Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

"klienditeenindaja" - 310 õppematerjali

klienditeenindaja on võtmerolli kandja ettevõtte väärtushinnangute ja kundede hoidmisel. Eestis on selles valdkonnas veel palju tööd ees. Koolitustel on selgunud, et umbes 80% klienditeenindajatest ei tea või ei mäleta oma ettevõtte visiooni, missiooni ja põhiväärtusi, 10% üritab lähtuvalt ettevõtte spetsiifikast neid kuidagi tuletada ja umbes 10% teab seda unepealt.
Klienditeenindaja

Kasutaja: Klienditeenindaja

Faile: 0
thumbnail
2
docx

Klienditeenindaja meelespea

Klienditeenindaja meelespea 1. Klient on firma tähtsaim isik. 2. Klient ei sõltu sinust, vaid sinul on töö tema tõttu. 3. Klient ei katkesta sinu tööd, vaid on sinu ja firma tegevuse alus. 4. Klient osutab teene, kui ta firmasse tuleb. 5. Klient on lihast ja luust inimene oma tunnetega nagu klienditeenindaja. 7. Kliendiga ei vaielda ega võistelda. 8. Klinet tuleb firmasse oma vajadustega ja klienditeenindaja peab need rahuldama. 9. Kliendil on õigus viisakale ja tähelepanelikule kohtlemisele. 10. Klient on inimene, tänu kellele sulle makstakse palka. Milline teie teenindajatüüp on? Kvaliteetne teenindus, sest viisakusest tervitan juba klienti. Nagu näide toodud tahvelarvuti kohta, siis kindalsti ütleksin talle oma arvamuse selle tahvelarvuti kohta ning võimalik, et soovitaks midagi muud (oleneb mis eesmärgil ta selle ostab või milline on tema ootus sellelt

Majandus → Klienditeenindus
15 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Klienditeenindaja ametijuhend

LISA 1, TL nr 26, 13.10.2015 KLIENDITEENINDAJA AMETIJUHEND Ametikoht: Klienditeenindaja Alluvus: Klienditeenindaja allub juhatajale, klienditeenindajal puuduvad alluvad. Asendab: Klienditeenindajat asendab teine klienditeenindaja ja vajadusel juhataja. Töö eesmärk Klienditeenindaja töö eesmärk on: Teenindada professionaalselt kliente Vastutus Klienditeenindaja vastutab: Müüja-klienditeenindaja vastutab oma tööülesannete täitmise eest ja on valmis juhendama teisi töötajaid oma vastutusala piires. Tööülesanded Klienditeenindaja tööülesanded on: Kaupade käitlemine ja kaubatundmine: 1) kaupade vastuvõtmine; 2) kaupade ladustamine;

Majandus → Klienditeenindus
96 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Mina kui klienditeenindaja

MINA KUI KLIENDITEENINDAJA Essee Õppejõud: 2012 MINA KUI KLIENDITEENINDAJA Tavaliselt on inimene päeva jooksul mitmes erinevas rollis näiteks ema, abikaasa või töötaja. Nende erinevate rollidega kaasnevad ka erinevad käitumisnormid ja samuti loevad meie isikuomadused. Mina töötasin klienditeenindajana toitlustusasutuses 4 aastat ja aasta oli siis 2006, kui ma seda tööd alustasin. Nende aastatega puutusin ma kokku väga erinevat tüüpi klientidega, kes tegid teenindamise lõbusaks kui ka põrguks.

Muu → Ainetöö
55 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Mina kui klienditeenindaja

PÄRNU SAKSA TEHNOLOOGIAKOOL Tarkvara arendus Tarmo Dulinets MINA KUI KLIENDITEENIDAJA Juhendaja: Riina Tomast Pärnu 2013 Eelmisel suvel puutusin oma töökohal klienditeenindajana kokku paljude erinevate inimestega. Nii võin öelda, et klienditeenindaja töö ei ole sugugi lihtne ning on täis palju erinevaid nüansse. Kõige tähtsam on esmamulje. Sageli määrab esmamulje ära kliendi edasise hoiaku nii klienditeenindajasse kui firmasse tervikuna. Kui klient märkab midagi ebameeldivat, võib ta lihtsalt lahkuda või esitada lausa kaebuse. Väga hea esmamulje on aga suureks eelduseks müümaks oma kaupa või teenust. Seega peab nii klienditeenindaja ise, kui ka töökoht tema ümber korras ning hoolitsetud olema.

Ametid → Müüja
20 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Hea klienditeenindaja saladus

Hea klienditeenindaja saladus Esmamulje klienditeenindajast jätab välimus. Seega peakski ideaalsel teenindajal olema korrektne välimus. Korrektsus tähendab kinniseid juukseid, lühikesi küüsi, pigem värvimata või siis tagasihoidlikku küünelakki ning meiki. Kindlasti peab teenindaja olema puhas: küünealused, hambad, juukseid jne. Kindlasti peab ta ka hästi suhelda oskama. Loob silmside ja on sõbralik. Kui tuleb klient siis katkestab kõik käesolevad tööd ja pöördub ostja poole kõigepealt tervitusega. Klienditeenidaja peab olema valmis ja tahtma klienti teenindada. Tema eesmärgiks peaks olema ostja ostusoovi väljaselgitamine. Kindlasti tuleks küsida avatud küsimusi, millele klient saaks vastata pikemalt kui jah või ei. Sel juhul saab inimese kiiremini teenindatud, kuid see ei ole peamine eesmärk, et saaks temast ometi võimalikuslt kiiresti lahti, lihtsalt kellelegi ei meeldi kaua oodata. See jätab ka hea mul...

Majandus → Müügitöö alused
67 allalaadimist
thumbnail
11
doc

KLIENDITEENINDAJA KÄSIRAAMAT

TALLINNA TEENINDUSKOOL Tene Must MT13-PE KLIENDITEENINDAJA KÄSIRAAMAT Juhendaja: Helna Karu-Baher Tallinn 2015 SISUKORD 2 Kliendi õigused ÕIGUSED: Positiivne õhkkond ja meeldiv esmamulje Teenindatakse õigesti juba esimesel korral Teenindatakse määratud ajal Teenindatakse kohe ja kiiresti Muudatustest operatiivne informeerimine Täiendav info edastatakse kohe Vajadusel ja võimalusel uute valikute loomine Võimalus kontakteeruda telefoni teel Lühike ooteaeg teenuse saamiseks Hea asukoht Mugavad lahtiolekuajad Viisakas ja lugupidav käitumine Sõbralik ja paindlik teenindus Mittefamiliaarne käitumine Klient tunneb, et firma tervikuna ja selle iga töötaja on orienteeritud tema probleemide lahendamisele ­ vastastikune kasu Kliendiga suheldakse talle arusaadavas keeles - keelteoskus, teenuse...

Majandus → Klienditeenindus
30 allalaadimist
thumbnail
16
doc

KLIENDITEENINDAJA KÄSIRAAMAT

et neil tekiks tahtmine seda proovida ja osta. 7. Psühholoog – teenindajad peavad tihti kuulama klientide muresid ja probleeme. Siiski teenindaja ei tohiks hakata ise nõu ega lahendusi pakkuma, 7 kuna võib veel rohkem midagi ära rikkuda. Eriti tihti peavad klienditeenindajad, kes töötavad baarides, täitma seda rolli. Hea klienditeenindaja arvestab kliendi isiksuse omadusi ja kliendi õigust teha valikuid ja suhtub teeninduse käigus klienti austavalt. Kõrgetasemeline teenindus ei sünni iseenesest, vaid on sihipärase töö tulemus. Teenindus peab olema üks prioriteete, mille tasemale ja arendamisele peab pidevalt tähelepanu pöörama. 8

Majandus → Klienditeenindus
23 allalaadimist
thumbnail
1
docx

KLIENDITEENINDAJA SWOT ANALÜÜS

MINA KUI KLIENDITEENINDAJA SWOT ANALÜÜS Strengths ­ Tugevused Weaknesses ­ Nõrkused - Sõbralik - Vähene keelteoskus (eriti vene) - Kohusetundlik - Tagasihoidlik - Koostööaldis - Otsustusvõimetu - Meeldiv - Diktsioon ebaselge -Töökas - Liiga täpne -Rõõmsameelne - Kriitiline - Viisakas - Madal enesehinnang - Sihikindlus - Ei saa raskete klientidega hakkama Opportunities ­ Võimalused Threats ­ Ohud - Osalemine koolitustel -Läbipõlemine - Keeltekool ...

Majandus → Klienditeenindus
79 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Mina kui klienditeenindaja

Esiteks: Hästi palju kliente tulid sööma, me olime kolmekesti, me pidime jooksma ühest nurgast teisse, viima taldrikuid ära jne. Teiseks: Kui sai või leib said otsa, pidi keegi meist minema ja lõikama uued viilud. Kolmandaks: Kui klient/kliendid olid juba ära söönud, pidime korjama mustad nõud ära, ning uuesti katma lauda nii nagu oli. Meil oli väga raske kolmekesti. Oleks olnud kergem siis, kui me oleksime kõike korralikult õppinud. Kui tulevikus peaksin olema klienditeenindaja, aga ma kindlasti puutun sellega kokku, siis ma loodan, et ma olen väga hea klienditeenindaja. Mina pean olema sõbralik klientidega, koguaeg naeratama, teretama jne. Isegi siis, kui klient ei suhtu minusse samamoodi nagu mina temasse. Kui klient tuleks ja küsiks minult " Kas teil veel on seda kaupa ? " ma läheks ja vaataks laost, aga kui ei oleks seal seda, siis ma lihtsalt pakuksin midagi muud ja kvaliteetsemat. Ma teeks kõike, et inimene tunneks end mugavalt, ning tuleks meie poodi tagasi

Majandus → Klienditeenindus
11 allalaadimist
thumbnail
16
ppt

TOIDUPOE KLIENDITEENINDAJA TÖÖKOHT

KLIENDITEENINDAJA TÖÖKOHT Mailis Zirk biotehnilised süsteemid III aines “Ergonoomika ja tootedisain” (TE.0892) Tartu 2014 1. Klienditeenindus Teenindus - teenuste pakkumine, kus kliendi rahulolu tagatakse teenindajapoolse positiivse suhtumise, viisakuse ja teenindusvalmiduse kaudu. Klienditeenindajad - müüjad, kes töötavad hulgi- ja jaemüügiga tegelevates kaubandusettevõtetes. 2 2. Klienditeenindaja ülesanded Müüja põhilised tööülesanded on: 1.kauba vastuvõtmine ja ettevalmistamine müügiks; 2.kaubaväljapanekute korrastamine ja uuendamine; 3.kauba varustamine hindadega; 4.klientide nõustamine; 5.teenindamine ja arveldamine klientidega. 3 Kassapidaja ülesanded: 1. sisestada kaup müügiprogrammi; 2. koostada kliendile arve ja arveldada kliendiga sularahas või pangakaardimaksena; 3. väljastada kliendile ostutšekk; 4

Ergonoomika → Ergonoomika
11 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kes on hea klienditeenindaja?

Kes on hea klienditeenindaja? Heal klienditeenindajal peaks olema päris mitu omadust. Eelkõige, et olla hea klienditeenindaja, peaks ta olema hea suhtleja. Seda mitmes mõttes, kasvõi näiteks selles, et ta peaks toime tulema paljude erinevate klientiedega, kelle käitumis-ja suhtlusviisid on erinevad. Kui mõni klient on üleoleva suhtumisega, peaks klienditeenindaja temaga hakkam saama ja suutma anda talle vastuseid ilma, et ta ise hakkaks samamoodi käituma. Sedasi võib olla küll väga raske kliendiga suhtelda, kuid see teebki klienditeenindajast juba hea teenindaja, kui ta ei lase end häirida. Kuna hea klienditeenindaja omadused hakkavadki järjest sõltuma just suhtlusest siis suhtlusviis ongi kõige tipp. Suhtluses näitab teenindaja välja viisakust, oskust, abivalmidust, täpsust, teadmisi jne

Majandus → Klienditeenindus
112 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Kuidas peaks klienditeenindaja toimima

Esimese asjana tuleb vabandada kliendi ees. Kliendile tuleb pakkuda mingi kompromiss, mis rahuldaks mõlemaid osapooli. Kliendile ei tohi ütelda jäika EI-d. Alati saab teha veel midagi, mis aitaks viga parandada, sest see, et linnakaardid on otsas on turisiimfokeskuse viga. Näiteks juhatada klient lähimasse kohta, kus võib linnakaarte leida. 3. Mida teha, kui klient süüdistab, et hotellitoast on tal varastatud kott isiklike asjadega? Klienditeenindaja peab vabandama kliendi ees ning klienti maha rahustama. Probleemiga tuleb tegeleda ning leida lahendus. Vargusest tuleb teatada politseisse, tuleb teha politseiga koostööd. 4. Klient teatab baaris toitlustusteenindajale, et praed ei kõlba üldse süüa. Klienditeenindaja peab kliendi ees vabandama ja tunnistama viga. Tuleks selgitada välja, milles on probleem. Tuleks keskenduda kliendi probleemile. Kaebust ei tohiks võtta isiklikult

Majandus → Klienditeenindus
42 allalaadimist
thumbnail
10
pdf

RADEMAR OÜ KLIENDITEENINDAJA TEENINDUSSTANDARD

Lääne-Viru Rakenduskõrgkool Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool Ä14 KÕ Helen Elias, Triin Erismaa, Andris Sild, Andero Varuson RADEMAR OÜ KLIENDITEENINDAJA TEENINDUSSTANDARD Õppejõud: Liina Maasik; MA Mõdriku 2015 SISUKORD 1 RADEMAR OÜ KLIENDITEENINDAJA TEENINDUSSTANDARD ................... 3 1.1 Esmamulje loomine ................................................................................................... 3 2.1 Teeninduse alused ..................................................................................................... 3 3.1 Suhtlemine klientidega .............................................................................................. 3 4.1 Teenindamine erinevates olukordades ......................

Majandus → Klienditeenindus
166 allalaadimist
thumbnail
3
doc

Kassapidaja

Jrk. Töökoht Ohutegur Ohtude iseloom Riski Nr. suurus 1. 2. 3. 4. 5. 1. Kassa Ergonoomilised tegurid, mis võivad põhjustada füüsilise ülekoormuse haigust: Töökoht Ruum jalgadele Piisavalt 0 Töötasandi kõrgus Vastab töötaja ja töö iseloomule 0 Tööpinna piisavus Tööpinda piisavalt, piisavalt ruumi k...

Ergonoomika → Ergonoomika
7 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Mina kui teenindaja

Mina kui teenindaja Mulle meeldib olla klienditeenindaja, kuna mulle meeldib inimestega suhelda. See ei tähenda, et pean olema tööl kusagil restoranis või majutusasutuses, kuna ma õpin seda eriala, vaid teenindamine on igalpool meie ümber. Loogiliselt võttes teenindab iga töötegija igaüht meist. Positiivsed küljed minu jaoks teenindamise juures on, nagu eelnevalt juba mainisin, inimestega suhtlemine, välimuse positiivsete külgede rõhutamine ning inimeste tuju paremaks muutmine kvaliteetse klienditeeninduse läbi.

Psühholoogia → Suhtlemispsühholoogia
113 allalaadimist
thumbnail
3
pdf

Klientide ootused ja vajadused, Esmamulje teeninduses, Klienditeenindaja suhtlusvahendid.

-Suhtlusvahendid ja seetõttu tuleb suhtlemisel neile ka erladi tähelepanu pöörata. *Küsimustele vastamine -kõige tüüpilisem kliendiga suhtlemise viis -oskuslik vastamine kliendi küsimustele ­ kliendi rahulolu, müügi potensiaal -küsimused võib jaotada kahte suuremasse rühma : suletud ja avatud küsimused. SULETUD ­ kas ma saan teid aidata? ( jah v ei) AVATUD ­ kuidas ma saan teid aidata? *Suletud küsimused -kasulik eistada siis kui klienditeenindaja soovib täpsustada fakte, saada mõnele asjale kinnitust vms. *Avatud küsimused. - kui on vajalik saada põhjalikumat informatsiooni, selgitada täpsemalt klientide soove ja vajadusi või tekkinud probleemi olemust. Miks mida misssugune kuidas millal jne. *Küsimuste esitamisel pidagi silmas järgmisis soovitusi: - esitage korraga ainult üks küsimus ja kuulake ära kliendi vastus. -küsige ainult seda mida tõepoolest on kliendi huvides vaja teada saada.

Majandus → Klienditeenindus
83 allalaadimist
thumbnail
9
docx

Praktika aruanne, MS VICTORIA I, Laondus

VALGA KUTSEÕPPEKESKUS Logistika klienditeenindaja Jürgen Käärmann LKT-12 TALLINK VICTORIA I Praktika aruanne Koolipoolne juhendaja: Aili Metsküla Ettevõttepoolne juhendaja: Martin Paeorg Valga 2013 SISSEJUHATUS Minu praktika toimus OÜ Hansaliinide M/S Victoria I pardal. Praktika kestvus oli kokku 5 õppenädalat ehk 200 tundi. Praktika eesmärgiks oli saada ülevaade praktikaettevõttest kui organisatsioonist ja harjuda töökeskkonnaga. Praktika käigus soovisin arendada ja omandada logistika klienditeenindajale vajalikke isikuomadusi ja kutseoskusi. ETTEVÕTTEST AS Tallink Grupp on Euroopa juhtiv laevandusettevõte, mis pakub kvaliteetseid mini-kruiise, reisijate- ja kaubaveo teenuseid Läänemerel. Neile kuulub kokku 18 alust - kruiisilaevad, kiired ro-pax laevad ja ro-ro kaubalaevad. Pakutakse teenuseid kaubamärkide Tallink ja Silja Line all mitmetel laevaliinid...

Logistika → Baaslogistika
70 allalaadimist
thumbnail
4
docx

Kas eestlane on hea klienditeenindaja?

Kas eestlane on hea klienditeenindaja? Iga töö eeldab inimestega suhtlemist ja see nõuab head suhtlemisoskust ja soovi teenida. Väga paljudes foorumites ja artiklites on siiski nii laimatud kui ka kiidetud erinevate maade klienditeenindajaid. Tekib küsimus, kus on siis need kõige paremad ja, kas ei võiks leiduda neid eestlaste seast? Eestis on klienditeenindaja amet enamiku inimeste seas maha tehtud. Põhjuseid võib selle jaoks olla üpriski palju, näiteks, kas on tekkinud konflikt, mis ei ole lahendust leidnud või muud põhjused. Kindlasti ei saa väita, et ainult eestlastest klienditeenindajad halvemad on kui teised. Eesti kauplustest leidub väga erinevaid töötajaid, on neid, kes suhtuvad klientidesse suure austusega ja on ka neid, kellel on kõigest ükskõik, peaasi, et raha kätte saaks

Majandus → Klienditeenindus
2 allalaadimist
thumbnail
26
doc

”Toidupoe klienditeenindaja töökoht”

EESTI MAAÜLIKOOL Tartu Tehnikakolledž Ainetöö ”Toidupoe klienditeenindaja töökoht” õppeaines „Ergonoomika ja tootedisain“ TE.0892 Biotehniliste süsteemide eriala Üliõpilane: “…..“................. 2014. a .............................. Mailis Zirk Juhendaja: “…..” ................. 2014. a ...............................Oliver Sada Tartu 2014 SISUKORD SISUKORD................................................

Ergonoomika → Ergonoomika
20 allalaadimist
thumbnail
26
docx

Teenindusorganisatsiooni analüüs

normide, reeglite ja rutiinide järgi, vaid see peab tuginema sügavatel väärtustel. (Tooman, Rekkor 2007) Siinkohal võib rääkida kliendikesksest organisatsioonist, kus nii sise- kui ka välisklientide head teenindamist ning rahulolu tagatakse teenindusmõttelaadi- ja kultuuri sisendamist töökorraldusse. (Tooman, Rekkor 2007) Teeninduskultuuri tajub iga klient organisatsioonist saadud kogemuse põhjal, mida suuresti mõjutavad klienditeenindajad. See tähendab, et klienditeenindaja on ettevõtte ja kliendi suhtlusvahend – kui teenindaja annab halba tagasisidet kliendile, siis klient tunneb pahameelt organisatsiooni suhtes, mitte ei mõtle ainult teenindaja kui inimese iseloomuomadustest tulenevat käitumismaneeri. 1.2. SERVQUAL – kliendirahulolu mõjutavad tegurid Kliendirahulolu määravad mitu erinevat komponenti, mille sidumisel tekib terviklik arusaam organisatsiooni teeninduskultuurist. Selleks, et teada saada, kas kliendid on

Muu → Akadeemiline kirjutamine ja...
31 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Klienditeekond

· Viisaka kõnepruugiga · Hooliva suhtumisega klientidesse · Tähelepanelik Maitseelamus: · Tellitud tee oli kuum ning masin, millest kuuma vett saadi oli puhas · Tee valik oli lai ning igale maitsele · Tellitud sokolaadikook oli pisut kuiv, kuid maitselt külluslik. · Koogitükk oli parajalt suur ning kõhtu täitev · Soodne hind Lahkumine: · Jätsime nõud lauale. · Tänasime ning soovisime head päeva jätku. · Enne lahkumist soovis klienditeenindaja ka meile kaunist päeva jätku · Klienditeenindaja ootas kuni olime lahkunud ning alles siis suundus lauda koristama Veel märkasime: · Nõud olid puhtad · Lauad olid puhtad · Lett oli puhas

Majandus → Klienditeenindus
14 allalaadimist
thumbnail
7
ppt

Klienditeenindus situatsiooni analüüs

KLIENDITEENiNDUS SITUATSIOONI ANALÜÜS TALLINA MAJANDUSKOOL 2009 Kirjeldus: KOHT ­ Stockmani kaubanduskeskus Instumentaariumi prillipood AEG ­ 1a tagasi ...oli laupäeva hommik. Prillipoes ei olnud rahvast, leti taga kaks teenindajat. Minu eesmärk : Kontaktläätsede konsultatsioon Situatsioon: Klienditeenindajad teretasid mind poodi sisenedes viisakalt. Pöördusin nende poole oma murega. Paludes informatsiooni kontakt läätsede kasutamise jms kohta. Küsimuse peale lahkus üks teenindajatest ning teine asus minuga vestlema. Ta rääkis kiirustades, natuke kärsitult, kuid piisavalt põhjalikult ja üksiasjalikult, et ma ei teinud tema kärsitusest väga väljagi. Kõik sujus hästi kuni... Dialoog minu ja kl.t vahel MINA ­ "Oleksin huvitatud läätsede ostust" Kl.t "Jaah. Milleks teil neid vaja?" MINA ­ "Need muudaksid mu elu mugavamaks,...

Majandus → Klienditeenindus
474 allalaadimist
thumbnail
2
odt

Müüja- klienditeenindaja roll kaupade käitlemises

Müüja – klienditeenindaja roll kaupade käitlemises. Klienditeenindaja mängib väga suurt rolli kaupade käitlemisel. Klienditeenindaja on see, kes võtab kaupa vastu, kontrollib selle kvaliteeti ja selle vastamist nõuetele, realiseerimisaegu ja nõuetekohast märgistust. Vaatab, et kaup ja pakend oleks terve ja müügikõlbulik. Vastutab, et kiiresti riknev kaup esmajärjekorras võetaks vastu ja paigutataks kas müügisaali selleks ette nähtud kohale või selleks ette nähtud lattu. Külmaahel ei tohi katkeda, vastasel juhul ei tohi kaupa müüki panna. Vastutab, et kogused ja koodid klapivad

Majandus → Klienditeenindus
13 allalaadimist
thumbnail
20
pptx

Optometristi töökeskkonna ohutegurid- optometrist, kui klienditeenindaja

Optometristi töökeskkonna ohutegurid- optometrist, kui klienditeenindaja Lota Aadla Tallinna Tervishoiu Kõrgkool OP1 Optometristi töö ülesanded  Prillide, kontaktläätsede jt optiliste abivahendite sobitamine, pisiremont.  Optikavahendite (kauba) vastuvõtmine, müügiks ettevalmistamine, arveldused  Kliendi nõustamine. Üldised ohutegurid  Füsioloogilised;  Füüsikalised;  Bioloogilised;  Keemilised;  Psühholoogilised; Füsioloogilised  Sundasendid;  Silmade ülekoormus;  Töö on vahelduva iseloomuga. Isteasend vaheldub püstasendis töötamise ja liikumisega tööruumi ja tööruumide piirkonnas. Füüsikalised  Valgustuse puudused;  õhutemperatuur;  Müra – inimeste sumin, arvutid, ventilatsioon; Bioloogilised  Klientidega kokkupuutel:  viirused;  bakterid;  haigused;  Bioloogiliste ohutegurite puhul on põhilisemad ennetusmeetme...

Muu → Tööohutus ja töötervishoid
20 allalaadimist
thumbnail
3
pdf

Kliendi ja tema teenindaja omavahelised suhted klienditeenindaja seisukohast

määral määrab nende edasist käitumist. Kindlasti ei tohi kliente jooksutada. Halbade kogemuste kõrval esineb ka häid meeldejäävaid kogemusi. Maailmas on palju erinevaid inimesi, kellel on omad tõekspidamised, arvamused ning käitumismaneerid. On palju erinevaid mõjutegureid, mistõttu inimesed ei ole sarnased. Kõigest eelnevast on tingitud igapäevased nii meeldivad kokkupuuted kui ka ebameeldivaid tagajärgi toovad konfliktid. Kõige ilmekamalt väljendub see just klienditeenindaja töös, sest tema puutub otseselt klientidega kokku. Nagu inimesi nii saab ka kliente erinevatesse gruppidesse liigitada. Kuid see kõik käib meie igapäeva elu korralduse juurde. Iga inimene kasvab, areneb ning saab oma õppetunnid koos heade ja halbade kogemustega. Eespool kirjeldatu toimub kõigi jaoks erinevate mõjutustega keskkonnas. Eriti suurt mõjutust annab perekond. Mida omakorda mõjutavad perekondlik rahaline seis,

Kirjandus → Kirjandus
3 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Teeninduse kvaliteet

ümber. Kindlasti on igal inimesel oma vaatenurk heale klienditeenindusele, sest inimesed hindavad erinevaid asju. Kuid enam kui kindel on see, et teeninduse kvaliteet võib olla väga paindlik. On olemas asutusi, kus kliente koheldakse kui võõraid, kuid samas on ka asutusi, kus neid võetakse avasüli vastu kui kauaaegseid sõpru. Milline on teeninduse kvaliteet Eestis? Klienditeeninduse vallas pean väga määravaks asjaoluks esmamuljet. Selle all pean silmas nii asutuse kui ka klienditeenindaja välimust ning viimase käitumist. Välimuses tuleks loomulikult eelkõige tuleks rõhku panna puhtusele ja korrektsusele, tähelepanu tuleks pöörata ka detailidele (teendindaja välimuse puhul: küüntele, juustele jne). Interjöör peaks olema hubane ning mõnus, kuid siiski vastavalt asutusele. Eesti asutused on mulle jätnud nii häid kui ka halbu muljeid. Olen isiklikult sattunud kohtadesse, mis näevad väga räpased välja, ning nendesse ma enam tagasi ei lähe

Majandus → Klienditeenindus
15 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Motivatsoonikiri

.....................olin 1 kuu praktikal. Minu ülesanneteks on suhtlemine klientidega ja kaupade vastuvõtmine ning väljapanek. Sobin teie kauplusesse klienditeenindajaks, kuna soovin klientidele pakkuda head teenindust ja täiendada oma erialaseid teadmisi. Oma müügi oskuste ja teadmiste täiendamiseks olen osalenud Noor Meister 2014 võistlusel. Minu headeks iseloomuomadusteks on rõõmsameelsus, hea suhtlemisoskus, kohusetundlikus. Leian, et Teie poolt pakutav klienditeenindaja ametikoht .......... kaupluses on mulle uueks ja huvitavaks väljakutseks. Tööpakkumise kohta kuulsin........kaupluse töötajalt. Lugupidamisega Oma nimi

Eesti keel → Eesti keel
44 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Minu valmisolekud klienditeenindajana

MINU VALMISOLEKUD TEENINDAJANA SWOT analüüs klienditeeninduses Õpetaja: Tallinn 2009 SISSEJUHATUS See SWOT analüüs on minu valmisolekust klienditeenindajana. Nagu õigele SWOT analüüsile kohustuslik on, tõin välja enda tugevused, nõrkused, ohud ja võimalused, mis mind selle valdkonnaga seovad. 2 ANALÜÜS Strengths/ Tugevused: 1. Olen avatud suhtleja ja hea kuulaja; 2. Kiire õppija; 3. Valdan hästi inglise keelt, mille kaudu enamus suhtlemine välismaalastega käib; 4. Olen usin ja tubli töötaja; 5. Hea ajataju- tööle ei hiline kunagi, pigem olen alati varem kohal; 6. Kohusetundlik. Weaknesses/ Nõrkused 1. Võin olla mõnikord kiire unustaja; 2. Olen natuke arglik uusi asju proovima- alguses on kindlasti natuke harjumatu ennast korralikult sisse seada uue töökesk...

Majandus → Klienditeenindus
195 allalaadimist
thumbnail
1
odt

Negatiivne klienditeenindus Eestis

Negatiivne klienditeenindus Eestis Klienditeenindaja on eestlase nägu ja reklaam,ning me ootame klienditeenindajatelt positiivset suhtumist kuid seda positiivset suhtumist kohtab üha harvem ja harvem.Sagedamini puutume Eestis kokku hoopis negatiivse klienditeenindusega ning see on väga halb,kuna see ei meeldi meile eestlastele ja ilmselt ei kujunda see ka välismaalastle meist head muljet.See pole ka ime,arvestades eestlaste loomulikku negatiivsust kõige ja kõigi suhtes. Negatiivne suhtumine algab eelkõige palgast ja

Majandus → Klienditeenindus
14 allalaadimist
thumbnail
4
docx

ESPAK GRUPI TEENINDUSSTANDARD

LÄÄNE-VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL JA17KÕ Mairi Gansen, Kaie Soomuste, Geidi Müür ESPAK GRUPI TEENINDUSSTANDARD Rühmatöö Õppejõud: Liina Maasik, MA Mõdriku 2018 Espak Grupi põhilisteks tegevusaladeks on ehitus- ja sisustusmaterjalide ning kodukaupade jae- ja hulgimüük, ehitustegevus, lainepapist pakendi, puidutoodete ja puitmaterjalide ning mööbli tootmine. Espak Grupi eesmärgiks on pakkuda oma klientidele võimalikult täiuslikku ja kvaliteetset kaubavalikut ja teenindust (Espak Eesti ehitusmaterjalikaupluste kett, 2018). Tööpäeva algus: Alustan tööpäeva positiivse hoiakuga ja heatujuliselt; Sean valmis oma töökoha, korrastan kaubariiulid; Minu olek: Austan kliente ja oma kolleege; Olen positiivne ka siis, kui mul on isiklikke probleeme. Kliendile see välja paista ei tohi; Näen a...

Inimeseõpetus → Klienditeetindus
51 allalaadimist
thumbnail
2
docx

CV ja kaaskirja näidis

Raahel Pärtel Sünniaeg: 9. august 1995, Tartu Aadress: Kaunase pst 12-A-2, Tartu 50704 Kontaktandmed: Telefon: 56498727 e-mail: [email protected] Perekonnaseis: Suhtes Hariduskäik: 2011- Tartu Descartes'i Lütseum 2002-2011 Tabivere Gümnaasium Teenistuskäik: Juuni - september 2011 Postimaja Toidupaar OÜ, klienditeenindaja Võõrkeelteoskus: Eesti keel ­ emakeel Inglise keel ­ kõnes ja kirjas hea Vene keel ­ kõnes hea, kirjas algaja Soome keel ­ elementaarsetl teemadel kõnes keskmine, kirjas algaja Prantsuse keel - algaja Arvutioskus: MS Word, Excel, PowerPoint, Huvialad:

Kirjandus → Kirjandus
74 allalaadimist
thumbnail
2
doc

Essee "Mis on teenindus?"

Mis on teenindus? Teeninduse mõiste Teenindus on äritegevusele iseloomulik tegevuse ja teenindaja omaduste kogum. Teeninduseks peetakse ka suhtlemist klienditeenindaja ja kliendi vahel. Teenindust defineeritakse erinevalt, kuid sõna ise on tulnud ladina keelest. Teenindus ­ servio ehk alluda, teeninduses olla, või servo ehk tähelepanemine, silmaspidamine. Tänapäeval on teenindus üks suuremaid valdkondi, mis annab tööd, kuid kas see on ka piisavalt kvaliteetne ja hea? Klienditeenindaja ja klient Öeldakse, et klient on kuningas, kuid tegelikult see nii ei ole. Kui klient on kuningas, siis klienditeenindaja on kuninganna

Majandus → Klienditeenindus
185 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Motivatsioonikiri

Põhja pst 15-6 71065 TARTU Telefon 5638 6721 Signe Toompuu OÜ Hansaliin Sadama 5/7 619004 TALLINN Lugupeetud personalijuht Soovin kandideerida Teie poolt välja kuulutatud konkursil OÜ Hansaliin klienditeenindaja leidmiseks. Leian, et minu hariduskäik ja senine töökogemus toetavad täielikult minu kandidatuuri. Olen eelnevalt õppinud Kutsekeskkoolis 3,5 aastat kokaks, seejuures ka klienditeenindust. Lisaks töötades pubis klienditeenindajana 2 aastat. Olen läbinud erinevaid täiendkoolitusi klienditeeninduse alal, nimelt veini- ja kokteilikoolitus. Teie pakutav ametikoht oleks mulle hea väljakutse, et tegemist on laeva peal töötamisega.

Eesti keel → Eesti keel
14 allalaadimist
thumbnail
8
docx

Iseseisev töö - Müüja-klienditeenindaja ametijuhendi koostamine MKt16-Selje Kund

Müüja - klienditeenindaja ametijuhend Ametinimetus: KAUBAKATEGOORIA JUHT Otsese juhi ametinimetus Osakonna nimetus Kaupluse juhataja Ametikoha täitja asendab Ametikoha täitjat asendab Kaubakategooria juht, Teenindusjuht, vastavalt Kaubakategooria juht, Teenindusjuht, vastavalt kinnitatud struktuuri tüübile kinnitatud struktuuri tüübile Ametikoha põhieesmärk: Lähtuvalt kaupluse strateegilistest eesmärkidest töö organiseerimine kaupluses. Tagatud on klientide rahulolu ning asjalik töökeskkond. Kauplus töötab kasumlikult Põhikohustused Tulemus 1. Kaubakategooriate haldamine 1.1 Kaubad on tellitud kinnitatud sortimentide alusel. Tagatud on stabiilne kaubavalik. Kaupade tellimisel on arvestatu...

Ametid → Ametijuhend
25 allalaadimist
thumbnail
44
ppt

Positiivne klienditeenindus

Positiivne klienditeenindus Teeninduse alused tööd alustavale klienditeenindajale Merle Vilson Võrumaa Kutsehariduskeskus tel: 785 0818; e-post: [email protected] 1 Sisukord Sissejuhatud Kliendisõbralikkus Esmamulje Teenindussituatsioonid Hea klienditeenindaja iseloomuomadused Klientideta pole tööd! Kliendi ootused Kliendi 10 esmast vajadust Teeninduslubadus Murtud lubaduste heastamine Emaotsionaalses olukorras käitumine Pahas tujus kliendiga käitumine Klienditeenindaja väljendusoskus Teenindusoskused Enesetest Merle Vilson 2 Positiivne teenindus Teenindus peab jätma kliendile kauakestva positiivse mulje, õigustades kliendi ootusi ja vajadusi;

Majandus → Klienditeenindus
98 allalaadimist
thumbnail
15
doc

TEADLIKU KÜLASTAJANA PÄRNU JAHTKLUBIS

Prügikasti puuduse tõttu oli maja ees mitmeid sigaretikonisi ning muud väiksemat prahti. Positiivne oli näha eraldi sissekäiguga kaldteed erivajadusega inimestele ning lapsevankriga külastajatele. Kaldtee asukoht oli tähistatud eraldi piktogrammiga ja paistas juba eemalt silma. Meeldiv oli näha kampaaniat, mis tuletas meelde, et alkoholi tarbinuna ei maksa vette minna. 6 Sisenedes restorani puudus kahjuks kõige elementaarsem viisakus klienditeenindaja poolt ­ tervitamine. Kontaktialgatajaks jäime meie ning olime ise esimesed tervitajad. Teenindaja oli keskendunud oma töösse arvutis ning vastuseks oli vaid peanoogutus, isegi silmsidet ei loodud klientidega. Materiaalse kvaliteedi osas üllatas meid omapärane interjöör ning puhtad olmeruumid. Pärnu Jahtklubi on lastesõbralik, sest on olemas lapsetoolid ning lastele mõeldud mängunurk, kus leidub mänguasju, pabereid ja pliitseid ning suur tahvel, millele joonistada

Turism → Turismi -ja hotelli...
61 allalaadimist
thumbnail
36
doc

Sissejuhatus infosüsteemidesse-videolaenutus

......................................................................................................................... 36 Üldvaade Tegemist on tugevasti lihtsustatud videolaenutuse infosüsteemiga. Järgnevalt esitatakse süsteemi üldvaade. Taust Videolaenutuses tegeletakse DVD videode laenutamisega. Firmas töötavad klienditeenindajad ja firmat juhib juhataja. Juhataja määrab laenutuste hinnad ja viivise määra. Klient valib esindusest endale sobiva video ja pöördub sellega klienditeenindaja poole. Kui soovitud videot pole esinduses, siis klienditeenindaja vaatab nimekirjast, kas selline video on videode nimekirjas ning millal võiks eelmine laenutaja selle tagastada. Kui klient soovib, saadab klienditeenidaja kliendile meeldetuletuse. Klienditeenindaja võtab kliendilt andmed ja sisestab need andmebaasi ning seejärel esitab arve. Kui video laenutuse tähtaeg hakkab lõppema, saadab klienditeenindaja kliendile meeldetuletuse

Informaatika → Sissejuhatus...
131 allalaadimist
thumbnail
40
pdf

Projekt aines “Kontseptuaalne süsteemianalüüs”

Iga klient saab kätte kasutajatunnuse ja parooli, millega ta siseneb infosüsteemi. Infosüsteemi kaudu võib broneerida treeninguid, jälgida jooksvaid uudiseid, vaadata tunniplaani. Infosüsteemis on registreeritud ka treenerid. Treenerid lisavad uusi treeninguid, koostavad tunniplaani, muudavad treeningute seisu. Klienditeenindaja pädevuses on registreerida kliendi treeningule kohal, kui klient ei saanud seda teha ise mingil põhjusel. Klienditeenindaja kontrollib, et infosüsteemis oleksid kõik andmed korras. Vajadusel võib ta muuta klientide ja treenerite andmed. 1.2 Lausendid SH spordiklubi infosüsteemi iseloomustavad järgmised lausendid: Klient on kasutaja. Treener on kasutaja. Klienditeenindaja on kasutaja. Klienditeenindaja on töötaja. Treener on töötaja. Treener lisab uusi treeninguid. Treener määrab treeningute võimaliku osalejate arvu.

Informaatika → Kontseptuaalne...
22 allalaadimist
thumbnail
14
pptx

Klienditeenindus- situatsiooni analüüs

Klienditeenindus situatsiooni analüüs Situatsioon Klient soovib jätkata liikluskindlustust, kuid esinevad komplikatsioonid. Klienditeenindaja asub uurima milles on probleem, kuid ei saa täpselt aru ja kontakteerub kliendi kindlustusesinajaga. Kui kliendi kindlustusesindaja kuuleb, et SEE klient on julgenud tagasi tulla, saab ta väga pahaseks ja hakkab karjuma. Klienditeenindaja on segaduses. Pikema uurimise peale selgub, et klient oli mõned kuud tagasi tahtnud oma kindlustuse maksevabaks teha ning talle öeldi, et kõik on korras ja kindlustus on maksevaba, kuid tegelikult ei olnud kindlustusesindaja talle piisavat informatsiooni andnud ja kliendil oli jäänud üks arve tasumata. Situatisioon Nüüd oli klient firma ees võlglane ja kindlustusesindaja keeldus kliendiga rääkimast ning karjus telefonis ainult klienditeenindaja peale

Majandus → Klienditeenindus
32 allalaadimist
thumbnail
30
doc

Suhtlemine ja klienditeenindus

07.02.14 9.10 Paide Maxima Hinnang: Halb teenindus 18.02.14 11.15 Paide Selver Hinnang: Hea teenindus 15.02.14 14.30 Paide Ökotreff Hinnang: Hea teenindus 4 Paide Kaubamaja Käisime koos sõbrannaga otsimas kolmnurkset joonlauda, arutasime omavahel, et ei tea, kas üksikult ka neid müügil on, aga klienditeenindaja kuulis ning ta soovitas kompelekti ja ütles ilusti viisakalt , et praegu ei ole kolmnurkset joonlauda üksikult, pakkus muidugi ka komplektina, aga ma ei tahtnud. Siis soovitas mul minna järgmisse poodi. Analüüs: Klienditeenindaja oli väga viisakas. Mulle meeldis tema abivalmidus. Ettepanekud: Minu arvates oli kõik korras, seega ma ettepanekuid ei teeks. 5 Paide Taig Läksin sama põhimõttega Taigi, et saada kolmnurkne joonlaud, seal helistasin , rääkisin

Majandus → Klienditeenindus
35 allalaadimist
thumbnail
14
doc

Projekt aines “Sissejuhatus infosüsteemid”

on piisavalt üldine, et sobida iga antud firma poeketi esinduse kohta. Projektis vaadeldakse seda osa esindusest, mis on seotud autode tellimisega ja tellimuse täitmisega. Vaatluse alla ei kuulu raamatupidamise, palgamaksmise, kauba sisseveo ja laostamise osa. Lausendid Käesolevas projektis käsitleme autode arvestuse allsüsteemiga seonduvaid lausendeid. · Auto on kaup. · Klient ostab auto. · Klient tellib auto. · Klienditeenindaja lisab tellimuse infosüsteemi. · Osakonnajuhataja kinnitab tellimuse. · Raamatupidaja täidab tellimuse. · Klienditeenindaja on töötaja. · Raamatupidaja on töötaja. · Osakonnajuhataja on töötaja. · Klienditeenindaja kinnitab ostu sooritamise. · Raamatupidaja kustutab auto infosüsteemist. · Autol on lisavarustus. · Klient valib lisavarustuse. Organisatsiooni eesmärgid

Informaatika → Sissejuhatus...
188 allalaadimist
thumbnail
1
doc

Klienditeeninduse head ja vead

Kui paljud Eesti klienditeenindajad suudavad oma klienti vaimustada? Leian, et see on ettevõtteti erinev. Kindlasti ei oota klient toidupoes igaõhtust sisseostu tehes, et müüjad erinevate toodete juures neile infot jagavad- see oleks kliendi jaoks liialt aeganõudev ja väsitav, vastupidiselt tehnikapoele, kus klient vajab suurema tõenäosusega teenindaja nõu. Seega kliendi vaimustamine sõltub suuresti pakutavatest toodetest või teenusest. Klienditeeninduse suurim viga on see, kui klienditeenindaja ei oska klienti aidata- ei ole kursis müügil olevate toodete või teenustega. Seminari teises pooles tegi oma ettekande Heldi Kikas, kelle ettekande pealkiri oligi: ,,Klienditeeninduse head ja vead", kuid sisu hõlmas hoopis kaubandusvaldkonna kutsekoolide õppekava- mitu tundi kutsekoolides pühendutakse erinevate õppeainetele. Seega ei andnud töö sisu pealkirjale erilist vastust. Ühist vastust selle kohta, mis on klienditeeninduses suurimad vead ma tegelikult ei saanudki.

Majandus → Klienditeenindus
60 allalaadimist
thumbnail
17
xls

Tööajagraafik

Tööajagraafik teenindusettevõttele "Hüva nõu" Aprill 2012 Nimi Ametikoht 1 2 3 4 Mai Mets Klienditeenindaja plaan 9 12 12 tegelik algus lõpp lõuna puhkepausid öine aeg algus lõpp 1 2 3 4 Vahur Veesoo Klienditeenindaja plaan 9 12 12

Majandus → Töö-ja palgakorraldus
100 allalaadimist
thumbnail
14
docx

Sisekliendi teeninduse teoreetilised käsitlused

TARTU ÜLIKOOL Pärnu kolledž Turismiosakond Kertu Mölder AÜSR1 SISEKLIENDI TEENINDUSE TEOREETILISED KÄSITLUSED. Seminaritöö Juhendaja: dotsent Heli Tooman Pärnu 2015 SISSEJUHATUS Teenindus on väga lai valdkond, kus enamik inimesi tänapäeval töötavad. Tähtsal kohal on klienditeenindus ning kliendid. Igaüks meist on mingil määral klienditeenindaja. Seminaritöö eesmärk on välja tuua sisekliendi viisid ja võimalused teeninduseks ning analüüsida enda kogemust seoses teenindamisega. Uurimisülesanded:  selgitada välja klienditeeninduse viisid ja võimalused;  leida seoseid seoses õpituga ja reaalse eluga;  analüüsida klienditeenindust;  anda ülevaade enda kogemusest seoses teenindusega. Uurimisülesannete lahendamiseks töötasin läbi kolm teenindus raamatut .Materjali

Majandus → Teenindus
60 allalaadimist
thumbnail
3
docx

Kahe teenindussituatsiooni analüüs - positiivse ja negatiivse

Rakvere poodides. Läksin sellise ideega, et saada endale ürituse jaoks üks uus t-särk ning võibolla leian midagi huvitavat veelgi. Olin juba seal poes umbes tund aega otsinud endale t- särki aga ei leidnud sobivat. Üks pood oli mul veel käimata ­ Denim Dream. Kuna ma olin Jewe Keskuses juba väga pikalt ringi jalutanud siis olin väga kärsitu ja pahane, et ei leidnud endale midagi. Astusin Denim Dreami kauplusesse sisse ning nägin, kuidas klienditeenindaja rääkis oma tuttavatega juttu. See ei häirinud mind ning asusin meesteosakonnast riideid vaatama. Ma kuulsin, et klienditeenindaja räägib vene keeles ning mõistsin, et ta on venelane. Ma ei tahtnud minna talt küsima, et kas väiksemaid numbreid ühele t-särgile on, sest välja oli pandud ainult suurused XL ja XXL. Olin täiesti kindel, et klienditeenindaja ei märka, et ma olen poes ja otsin kärsitult riiete seast erinevaid asju. Ma eksisin. Peale seda, kui olin kätte

Majandus → Klienditeenindus
172 allalaadimist
thumbnail
64
pdf

Projekt aines “Infosüsteemide strateegiline analüüs”

1.3 TÖÖJAOTUS 2 2. INFOSÜSTEEMI ÄRI- EHK TOIMIMISE VAADE 3 2.1 TERVIKSÜSTEEMI ÜLDVAADE 3 2.2 PÄDEVUSALADE VAADE 3 2.2.1 PÄDEVUSALADE NIMEKIRI 3 2.2.2 ANDMESISESTAJA PÄDEVUSALA SPETSIFIKATSIOON 3 2.2.3 KLIENDITEENINDAJA PÄDEVUSALA SPETSIFIKATSIOON 7 2.2.4 KLIENDI PÄDEVUSALA SPETSIFIKATSIOON 10 2.3 FUNKTSIONAALNE VAADE 14 2.3.1 FUNKTSIONAALSETE ALLSÜSTEEMIDE NIMEKIRI 14 2.3.2 FILMIDE FUNKTSIONAALSE ALLSÜSTEEMI SPETSIFIKATSIOON 14 2.3.3 KLIENTIDE FUNKTSIONAALSE ALLSÜSTEEMI SPETSIFIKATSIOON 17 2.4 PÕHIOBJEKTIDE (ANDMEKOGUDE, REGISTRITE) VAADE 21 2.4

Informaatika → Kontseptuaalne...
28 allalaadimist
thumbnail
38
doc

Medistiinilise labori infosüsteem

 Tellimus  Leping  Saateleht  Proovimaterjal  Analüüsi vastus  Arve 1.5 TEGUTSEJATE LOETELU Ettevõttega seotud tegutsejad on:  Klient  Ohtlikke jäätmete käitlusfirma  Maksuamet  Kullerfirma  Töövahendite (katsutid, pipetid jne) tarnija Ettevõttesisesed tegutsejad on:  Ettevõtte juht  Laborivanem  Raamatupidaja  Laborant  Spetsialist  Arst  Klienditeenindaja 1.6 INFOVAJADUSTE LOETELU Ettevõtte tegutsemisega seotud infovajadused tegutsejate lõikes on järgmised:  Klient o Ettevõtte poolt pakutud laboriteenused ja nende kvaliteet o Ettevõtte poolt pakutud laboriteenuste maksumus ja ajakulu  Maksuamet o Majandustegevust puudutavad aruanded Informaatikainstituut 4  Ohtlikke jäätmete käitlusfirma

Informaatika → Sissejuhatus...
15 allalaadimist
thumbnail
2
docx

Mis on klienditeenindus? (essee)

Mis on klienditeenindus? Sissejuhatus Teenindus peab jätma kliendile kauakestva positiivse mulje, õigustades kliendi ootusi ja vajadusi. Teenindajast sõltub firma maine. Klienditeeninduse mõiste Klienditeenindus aitab hea meelega arveldust, tellimusi, teenuse- pakkumist lihtsustada. Klienditeenindus on äritegevusele iseloomulik tegevuse ja teenindaja omaduste kogum. Klienditeeninduseks peetakse ka suhtlemist klienditeenindaja ja kliendi vahel. Klienditeenindaja ja klient Räägitakse,et klient on kuningas kuid nii see tegelikult ei ole. Klient ja klienditeenindaja on võrdsed, nad arendavad ja mõjutavad üksteist vastastikku. Tuleb olla tähelepanelik, et ära tajuda, millal on õige aeg kliendile oma abi pakkuda, et mitte olla liiga pealetükkiv. Nii nagu on ka erinevaid teenindajaid, on ka erinevaid kliente, kelle nõudmised ja arusaamad teenindusest iga päevaga suurenevad. Kliendil on vajadus

Majandus → Klienditeenindus
115 allalaadimist
thumbnail
10
doc

Teenindaja suhtlusvahendid

KLIENDITEENINDAJA SUHTLUSVAHENDID Kuigi hea teenindamine tähendab palju rohkemat kui vaid head suhtlemist klientidega, võib öelda, et oskuslik suhtlus on üheks hea klienditeeninduse aluseks. Seetõttu on väga tähtis tunda, mõista ja osata kasutada klienditeenindaja suhtlusvahendeid ehk teenindussuhtluse vahendeid. Neid võib liigitada kaheks oluliseks suhtlusvahendite rühmaks: personaalsed suhtlusvahendid teenindussuhtluse abivahendid Personaalsete suhtlusvahendite hulka kuuluvad klienditeenindaja enda verbaalsed (suulised) ja mitteverbaalsed (kehakeel) suhtlusvahendid, aga ka personaalsed kirjaliku suhtluse vahendid, mis seonduvad eelkõige teenindusmõttelaadi väljendamise oskustega, aga ka keelekasutusega, sh nii ema- kui võõrkeelekasutuse oskustega.. Teenindussuhtluse abivahendite hulka kuuluvad tehnilised suhtlusvahendid (Internet, Intranet, telefon, faks), samuti aga ka mitmesugused teabeallikad, mida on vajalik tunda, osata leida ja kasutada suhtlemisel klientidega.

Majandus → Teenindus ja müük
206 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Klienditeenindus

kõik hubane , puhas , dekoratsioon oli superhea - oli atraktiivne nii seest kui ka väljast , väga silmapaistev just sellepärast ,et väljas oli juba maja ees tuli muusika .. aknad olid kõik puhtad ja ühel maja nurgal olid ürituste toimumise plakatid ning akendel olid kutsuvad dekoratsioonid . Uksest sisenedes võis esijalgu näha ukse peal lahtioleku aegade kohta informatsiooni , mis oli kättesaadav . Vastuvõtt Art Caffe's oli meeldiv , sest klienditeenindaja naeratas koheselt kui sisenesime ja soovis " Head päeva ! " tal oli meiega silmside ning lisas ka veel ,et menüü tuuakse lauda meile , mis oli üsna meeldiv , need kõik asjad toimusid esimesest sekundist. Klienditeenindaja tõi menüüd ( 09:57 ja lasi meil neid uurida kuni 10 : 05-ni ja seejärel tuli küsima , mis on meie sooviks ja kirjutas need asjad kõik ülesse ) Tellimuse vastuvõtt , sellega sai klienditeenindaja suurepäraselt hakkama , sest nagu juba

Muu → Erinevad koolitused
82 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun