Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Pedagoogiline psühholoogia mõisted (0)

1 Hindamata
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on pedagoogilise psühholoogia põhilised uurimisobjektid?
  • Millist kolme järjestikust otsustusetappi saab õpetaja töös eristada?
  • MIllistes dimensioonides defineeritakse väljundipõhised õpieesmärgid?
  • Millised on BSBloomi koolkonna õppe-eesmärkide taksonoomiate põhivaldkonnad ?
  • Millised on Bloomi kognitiivse taksonoomia põhikategooriad?
  • Mida kajastavad õppe-eesmärkide spetsifikatsiooni mõõtmed?
  • Keda peetakse intelligentsuse testide loojaks?
  • Milliseid komponente eristab CSpearmani intellekti mudel?
  • Millistest komponentidest koosneb intellekt LThurstoni mudeli järgi?
  • Millised on tuntumad intelligentsuse testid kaasajal?
  • Milles seisnes Flynni efekt?
  • Millised on Sternbergi praktilise intelligentsusteooria põhikomponendid?
  • Millisel kahel põhilisel otstarbel testitakse õpilaste vaimset võimekust tänapäeval?
  • Miliiste valdkondadena käsitletakse tavaliselt laste ja noorukite arengut?
  • Mis ei toetu keelele?
  • Millised on intellekti kujunemise põhiastmed?
  • Millise 3 tajuskeemi tüübi järgnevusena käsitleb Piaget intellektuaalset arengut?
  • Millisele mõtlemistüübi idealiseerimisele rajaneb Piaget intellekti arenguteooria?
  • Mida mõistetakse L Võgotski järgi potentsiaalse arengu tsoonina?

Lõik failist

Pedagoogiline psühholoogia mõisted #1 Pedagoogiline psühholoogia mõisted #2 Pedagoogiline psühholoogia mõisted #3 Pedagoogiline psühholoogia mõisted #4
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 4 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-10-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 16 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 0 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Eveli Kiis Õppematerjali autor
• Mis on pedagoogilise psühholoogia põhilised uurimisobjektid?
1) Õpilane
2) Õppimine
3) Õppimiseks tingimuste loomine.
• Õpetamisele reageerib õpilane õppimisega, millega reageerib õpilane kasvatamisele /õpetaja kasvatustööle?
1) Õppimisega
• Millise üldise terminiga võetakse pedagoogilises psühholoogias kokku õpetamine ja kasvatamine?
1) Õppimiseks tingimuste loomine
• Millist kolme järjestikust otsustusetappi saab õpetaja töös eristada?
1) Planeerimine
2) Realiseerimine
3) Reflekteerimine
• Kas on olemas reegel konkreetsete õppe eesmärkide tuletamniseks üldisematest eesmärkidest?
1) Jah/Ei

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
6
docx

Õpilase areng

Pedagoogilise psühholoogia kursuse HTPK.02.112I osa põhimõisted Õpilane Sissejuhatus/eesmärgistamine 1. Nimetage pedagoogilise psühholoogia põhilised uurimisobjektid 2. Õpetamisele reageerib õpilane õppimisega, millega reageerib õpilane kasvatamisele/õpetaja kasvatustööle? 3. Millise üldise terminiga võetakse pedagoogilise psühholoogias kokku õpetamine ja kasvatamine? 4. Millist kolme järjestikust otsustusetappi saab eristada õpetajatöös 5. Kas on olemas reegel konkreetsete õppe-eesmärkide tuletamiseks üldisematest eesmärkidest? Jah/Ei 6

Kasvatusteadus ja kasvatusfilosoofia
thumbnail
3
pdf

Pedagoogilise psühholoogia loengute põhimõisted 2013

Pedagoogilise psühholoogia loengute põhimõisted 2013 Toetuda arutluses abstraktsioonidele lahendada probleeme 1. Mis on pedagoogilise psühholoogia põhilised uurimisobjektid? õppida Kolm valdkonda: õpilane 14. Keda peetakse intelligentsuse testide loojaks? õppimine Alfred Binet ja Simon õppimiseks vajalikud tingimused 15. Milliseid komponente eristab C. Spearmani intellektimudel?

Pedagoogiline psuhholoogia
thumbnail
16
docx

Pedagoogiline psühholoogia põhimõisted I

Pedagoogilise psühholoogia kursuse HTPK.02.112I osa põhimõisted Õpilane Sissejuhatus/eesmärgistamine 1. Nimetage pedagoogilise psühholoogia põhilised uurimisobjektid. Pedagoogilise psühholoogia põhilised uurimisobjektid jaotuvad kolme valdkonda: 1) õpilane, 2) õppimine ja 3) õppimiseks vajalikud tingimused. 2. Õpetamisele reageerib õpilane õppimisega, millega reageerib õpilane kasvatamisele/õpetaja kasvatustööle? Õpetamisele reageerib õpilane õppimisega ehk siis kasvatamisele reageerib kasvamisega. SAMAS, võiks ka siin öelda, et õpilane reageerib õppimisega, kuna kasvamine ainult vaimses mõttes ongi õppimine

Pedagoogiline psuhholoogia
thumbnail
32
doc

Pedagoogilise psühholoogia olemus

Psühholoogia KT/vaheeksam I Sissejuhatus pedagoogilisse psühholoogiasse 1) Pedagoogilise psühholoogia olemus ja seos teiste pedagoogiliste distsipliinidega (pedagoogika üldised alused, didaktika, kasvatusteooria). Ped.psühholoogia olemus - kasvatusteaduse psühhologiseeritud käsitlus. Tegeleb spetsiaalselt õpilaste arengu ja kasvatamise probleemidega. Seos teiste distsipliinidega : Pedagoogika üldised alused – üldpedagoogika, kasvatusteooria ja didaktika. Didaktika – õpetamisõpetus (kuidas ja mida õpetada), käsitleb õppesisu.

Pedagoogiline psuhholoogia
thumbnail
50
pdf

Pedagoogiline psühholoogia

1. Sissejuhatus pedagoogilisse psühholoogiasse Ped.psühh. olemus ja seos teiste ped.distsipliinidega Pedagoogilise psühholoogia eesmärk on pedagoogiliste situatsioonide analüüsivahendite omandamine ja kasutamine, et langetada põhjendatud otsuseid. Peale kiire otsustamise ja valmis lahenduste rakendamise nõuab õpetajatöö ka tegevuse tulemuste ettenägemist. Õppe-kasvatustöö mõistmisele aitavad kaasa teadmised inimkäitumise seaduspärasustest. Pedagoogilise psühholoogia uurimisobjektideks on õpilane, õppimine ja õppimise tingimused. Pedagoogika ehk üldine kasvatusteooria koosneb tavaliselt üldpedagoogikast, kasvatusteooriast ja didaktikast. Üldpedagoogika ehk pedagoogika üldised alused annavad enamasti ülevaate kasvatuse ajaloost, ped.uurimismeetoditest, kasvatuse eesmärkidest ja hariduskorraldusest. Didaktika ehk õpetamisteadus vastab küsimusele mida ja kuidas õpetada, käsitleb õppesisu ja –meetodite küsimusi

Alternatiivpedagoogika
thumbnail
38
doc

Õppimine ja areng

katsetuste tulemustest uusi kogemusi ammutades kogemuste mõtestamisest uusi abstraktseid käsitusi luues. Õppimine on humanistide käsituses üha uute kogemuste, mõtestuste, tõlgenduste ja üldistuste katkematu ahel. Konstruktivism 1950. aastail esilekerkinud konstruktivism põhineb kognitiivsel psühholoogial. Konstruktivismi uurimisobjektiks on inimese kõrgemad psüühilised protsessid ­ fantaasia, taju, mälu, loovus. Kognitiivne psühholoogia käsitab õppijat info teadliku läbitöötajana. Igasugune teadmine on subjektne. Iseloomulikud jooned: rõhutatakse õppimise individuaalset iseloomu olemasolevate teadmiste-oskuste struktuur võib olla hinnaliseks tugialaks uute oskuste ja teadmiste omandamisel õpetaja tegevuses nihkub esile soodsa õpisituatsiooni kujundaja, enesejuhtimisele suunaja, õppeprotsessi nõustaja ja õppetehnikate tutvustaja osa

Areng ja õppimine
thumbnail
38
docx

Arengupsühholoogia eksamiks kordamine

 Heateod ehk positiivsed moraalsed teod o Eneseohverdamine o Altruism on tõenäolisem siis, kui enda vajadus sotsiaalse heakskiidu järele on rahuldatud Kvaliteetne lastehoid  erialase ettevalmistusega töötajad  töötajad on lapse vajaduste suhtes vastuvõtlikud  üks täiskasvanu tegeleb korraga kuni kuue lapsega  toetab tähelepanuvõime arengut  soodustab seltsivust  aitab kaasa sotsiaalsele ja emotsionaalsele arengule Peamised mõisted  Jäljendamine vastsündinutel -  Ühine tähelepanu -  Vermimine -  Kiindumine (definitsioon, teooriad, eksperimendid) -  Võõra olukorra meetod -  Neli kiindumuse kategooriat -  Varane sotsiaalne deprivatsioon –  Sotsialiseerimine -  Sotsiaalsete reeglite tüübid -  Kasvatusstiilid -  Moraalse mõtlemise staadiumid -  Mäng, arenguetapid, reeglid --  Sooline identiteet -  Sõprus, tõrjutus -

Arengupsühholoogia
thumbnail
128
docx

Ülevaade psühholoogiast eksamiks valmistumine (Õppejõud: Kristjan Kask)

1 ÜLEVAADE PSÜHHOLOOGIAST (EKSAMIKS VALMISTUMINE, PSP6001 Kristjan Kask) ESIMENE LOENG (ÜLEVAADE PSÜHHOLOOGIAST) Mis on psühholoogia? Psühholoogia - teadus, mis uurib käitumist ja vaimseid protsesse ehk psüühikat. Lühidalt öeldes on psühholoogia õpetus hingeelu nähtustest ja käitumisest. Mis on psüühika? Psüühika on organismi sisemuses toimuvate protsesside kogum, mille kohta tehakse järeldusi välist käitumist jälgides. Kuidas jagunevad psüühilised nähtused?  Psüühilised protsessid  Psüühilised seisundid  Psüühilised omadused Psühholoogia harud teoreetilise orientatsiooniga  Psühhofüüsika  Psühhofüsioloogia -Psühhofarmakoloogiaga

Ülevaade psühholoogiast




Kommentaarid (0)

Kommentaarid sellele materjalile puuduvad. Ole esimene ja kommenteeri



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun