inimesi, kes on parimad omal alal. Erinevuseks on see, et Kuressaare Ametikoolil ei ole seda, et nende koolil on ka kaasaegsed kutseoskused. Mina arvan, et koolil siiski on, õpetatakse ju kõike seda, mis on sellel erialal tähtis. Eks iga ametikool tahab, et nende õpilased oleksid head töötajad tulevikus. Selleks ongi koolil parimad töötajad ja parimad õppekavad. Kuressaare Ametikooli üheks väärtuseks on seame endale eesm...
Theema: Marss ja selle uurimismissioonid. Marsikulgur Curiosity. Mehitatud missioon Marsile. SLAID 2 Marss on Päikesesüsteemi neljas planeet. Marss asub Päikesest 1½ korda kaugemal kui Maa ja saab seepärast poole vähem soojust[viide?]. Teleskoobiga on see Maast poole väiksem punakas planeet hästi vaadeldav iga 1517 aasta tagant suure vastasseisu ajal, kui Marsi ja Maa vaheline kaugus on ainult 5560 mln km. Sel ajal paistab Marss taevas niisama heledalt kui Veenus.
......................8 KOKKUVÕTE................................................................................................................10 VIIDATUD ALLIKAD....................................................................................................11 2 SISSEJUHATUS Kõik kohalikud omavalitsused vajavad eesmärke, millega püüdelda arenemist toetada omavalitsuse alla kuuluvaid elanikke. Et oleks paigas visioon ja missioon, on kohalike omavalitsuste areng määratletud arengukavaga. Kohaliku omavalitsuse arengukava on reguleeritud Kohaliku omavalitsuse seadusega. Arengukava koostamisel püstitatakse visioon ja missioon, mis omakorda aitab koostada tegevuskava ja see aitab määratleda arengukava perioodi. Arengukava on valminud erinevate huvigruppide, 12 vallaelanike, vallaametnike, volikogu liikmete ja komisjonide koostöös. (Võru valla…)
Finantsjärelvalve eesmärk · Finantsteenuseid pakkuvate ettevõtete stabiilsus ja teenuse kvaliteedi tagamine · Eesti rahasüsteemi usaldusväärsuse toetamine · Hoiuste, kindlustuskahjude, kogumispensionite jmt väljamaksmise tagamine · Finantssektori effektiivsuse suurenemisele kaasa aitaminene, selle kuritegelikel eesmärkidel kasutamise takistamine · Tarbijate riskide väljaselgitamine, teave ja tugi finantsteenuste valimiseks Missioon ja visioon · Meie missioon: tagada finantsstabiilsus, kaitsta kliente ja investoreid · Meie visioon: läbipaistvalt ja otsustavalt tegutseva järelevalvega Euroopa Liidu ühisturgu lõimitud stabiilne Eesti finantsturg. Väärtused · Kompetentsus Eri-, ameti- ja kutsealane ettevalmistus, kogenud, laia silmaring, õpihimuline · Avatus Väärikas, koostöövalmis, avatud uutele ideedele ja töövõtetele, meeskonnatöö väärtustamine · Otsustavus
peavalu, haav, janu). Giidi ülesandeks tuuri ajal on anda infot Annelinna ja selle ajaloo kohta, valida sobiv marsruut ja inimestele sobiv varjulisem koht, kus nad saavad kuulata giidi juttu. Tuuri lõpus saab iga osaleja endale diplomi ja küspsisepakikese. Samuti anname kohapeal võimaluse täita tagasisideküsitluse lehte. Kui nad seda kohapeal ei soovi täita saadame tagasisideküsitluse e-mailide peale. 2. MISSIOON Pakkuda kvaliteetset giidituuri tõukeratastel, mis Jagab teadmisi Annelinnast ja selle ajaloost. 2 3. VISIOON Kujuneda mainekaks teenusepakkujaks, kes on alternatiiviks tavalistele linnatuuridele. 4. EESMÄRGID 1. Teha vähemalt igal tuuri toimumise päeval üks tuur 8-le inimesele. 2. Tagada klientide rahuolu
II. Turunduskeskne periood müüjaturu muutumine ostjaturuks ja toodete ning teenuste valiku suurenemine. III. Logistikakeskne periood logistikaahela (tarneahela) juhtimise kontseptsiooni loomine ja varude kasutamise arvestamine tarnimisel, tootmisel ja jaotamisel. Logistika missioon: Tagada õigete kaupade ja teenuste kättesaadavus, õige hinnaga, õiges kohas, õiges soovitud koguses, et kindlustada ettevõttele maksimaalne kasum. Logistika on planeerimise, efektiivse juurutamise ja kontrolli, kaupade efektiivse liikumise ja ladustamise ning sellega seotud teenuste ja info liikumise protsess, mille eesmärk on pakkuda kaupu ja teenuseid tarbijale vajalikul hetkel vajalikus kohas. Logistika funktsioonid:
Tegevuskava loend konkreetsetest ülesannetest ja tegevustest, mida on vaja täita püstitatud eesmärkide saavutamiseks koos ressursside, elluviijate ja tähtaja määramisega. Koostöövõrgustik asjaliste ühishuvidel ja sidususel (ametlikel ja mitteametlikel) põhinev ideede ja teabe vahetus, mis stimuleerib ja toetab pidevat õppimist ning on avatud uutele teadmistele ja arusaamadele. Missioon kirjeldab organisatsiooni olemasolu põhjuseid ja suunda. 1. MISSIOON Ettevõte loob hea tunde tarbijatele, kustutades nende argipäeva mured mõneks hetkeks ning pakkudes neile positiivseid elamusi. Ettevõte loob hea tunde klientidele läbi kliendikeskse müügipoliitika, pakkudes neile oma toodete müügiga jätkuvat kasumlikkust ning olles neile usaldusväärseks partneriks. Ettevõte loob hea tunde ühiskonnale, toetades kultuuri, sporti ja teadust ning aidates tõhusa maksumaksjana kaasa nende arengule.
võib olla kaob huvi giidituuride vastu ja keegi ei viitsigi enam sellistel tuuridel käia. Tegevuskulude tõus, ettevõtte nn ülalpidamine muutub kallimaks ja, kui kasum pole piisavalt suur, et edasi areneda või siis lihtsalt pinnal püsida, ähvardab pankrot. 14 3. MISSIOON Pakkuda kvaliteetset giidituuri tõukeratastel. Jagada teadmisi Annelinnast ja selle ajaloost. Analüüs: Kvaliteedist saab lähemalt lugeda peatüki "Tuurianalüüs" alt, mis asub leheküljel 11. 14. Teadmisi inimesed said, oli ka küsimusi. Seega see näitab, et inimesed olid huvitatud ja soovisid infot juurde. Suulises tagasides saime selle teada. Järeldus, et kõigile ei pruukinud teema sobida. (Vt. lk 11. 14.)
1. Mis on turundus? Kirjelda turundust, kui protsessi. Turundus on protsess, mille käigus: selgitatakse tarbijate vajadused teatatakse tarbijatele nende vajaduste rahuldamiseks sobivate toodete/teenustest toimetetakse tooted / teenused kliendini püütakse klientidest saada püsikliente toimitakse võimalikult tulusalt 2. Mis on missioon ja visioon ning millistele küsimustele vastab missioon? Missioon - võtab lühidalt kokku organisatsioonile tähtsad tegurid ja tagab, et erinevad äriideed ettevõtte tegevust liigselt ei killustaks. Visiooni - kuhu soovitakse pikemas perspektiivis ettevõttega jõuda või saavutada. Ajaline raam lepitakse organisatsioonis endas kokku (tavaline aeg on 5 aastat). Missioon vastab järgmistele küsimustele: - mis on ettevõtte tegevusvaldkond? - mida ta kliendile pakub? - kuidas ta oma tooteid pakub (toote eripärad, eristuvus konkurentidest)?
OÜ MATKARAJA GIID Äriplaan Juhendaja: 1 Sisukord: Lühikokkuvõte............................................................................................................................3 Üldandmed:.................................................................................................................................3 Missioon ja eesmärgid.................................................................................................................3 Teenuse kirjeldus.........................................................................................................................3 SWOT analüüs............................................................................................................................4 Turg........................................................................................
Missioon: PÄRNU NOORTE VABAAJAKESKUS ANNAB VÕIMALUSI ARENDADA NOORTE OMAALGATUSLIKKU OSKUST POSITIIVSES JA TERVE ELLUSUHTUMISEGA KESKKONNAS. Missioon viiakse ellu läbi järgnevate tegevuste: · Noorte endi poolt korraldatud üritused. · Noorte oma initsiatiivil meelepäraste tegevuste loomine. · Keskuse otsustusprotsessides ja arenduses osalemine. · Omaalgatusliku tegevuse toetamine ja sellele suunamine keskuse töötajate poolt. · Mitmekülgsete tegevuste pakkumine, mille läbi kasvab loominguline, alternatiivne ja uuenduslik lähenemine. · Koolituste pakkumine, mis annavad aluse oskustele, mida noored saavad kasutada enda tegevuste toestuseks. Läbi Pärnu Noorte Vabaajakeskuses pakutavate võimaluste tõuseb märgatavalt Pärnu linna noorte soov ja oskus midagi ise ära teha, seda nii kohalikul kui ka riiklikul tasandil. Tõuseb teadlikkus sotisaalsetest probleemidest n...
.. Ballou Võtmetegevused · Võtmetegevusi on 4 ning need esinevad mingil kujul mistahes ettevõttes, mis puutub kokku logistikaga: 1. Klienditeenindus: vajaduse määramine, teeninduse standardid, arendamine. 2. Tellimuste täitmine 3. Transport 4. Laovarude juhtimine Tugitegevused: lao disain, laotöö, tootmiskorraldus, tagastused jne Logistika 5 võtmeala: toodete liikumine, infoliikumine, aeg, kulud, integratsioon Logistika Missioon: Logistika missiooniks on pidevalt otsida parimat tasakaalu klientidele maksimaalse väärtuse loomise ja tegevuse minimaalsete kulude vahel. 7R mudel Right product, right cost, right quantity, righ condition, right place, right time, right client Log.sisendid Inimressursid, materjalid, informatsiooniressursid, finantsressursid Log. Kulud Transport, laovarude juhtimine, säilituskulud, halduskulud, muud kulud Logistikat mõjutavad makrotegurid
Esitatud: Kaitstud: Hinne: TALLINN 2008 2 SISUKORD 1. KOKKUVÕTE 3 1.1. PROJEKTI MAKSUMUS 3 1.2. LAENUTAOTLUS 3 2. ETTEVÕTTE ÜLDINE ISELOOMUSTUS 2.1. ETTEVÕTTE MISSIOON JA ÄRIIDEE 4 2.2. UUS ETTEVÕTE 4 2.3.. TEGUTSEV ETTEVÕTE 4 3. TOOTMISHARU JA ETTEVÕTLUSKESKKOND 3.1. TOOTMISHARU ARENGUSUUNAD 5 3.2. MUUTUSED ETTEVÕTLUSKESKKONNAS 5 4. ÄRIPROJEKT 4.1. TOODE/TEENUS 6
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ....19 SISSEJUHATUS Ainetöö eesmärgiks oli välja selgitada, millele juhid oma töös peamiselt keskenduvad. Ettevõtja ja ärijuhi aeg on kallis. Ta vajab lühidalt ja kiirelt mõistetaval kujul ülevaadet, mis on oluline äritegevuses. Juhtimine ei piirdu üksnes äriorganisatsiooni ohjamisega. Ettevõtte jaoks peavad olema selged sellised mõisted nagu visioon, missioon, eesmärk ja strateegia. Psühholoogiaalast asjatundlikust ei väljenda mitte teadusharu põhimõistete ja teooriate tundmine vaid elunähtuste iseseisva ja sügava lahtimõtestamise oskus. XX sajandi üks mõjukamaid psühholooge Kurt Lewin kinnitas teatavasti, et pole midagi praktilisemat hea teooria tundmisest. Juhtimisteooriate eesmärk on lahti mõtestada ärielu ja juhtimise praktikast välja kasvanud probleeme ning pakkuda neile elulisi lahendusi.(Kidron, Anti 08.02.2008:2)
rataste jm hooldusega. Tartu Zeppelini Sportland asub aadressil Turu 14. Zeppelini keskuse esimesel korrusel peauksest sisse minnes kohe paremal pool. Asukoht on hea, kuna kauplus paikneb kesklinnas. Zeppelini Sportlandis töötab 8 töötajat ja kaupluse juhataja on Taivo Pallotedder. Töögraafikud koostatakse vastavalt vajadusele. Kampaaniate ajal on tööjõudu vaja rohkem, kui tavaliselt. Kaupluses on 2 kassat, kus kliendid saavad kauba eest tasuda. · 1.1 Sportlandi missioon, visioon ja väärtushinnangud SPORTLANDI MISSIOON: ,,Muuta noorte inimeste elu huvitavamaks, paremaks ja emotsionaalsemaks läbi meie poolt pakutavate toodete ning teenuste" SPORTLANDI VISIOON: Olla maailma parim sportlikke ja vabaaja elustiile müüv ning marketeeriv jaekaubanduskeskkond SPORTLANDI VÄÄRTUSHINNANGUD Hindame nii meie ümber, kui meis endis · AUSUS JA AUS MÄNG Ma ei valeta ei endale ega teistele. Ma olen otsekohene ega varja tõde. Ma tunnistan
............................................................... 3 5. Eesti ja Euroopa Kosmoseagentuuriga .................................................................................................... 4 Kasutatud allikad ............................................................................................................................................. 4 1. Euroopa Kosmoseagentuur Euroopa Kosmoseagentuur (European Space Agency, ESA) on Euroopa aken kosmosesse. Agentuuri missioon on suunata Euroopa kosmosealase võimekuse arengut ning kindlustada, et investeeringud kosmosesse tooksid jätkuvalt kasu nii Euroopa kui kogu maailma inimestele. ESA on rahvusvaheline organisatsioon, millel on 22 liikmesriiki. Tänu suutlikkusele koordineerida oma liikmete rahalisi ja intellektuaalseid ressursse, saab ESA võtta ette projekte ja tegevusi ulatuses, mida ei suudaks ükski Euroopa riik iseseisvalt. [2] 2. Euroopa Kosmoseagentuur tegevus
Organisatsioonide missioonide analüüs 1. Elisa teenindab Põhjamaades ligikaudu kaht miljonit klienti, sealhulgas Eestis ca 500 000 klienti. Eestis suuruselt teine mobiilsideoperaator Elisa pakub oma klientidele laia valikut erinevaid mobiili- ja andmesideteenuseid. Elisa mission: Toome elamusi ja tootlikkust igapäevaellu. Selle ettevõtte missioon on üks kehvematest, mis ma leidsin. Missioon peaks olema organisatsiooni olemasolu põhjendus, sellest ei loe välja, kuhu ettevõte tahab liikuda, milline ta tahaks olla. Hea missioon on koostatud tarbija poole pealt ning ta peaks kirjeldama oma teenust ning kellele teenus on suunatud ja mida soovitakse parandada. Selles missioonis ei ole teenuse kirjeldamisest mitte sõnagi. Kui inimene seda loeb, siis ta ei saaks aru, mis valdkonnas ettevõte töötab. Sõna "tootlikus" käiks paremini mõne tootmisettevõtte kohta,
MIDA TEHAKSE? Juhtimisfilosoofia visioon missioon eesmärgid (mõõdetavad) strateegiad (turundus-, juhtimis-, personalistrateegiad) äriplaan plaan korporatiivne kultuur KUIDAS TEHAKSE? 1. finantssüsteemid 2. kommunikatsiooni süsteem 3. IT-süsteemid Pank toetab pigem suurettevõtteid kuna loodab sealt suuremat intressi saada. TURUNDUSE OLEMUS turundus - tegevus, mis viib kokku ostjad ja müüjad turul toimub vahetamine: kauplemine, ostmine ja müümine eesmärgiga teha tuluaid tehinguid
personal Pixel Meedia juhtkond suureneb vastavalt ettevõtte arengule ja vajadusele Kõik sõltub äriplaani ehk idee kasumist tulevikus Ettevõtte omanikud, juhtkond, personal Pixel Meedia juhtkond suureneb vastavalt ettevõtte arengule ja vajadusele Kõik sõltub äriplaani ehk idee kasumist tulevikus Ettevõtte algkapital tuleb idee loojalt ja sellest ehitatakse ülesse firma struktuur Missioon, visioon, eesmärgid Pixel Meedia missioon on luua lihtsamaid ja mugavaid lahendusi erinevatele klientidele. Missioon, visioon, eesmärgid Pixel Meedia missioon on luua lihtsamaid ja mugavaid lahendusi erinevatele klientidele. Selleks kasutame keerukamaid ja kõrg-kvaliteetseid lahendusi. Missioon, visioon, eesmärgid Pixel Meedia visioon on luua lihtsamaid ja mugavaid lahendusi erinevatele klientidele. Selleks kasutame keerukamaid ja kõrg-kvaliteetseid lahendusi.
Juhid ja organisatsioon OSCE esimees vahetub iga aasta ning esimeheks on eesistujariigi välisminister. Esimehe asetäitjateks on eelnev ja järgnev esimees. 2011. aastal oli eesistujariik Leedu ja esimees Audronius Azubalis, Leedu välisminister. 2014. aastal on eesistuja Sveits ja esimees Sveitsi liidupresident Didier Burkhalter. OSCE peasekretär on alates 2011. aastast Lamberto Zannier (Itaalia). Missioonid OSCE Eesti missioon Eestis oli Julgeoleku- ja Koostööorganisatsiooni esinduse eesmärk oli edendada intergratsiooni ja paremat teineteisemõistmist kogukondade vahel Eestis. OSCE missioon tegutses Eestis aastail 19932001. OSCE ametlik hoiuraamatukogu Eestis on Eesti Rahvusraamatukogu. OSCE Bosnia ja Hertsegoviina missioon OSCE Bosnia ja Hertsegoviina missioon alustas tegevust pärast endise Jugoslaavia lagunemisel tekkinud Jugoslaavia sõja lõpetanud Daytona lepingu jõustumist 1995. aastal.
otstarbekas aja jooksul muuta. 10. Visioon ja visiooni omadused Visioon on nägemus sellest, milliseks soovitakse organisatsiooni pikemas perspektiivis arendada. Visiooni omadused: a) peegeldab teatud ideaali, ei ole detailne ega sisalda numbreid; b) käsitleb üldiselt kõrget kvaliteeti ja kõrgetasemelist tegevust; c) on üldiseks suunanäitajaks pidevalt muutuvas maailmas; d) visiooni peaksid tunnetama ja ellu viima nii palju inimesi kui võimalik. 11. Ettevõtte missioon Missioon on organisatsiooni vajalikkuse sõnastamine. Hea missiooni defineerimine eeldab järgnevate tegurite arvestamist: a) milliseid tarbijate vajadusi rahuldatakse; b) milliseid tarbijagruppide vajadusi rahuldatakse (geograafiliselt, tüübiti); c) kuidas neid vajadusi rahuldatakse. Iga missiooni sõnastamisel ei ole võimalik kõiki kolme tegurit arvestada. 12. Ettevõtte tunnuslause 3
Henry Mintzberg- strateegia kui praktiline tegevus, planeerijad vs juhid, Organizational Configurations model. ''Juhtimine on segu oskustest(kogemus), kunstist (nägemus), teadusest(analüüs).'' Strateegia põhimõisted: Stateegia- on kõikehõlmav pikaajaline tegevusplaan organisatsiooni eesmärkide saavutmiseks (Alas 1997) Strateegia juhtimise protsess: 1) Määrata tegevusvaldkond 2) Luua visioon-pikaajaline nägemus 3) Võtta endale missioon 4) Vastavalt visioonile ja missioonile püstitada eesmärgid 5) Strateegia kavandamine 6) Strateegia elluviimine 7) Kontrollimine ja kaasajastamine Põhiväärtused: On organisatsiooni tegutsemise eetiline ja moaalne raamistik Näitavad töötajatele ja partneriteleorganisatsiooni 'iseloomu'- motiive ja kavatsusi Visioon: Strateegiline visioon on nägemus tulevikust, unistus, kõige üldisem eesmärk
XXX ETTEVÕTETE VISIOONID NING STRATEEGILISED DOKUMENDID Õppejõud: XXX 2012 VISIOONID JA MISSIOONID 1. Swedbank AS visioon - Meie visioon on olla pank, mis toetab inimeste, ettevõtete ja ühiskonna arengut. Soovime olla enamat kui pank. Swedbank - beyond financial growth. 2. LHV Pank visioon - On olla esimene ja eelistatuim uue põlvkonna pank Eestis. LHV Pank missioon -Arendada Eesti majandust ja ühiskondlikku jätkusuutlikkust. Kommentaar Visioon on kindlasti teostatav kuid, et pank oleks esimene ja eelistatuim peaks see tegelema ka igapäevatehingutega. LHV-l on olemas küll internetipank, kuid sellel puuduvad näiteks sularahaautomaadid. Samuti puuduvad LHV-l sellises ulatuses kontorid nagu näiteks Swedbank-il ja SEB-l. 3. A le Coq visioon - A.Le Coqi eesmärgiks on olla kõige atraktiivsem ja hinnatum Eesti joogitootja.
.........................................................................4 Soovitused:..............................................................................................................................4 Fazeri kommitehas......................................................................................................................6 Ajalugu....................................................................................................................................6 Missioon, visioon ja väärtused:...............................................................................................6 Kasutatud materjal:.....................................................................................................................7 Heureka teaduskeskus Heureka on üks maailma atraktiivseim kogupere teadus-ja ajaviitekeskus. Kui traditsioonilises muuseumis ei tohi eksponaate puutuda, siis Heureka väljapanekud on selleks, et ise läbi
Materiaalne aineline Materialistlik ainelisest lähtuv Materiaalne aineline Materialistlik ainelisest lähtuv Materjal aines Mausoleum haudehitis Materjal aines Mausoleum haudehitis Mehhanism masinavärk Misjon kristlik äratustöö Mehhanism masinavärk Misjon kristlik äratustöö Missioon kutsumus Momentaanne silmapilkne Missioon kutsumus Momentaanne silmapilkne Monarh ainuvalitseja Montaaz kokkupanek Monarh ainuvalitseja Montaaz kokkupanek Muhamedi usk islam Nahaalne häbematu Muhamedi usk islam Nahaalne häbematu Nihilism põhimõtete mittetunnistamine Nihilism põhimõtete mittetunnistamine Nivelleerima tasandama, loodima Nivelleerima tasandama, loodima
