Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Ametkondlik kaitumine ja etikett (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Kes püüavad tõestada milliseid ?
  • Mis teisi häirib paneb neid nina kirtsutama?
  • Miks tahetakse vastust?
  • Millal on sinatamine lubatud?
  • Kui palju sobib juua?
  • Millal on õige aeg koju minna?
  • Mida tuleb tööl olles teisiti teha kui tavalises elus?
  • Millega tuleks arvestada?

Lõik failist

Tallinna Majanduskool 
 
 
 
 
 
 
Ametkondlik käitumiskultuur ( sekretäritöö , üldteadmised 
etiketist) 
Loengumaterjal 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tallinn 2013 

 
Ametkondlik käitumine, kutse- eetika   ja  etikett  ........................................................................................... 4 
Kutse-eetika .............................................................................................................................................. 4 
Sekretäritöö eetikakoodeks  ........................................................................................................................... 5 
Nõuded juhile:
 ............................................................................................................................................. 7 
Visiitkaardid  
ja nende kasutamine .............................................................................................................. 7 
Lihtkaart 
 .................................................................................................................................................. 8 
Abielupaari kaart
 ..................................................................................................................................... 8 
Visiitkaardi kasutamine
 .......................................................................................................................... 9 
Visiitkaart firma tutvustajana
 .................................................................................................................. 9 

Vasakule Paremale
Ametkondlik kaitumine ja etikett #1 Ametkondlik kaitumine ja etikett #2 Ametkondlik kaitumine ja etikett #3 Ametkondlik kaitumine ja etikett #4 Ametkondlik kaitumine ja etikett #5 Ametkondlik kaitumine ja etikett #6 Ametkondlik kaitumine ja etikett #7 Ametkondlik kaitumine ja etikett #8 Ametkondlik kaitumine ja etikett #9 Ametkondlik kaitumine ja etikett #10 Ametkondlik kaitumine ja etikett #11 Ametkondlik kaitumine ja etikett #12 Ametkondlik kaitumine ja etikett #13 Ametkondlik kaitumine ja etikett #14 Ametkondlik kaitumine ja etikett #15 Ametkondlik kaitumine ja etikett #16 Ametkondlik kaitumine ja etikett #17 Ametkondlik kaitumine ja etikett #18 Ametkondlik kaitumine ja etikett #19 Ametkondlik kaitumine ja etikett #20 Ametkondlik kaitumine ja etikett #21 Ametkondlik kaitumine ja etikett #22 Ametkondlik kaitumine ja etikett #23 Ametkondlik kaitumine ja etikett #24 Ametkondlik kaitumine ja etikett #25 Ametkondlik kaitumine ja etikett #26 Ametkondlik kaitumine ja etikett #27 Ametkondlik kaitumine ja etikett #28 Ametkondlik kaitumine ja etikett #29 Ametkondlik kaitumine ja etikett #30 Ametkondlik kaitumine ja etikett #31 Ametkondlik kaitumine ja etikett #32 Ametkondlik kaitumine ja etikett #33 Ametkondlik kaitumine ja etikett #34 Ametkondlik kaitumine ja etikett #35 Ametkondlik kaitumine ja etikett #36 Ametkondlik kaitumine ja etikett #37 Ametkondlik kaitumine ja etikett #38 Ametkondlik kaitumine ja etikett #39 Ametkondlik kaitumine ja etikett #40
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 40 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-11-21 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 44 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor toromen Õppematerjali autor

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
33
doc

ETIKETI konspekt

Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool ETIKETT Õppematerjal Miljan Kalmus [email protected] MÕISTED ETIKETT on mudel, näidis, eeskuju, kuidas midagi teha - kuidas tervitada, esitleda, kirjutada kirju, rõivastuda, olla hea pererahvas külalistele. Etikett kehtestab reeglid, mis on inimese teenistuses ja muudavad tema elu kergemaks, mitte vastupidi. Termin etikett tuleb ladinakeelsest väljendist est hic questio, mis tõlkes tähendab siin on küsimus. Ladinakeelsest väljendist on tuletatud prantsuskeelne sõna etiquette, mis tähendab sedelit või pealkirja. 15.sajandil Burgundia hertsogi Philippe Hea (1396-1467) nõudel koostati ja vormistati sedelitel õukonnas järgitav alluvusjärjekord ning tseremooniad: kes millal ja kuidas võisid riigipea poole pöörduda, temaga suhelda ja teda teenindada.