spetsialiseerunud panga seas Kommentaar: antud visioon on üsnagi laiamahuline, arvestades konkurentsi. Kindlasti on see tehtav, küsimus on vaid ajas. Arvan, et võrreldes teiste pankade, kes annavad ka tarbimislaenu, võib selle panga miinuseks tulla, et pank üldiselt ei tegele igapäevatehingutega. Inimesed lähevad parema meelega laenu võtma oma kodupangast. BIGBANGA miinuseks on ka suur intressimäär kõikidel laenudel. 2. EMT AS EMT missioon: EMT loob inimestele ja ettevõtetele võimalused edukaks tegevuseks globaalses infoühiskonnas. EMT visioon: Oleme inimsõbraliku infoühiskonna eestvedajad. Kommentaar: arvan, et antud visioon on kindel ja hästi sõnastatud. Kindlasti meelditab see inimesi ligi. Kõik ootavad inimsõbralikkust ja suurt informatsiooni kulgu. 3. EESTI ENERGIA AS Missioon: "Müüme energiat 2 miljonile kliendile Läänemere piirkonnas" Visioon aastani 2015: "Kogu meie energia inimese heaks"
Kodupoed o Kett loodi 2008. aastal. o Ühine kaubamärk ja reklaamikampaaniad 2009. aastast. o Koondab enda alla väikekaupmeeste nn. külapoed. o Kodupoodide ketti kuulub 30 väikekauplust üle Eesti. Kauplused o Harjumaal (11) o Lääne-Virumaal (1) o Pärnumaal (6) o Raplamaal (1) o Saaremaal (5) o Valgamaal (1) o Viljandimaal (2) Meierei pood Raasikul Missioon ja visioon o Visioon: Koos on kergem! o Missioon: Olla eelistatud ostukoht kodukandi elanikele ning usaldusväärne kaubamärk möödasõitjatele. Reklaamikampaania Aitäh kuulamast!
1.2. Äriidee (lühitutvustus) 2. Turusituatsioon ja selle arenguväljavaated 2.1 Tegevusala ja turupiirkonna kirjeldus (üldine piirkonna kirjeldus - suurus, rahvaarv, olemasolevate sarnase toodete/teenustega tegelevate ettevõtete arv) 2.2. Kliendid (esmakliendi kirjeldus, kliendi ootused) 2.3. Konkurents (konkurentide analüüs loetelu, plussid/miinused) 3. Ettevõtte SWOT analüüs Sisemised plussid miinused, välised ohud - võimalused. 4. Missioon, visioon 4.1 Missioon (miks on ettevõte loodud), visioon (milline on nägemus ettevõttest) 4.1. Ettevõtte visioon aastal .... (nägemus, milline on ettevõte näiteks nelja aasta möödudes) 5. Põhieesmärgid ja strateegia 5.1. Käibe- ja rentaablustaotlused (mille poole püüeldakse käive, kasum) 5.2. Soovitud imago ja teised põhieesmärgid (millisena klient näeb ettevõtet, alaeesmärgid pakutavate töökohtade arv vms) 5.2. Strateegia - tegevusplaan eesmärkide saavutamiseks 6. Marketingiplaan 6.1
palju nõudjaid) · Asenduskaubad teistest tootmisharudest · Firmade omavaheline rivaalitsemine tootmisharu sees seda mõjutavad neli eelnevat faktorit 4. Nimeta vähemalt 5 strateegilise juhtimise koolkonda. Disaini, Planeerimise, Positsioneerimise, Ettevõtluse, Kognitiivne, Õppimise, Võimu, Kultuuri, Keskkonna, Konfiguratsiooni koolkond. 5. Milline on strateegilise juhtmise protsess? · Määrata tegevusvaldkond · Luua visioon pikaajaline nägemus · Võtta endale missioon · Vastavalt visioonile ja missioonile püstitada eesmärgid · Strateegia kavandamine · Strateegia elluviimine · Kontrollimine ja kaasajastamine 6. Mille poolest erinevad missioon ja visioon? Visioon on strateegiline nägemus tulevikust, unistus, kõige üldisem eesmärk. Visioon annab ettevõttele üldise arengusuuna ja aitab luua ühtsusetunnet. Visioon ei ole eesmärk, kuna tal ei ole konkreetset tähtaega ega täpselt defineeritud sisu.
Liiklusväljak Kuur katusealusega Ronimisväljak Puuviljaaed Mängumaja Majandusõu koos Korvpallirõngas prügikastidega Kiiged (sorteerime prügi) Vedrukiiged Kompostikast Katseaed Lasteaia tunnuslause Õnnelike laste rõõmupesa Missioon Turvaline ja kodune õhkkond lastele, lapsevanematele ja personalile. Mängulisus, õppimine mängu kaudu. Loovuse arendamine Valikuvõimaluste pakkumine. Tihe koostöö lapsevanemate ja teiste huvigruppidega. Olla õpetajale arenguvõimalusi ja eneseteostust pakkuv partner Visioon Olla tuntud, tunnustatud, omanäoline, igakülgselt lapse arengut toetav lasteaed Väärtused Üksmeel Areng Juured Inimene
Sisukord Sisukord................................................................................................................. 2 1. Äriplaani kokkuvõte........................................................................................... 3 2. Ettevõtte üldandmed......................................................................................... 4 3. Äriidee kirjeldus................................................................................................. 4 4. Visioon, missioon ja eesmärgid..........................................................................5 5. Ärikeskkonna analüüs........................................................................................ 5 9. Turu analüüs...................................................................................................... 7 11. Turundusplaan................................................................................................. 8
Strateegiline planeerimine Strateegia määrab organisatsiooni põhieesmärgid ja peamised teed nende saavutamiseks, andes organisatsioonile kindla tegevussuuna. Eesmärkidel peavad olemajärgmised omadused: · mõõdetavus · arusaadavus · motiveeritus · reaalsus · saavutatavus · paindlikkus 1 · sobivus Organisatsiooni eesmärgid on hierarhilised. Nende tipus on missioon, mis on organisatsiooni eksisteerimise põhjus. Missioon kirjeldab organisatsiooni väärtusi, püüdlusi ja olemasolu põhjusi. Tihti kirjeldatakse kliente ja turuosa, kellele tooted ja tulemused on suunatud. Jägnevad strateegilised eesmärgid kuhu tahab organisatsioon tervikuna jõuda kaugemas tulevikus ja seejärel lähemas perspektiivis. Järgmised eesmärgitasandid on taktikalised ja operatiivsed eesmärgid. Planeeritakse alati keskkonna kontekstis
· Otsi külalisega kontakti · Paku kohest abi teenindamisel · Jälgi et su kehakeel oleks korrektne · Säilita maagilist külastuskogemust · Täna iga külalist Käitumiskultuur · Visioonid ja missioonid · Väärtushinnangud · Viisid visioonid elluviimiseks Meie visioon on see, mis me soovime olla ja kuidas tahame, et teised meid näeksid. See on see, mille poole püüdleme; mis inspireerib ja motiveerib meid. Meie missioon on põhjus eksisteerimiseks; kõik, mida me teeme iga päev oma visiooni elluviimiseks. sotsiaalteadustes käsitletav üldisem ja püsivam kvaliteet, mida tajutakse soovitavana ja millega õigustatakse suhtumist ning käitumist; v-d võivad olla tajutud ka inimeste tegevuse kõige üldisemate eesmärkidena. Avalduvad sotsiaalsetes normides ja ettekirjutustes ning tõekspidamistes ja eesmärkides, mille kaudu neid ka mõõdetakse Viisid visooni elluviimiseks.
taevakehadega kokku. Esimene asteroid avastati 1801. aastal ja ta sai nimeks Ceres. See on teadaolevate asteroidide seas suurim, tema läbimõõt on peaaegu 1000 km ja tema pindala on võrreldav Prantsusmaa omaga. (1) • Sellel pildil on näha nn. Asteroidide vööd. 3 Hayabusa-Mis see on? Hayabusa on meeskonnata kosmose missioon mida juhib Jaapani Kosmose Uuringu Selts (JAXA). Selle Missiooni ülessandeks on tuua proove väikeselt Maa ligidal olevalt asteroidilt nimega 25143 Itokawa erinevateks analüüsideks. Jaapani Kosmose Uuringu Seltsi MUSEC-C/ Hayabusa missioon on esimene katse proovida maanduda asteroidil, koguda proove ja siis tulla tagasi Maale. Hayabusa missioon käivitati 9. mail 2003, kui Hayabusa kosmoseaparaat saadeti õhku MV-5 raketi abil