Sekretäritöö
thumbnail
16
docx

Diplomaatiline etikett ja protokoll konspekt eksamiks

tolle abikaasale, vanemale daamile või härrale. Üksikisikut esitletakse grupile Külalise vastuvõtmine ja saatmine Külalise aukoht ­ vastuvõtjast paremal Sissepoole avanevate ustega ruumis avab vastuvõtja ukse ning palub enesele järgneda Vastuvõtjal on soovitatav liikuda külalisest veidi eespool Tervitamine äris ja diplomaatias Tuleb arvestada, et diplomaatia on konservatiivsem kui ärimaailm, kus etikett märksa paindlikum ja ajas muutuvam! Äris: klient on alati kuningas äripartnerid on alati võrdsed tutvustamisel ja esitlemisel tuleb alati esimesena öelda kliendi nimi ning kasutada seda korduvalt ärivestluse jooksul kolmanda (soovimatu) isiku lisandudes ei pea teda tingimata kliendile tutvustama Hüvastijätmine Tõuske püsti! Vaadake silma! Naeratage! Ulatage käsi! Tänage! Visiitkaart

Diplomaatiline etikett ja protokoll
thumbnail
8
docx

Etiketi konspekt, põhimõisted

Põhimõtte ­ When in Rome do as the Romans do! ­ järgimine Tähendab kõige üldisemas mõttes kultuuride kohandumist. Tõlkes: ,,tee Roomas nii nagu roomlased teevad". Selle põhimõtte ellurakendamine tähendab seda, et firma esindaja teeb isikliku külaskäigu potensiaalsesse sihtriiki, kusjuures enne seda kogunud kõikvõimalikku infot antud riigi kohta. Imago Isikupilt ­ suunatud ja sihikindel mulje, mille inimene ise teistele jätab. Kujutluspilt sellest, kuidas soovitakse end teadvustada nii avalikus kui sotsiaalse elus. Avalikkuse ja ümbritseva poolt tajutu, mis põhineb erinevatel muljetel, nii teadlikult kui ka alateadlikult. Imagi kujundajateks on inimese väärikus, kombed, väljendus- ja suhtlemisoskus, teadmised ja oskused, välimus. Lobbytöö Protsess, mille käigus organisatsioon või üksikisik tahab otseselt mõjutada seadusandlust või regulatsiooni. Lobbytöö on mõiste, mille definitsiooni võib leida igast sõnaraamatust, kuid defineeritakse lob

Etikett
thumbnail
35
doc

Sekretäriõpe

konkreetse isiku juurde. Tänapäeval on visiitkaardi kaudu suhtlemine levinud ja populaarne üle maailma. Eestis ei ole veel küllaldaselt visiitkaardi kaudu kontaktide loomist ja info edastamist osatud väärtustada. Tuleb ikka ette, kus kontaktandmete üleskirjutamiseks otsitakse märkmepabereid. Visiitkaartidele on antud erinevate autorite poolt erinevaid nimetusi, kokkuvõtlikult nimetatuna, saaksime neid jagada: äri e ametkondlik era e isiklik; abielukaart; abikaasakaart; reklaamvisiitkaart; kombineeritud kaart. Reklaamvisiitkaart on tavalise visiitkaardi mõõdus, sealt võib puududa isiku nimi, kuid on kirjas rohkem informatsiooni asutuse kohta, näiteks kaupluse lahtioleku ajad, erakliiniku arsti vastuvõtuajad jne. Kombineeritud kaartidel on vastavalt firma vajadusele ja tegevusvaldkonnale kirjas isikute kodused telefoni , faksinumbrid, eposti aadressid.

Sekretäriõpe
thumbnail
11
doc

Diplomaatiliste vastuvõttude liigid

Diplomaatiliste vastuvõttude liigid Referaat ärieetikast ja -etiketist Õpilane: Kursus: Õppejõud: Vastuvõtud kuuluvad eelkõige äri- ja diplomaatilise suhtlemise pidulikumasse ossa. See on parim võimalus luua ja arendada kontakte nii kolleegide, kohalike võimuesindajate, poliitikute kui ka kultuuriinimestega. Vastuvõtud eeldavad väga põhjalikku ettevalmistust. Hoolikalt ettevalmistatud vastuvõtul võib kutsuja luua õhkkonna, mida külalised naudivad ja millest jääv mälestus mõjutab hiljem ka tööküsimuste soodsat lahendamist. Seevastu hooletult korraldatud vastuvõtul võivad olla täiesti vastupidised tagajärjed. VASTUVÕTTUDE ÜLDINE LIIGITUS Vastuvõtte liigitatakse osavõtjate ja toimumisaja järgi. Osavõtjate järgi liigitatakse vastuvõtud * ametlikeks vastuvõttudeks ja * mitteametlikeks vastuvõttudeks. Toimumisaja järgi liigitatakse vastuvõtud * päevasteks vastuvõ

Klienditeenindus
thumbnail
13
doc

Etikett - VASTUVÕTU PLANEERIMINE

ETIKETI KONSPEKT VASTUVÕTU PLANEERIMINE Küsimused, millele korraldajatel tuleb vastata: · Vastuvõtu eesmärk,olemus · Vastuvõtu liik · Kes maksab · Vastuvõtu aeg · Vastuvõtu koht · Vastuvõtu külalised · Vastuvõtu programm Konkreetsed tegevused: · Kutsete saatmine · Ürituse kavandamine Ruum Mööbel Kaunistused Lipud Muusika · Abiliste määramine · Transport · Riiete paigutamisvõimalus · Tualettruumid · Kingituse, lillede laud · Arutelu peale üritust, mis õnnestus, mis ebaõnnestus Läbiviija peab tea

Eetika ja etiket
thumbnail
3
doc

Äri- ja kutseeetika - õppematerjal

RP I / 2005 ÄRI- JA KUTSEEETIKA EETIKA arutleb selle üle, mida pidada heaks või halvaks. ETIKETT esitab ühes või teises keskkonnas ainuõigeks peetavaid käitumisreegleid neid põhjendamata. ÄRIETIKETT esitab äritegevuses heakskiidetud käitumisreegleid. Seltskondlikus etiketis on priviligeeritud pooleks daamid ja vanemad inimesed. Ruumi tulija tervitab esimesena. Härrad tõusevad tervituseks, daamid mitte. Esimesena annab kätt daam härrale, vanem nooremale, kätt annab see kellele tutvustatakse. VASTUVÕTU LIIGID I ISTUMISEGA VASTUVÕTUD: EINE, HOMMIKUSÖÖK ­ 12-15 vahel, 1,5 h. Lahja kokteil, 1-2 külma eelrooga külma viinaga, 1 kuum kala ja 1 liharoog veiniga, dessert vahuveiniga, kohvi ja tee konjakiga. Enamus ajast kohvilaua juurde, suhtlemis koht. LÕUNA ­ e pidulik dinee, alates kell 19, 2,5 h. ÕHTUSÖÖK ­ algab peale 21, peale külma lauda tuleb supp, ilma alkoholita. II SEISMISEGA VASTUVÕTUD: KOKTEI

Ärieetika
thumbnail
11
pptx

Visiitkaart

sõlmiti ja hoiti kontakte. Visiitkaardi jätmist kellegi juurde võrdsustati visiidiga konkreetse isiku juurde. Mõõtmetelt olid need suuremad, kui tänapäevased kaardid ­ mängukaardi suurused, hiljem postkaardi suurused. Erinevaid visiitkaarte Click to edit Master text styles Second level Third level Fourth level Fifth level LIIGID Äri- e ametkondlik Era- e isiklik Abielukaart Abikaasakaart Reklaamvisiitkaart Kombineeritud kaart Ärikaartidest pikemalt Ärikaardile (ametikaardile) on märgitud: organisatsiooni nimi organisatsiooni logo ametiisiku ees- ja perekonnanimi ametinimetus tiitel töökoha aadress töökoha telefon, faks, e-mail, URL ÄRIKAARTIDEST PIKEMALT Ärivisiitkaarti kasutatakse igapäevases ärielus, ametlikel kokkusaamistel ja läbirääkimistel ning antakse oma tulevastele klientidele

Sekretäriõpe




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun