Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Turunduse eksam (5)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on inimese tegutsemise põhjuseks?
  • Miks eelistatakse ühte tegevust teistele?
  • Mis on sõnumid?
  • Mitu korda te seda nägite?
  • Kui palju ja kui suuri ladusid kasutada?
  • Kus peavad laod asuma?
  • Kuidas kujundada ladude töökorraldus?
  • Mida talletatakse paljudes andmebaasides selleks et esitada mis siis kui?
  • Kui professionaalsed turundusuuringufirmad?
  • Kuivõrd on oluline uuringutulemuste konfidentsiaalsus?
  • Kui palju mitu?
  • Millist infot täpselt on vaja?
  • Millisele kontingendile on ankeet ette nähtud?
  • Millist kommunikatsiooni kasutatakse?
  • Milline sõnum eksisteerib igas andmegrupis?
  • Mida see isik selles situatsioonis ütleks või mõtleks?
  • Mida on vaja teada?
  • Mida on hea teada?
  • Milline on Teie sissetulek?
  • Kui Te ostate kala kas te muretsete tema värskuse pärast?
Vasakule Paremale
Turunduse eksam #1 Turunduse eksam #2 Turunduse eksam #3 Turunduse eksam #4 Turunduse eksam #5 Turunduse eksam #6 Turunduse eksam #7 Turunduse eksam #8 Turunduse eksam #9 Turunduse eksam #10 Turunduse eksam #11 Turunduse eksam #12 Turunduse eksam #13 Turunduse eksam #14 Turunduse eksam #15 Turunduse eksam #16 Turunduse eksam #17 Turunduse eksam #18 Turunduse eksam #19 Turunduse eksam #20 Turunduse eksam #21 Turunduse eksam #22 Turunduse eksam #23 Turunduse eksam #24 Turunduse eksam #25 Turunduse eksam #26 Turunduse eksam #27 Turunduse eksam #28 Turunduse eksam #29 Turunduse eksam #30 Turunduse eksam #31 Turunduse eksam #32 Turunduse eksam #33 Turunduse eksam #34 Turunduse eksam #35 Turunduse eksam #36 Turunduse eksam #37 Turunduse eksam #38 Turunduse eksam #39 Turunduse eksam #40 Turunduse eksam #41 Turunduse eksam #42 Turunduse eksam #43 Turunduse eksam #44 Turunduse eksam #45 Turunduse eksam #46 Turunduse eksam #47 Turunduse eksam #48 Turunduse eksam #49 Turunduse eksam #50 Turunduse eksam #51 Turunduse eksam #52 Turunduse eksam #53 Turunduse eksam #54 Turunduse eksam #55 Turunduse eksam #56 Turunduse eksam #57 Turunduse eksam #58 Turunduse eksam #59 Turunduse eksam #60 Turunduse eksam #61 Turunduse eksam #62 Turunduse eksam #63 Turunduse eksam #64 Turunduse eksam #65 Turunduse eksam #66 Turunduse eksam #67 Turunduse eksam #68 Turunduse eksam #69
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 69 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2010-09-16 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 430 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 5 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor zjunnar Õppematerjali autor
kokkuvõte turunduse aines käsitletud materjalist, sh õppejõudude poolt antud kordamisküsimuste vastused

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
32
docx

Turunduse kordamisküsimused eksamiks

Turunduse kordamisküsimused 1. Turunduse mõiste, olemus, kontseptsioonid Turunduse olemus – Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse vajadus – valmistada õigele tarbijale õige toode ja viia see õige sõnumiga õigel ajal õigesse kohta; pikaajaliste kliendisuhete loomine ja arendamine; luua tarbijatega pikaajaline vastastikku kasumlik suhe; luua ettevõttes finantsiline edukus. Turunduse funktsioonid – Turulõhede ületamine. Turundus peab tegema kõik, et

Turundus
thumbnail
82
pdf

Interaktiivne Turundus - Rene Arvola - mõisted ja mudelid - kordamisküsimused

INTERAKTIIVNE TURUNDUS    Põhimõisted:   ● Vahetus, tehing (exchange, transaction)  Turundustegevusi ühendab vahetuskonseptsioon. Vahetuse tulemusel saadakse soovitud  toode teiselt subjektilt hüvituse vastu.  Sellist ostja ja müüja vahelist kokkulepet nimetatakse tehinguks.    Eristatakse nelja vahetuse vormi:  ­ Turu vahetus  ­ Suhte vahetus  ­ Ümber jagav vahetus  ­ Vastastikune vahetus    ● Turu vahetus (market exchange)  Lühiajalise orientatsiooniga ja omakasust motiveeritud.   Turu vahetus toimub sellele eelnenud ja sellele järgnevast vahetusest sõltumata.    ● Suhte vahetus (relationship exchange)  Pikaajaline orienteeritus.   Areneb poolte vahel, kes on huvitatud pikaajalise, toetava suhte loomisest.    ● Ümber jagav vahetus (redistribution)  Eksisteerib poolte vahel, kes töötavad kollektiivse üksusena.   Üksuse li

Turundus
thumbnail
10
doc

TURUNDUSE ALUSED eksami teemade loetelu 2010

TURUNDUSE ALUSED EKSAMI TEEMADE LOETELU. 1. Turunduse olemus ja turundustegevuse eesmärk. Turundus on kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetusprotsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on vahetusprotsess, mille käigus kaupu ja teenuseid vahetades luuakse väärtusi. Turundustegevuse eesmärgiks on muuta vahetusprotsess kergeks ja sujuvaks. 2. Turunduse 7 põhimõistet. Vajadus on inimeste poolt tunnetatav puudusseisund, millest saab vabaneda tarbimise teel. Vajadused tulenevad inimese loomusest. Liigitatakse füsioloogilised, sotsiaalsed ja individuaalsed. Soov on vajaduse erivorm, mis seostub inimese kultuuritaseme ja isiksuse-omadustega

Turunduse alused
thumbnail
46
docx

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSTE VASTUSED (põhjalikult)

TURUNDUSE KORDAMISKÜSIMUSED 1. Turunduse olemus ja mõiste, turunduse objekt Turundus on kontseptsioonide, hinnakujunduse, promotsiooni ja jaotuse planeerimise ning täideviimise protsess ideede, toodete ja teenuste turundamiseks, loomaks mõlemaid osapooli rahuldavaid vahetusi. Turundus on klientide vajaduste kindlakstegemine ja rahuldamine ettevõttele kasumlikul viisil ehk turundus on vajaduste kasumlik rahuldamine. Turundus on kasulike klientide leidmise ja hoidmise ning kasulike kliendisuhete arendamise teadus ja kunst. Turunduse olemus jaguneb kaheks: strateegiline ja taktikaline. Strateegiline – tarbijavajaduste analüüs, turu segmenteerimine, turuvõimaluste hindamine (turu potentsiaal ja toote eluiga), konkurentide analüüs (konkurentsieelise leidmine) ning turundusstrateegia kujundamine. Taktikaline – keskendub valitud sihtrühmade kesksete turundusplaanide

Turundus
thumbnail
20
docx

TURUNDUS

OSTUJÕUD (buying power). KLIENT (customer) - organisatsiooni või isik, kes võtab toote vastu või kasutab pakutavat teenust. Samuti on klient (alaline) ostja, tellija või teenuseid kasutav inimene. TARBIJA (user) - füüsiline isik, kellele pakutakse või kes omandab või kasutab kaupa või teenust ees-märgil, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega TURUSTAMINE (selling) tähendab müüki ja on pigem seotud toodete jaotusega (kasutatakse mõistet ,,turustuskanal"). Turundus on seega oluliselt laiem mõiste kui turustus ning võib öelda, et turustus on turunduse üks osa. TURG (market) on toote tegelike ja potentsiaalsete ostjate kogum. Ostjateks võivad olla nii üksikisikud kui organisatsioonid. TOODE (product) on midagi, mida saab pakkuda turul vajaduste rahuldamiseks. Toode võib olla materiaalne, kuid tähtis pole mitte füüsilise toote omamine, vaid sellega kaasnevad HÜVED (benefits).

Turundus
thumbnail
110
docx

Turunduse alused konspekt

Turunduse alused I INNOVE õpiku konspekt 1. TURUNDUSE OLEMUS 1.1. Turundusega seotud põhimõisted Turundus (marketing) on osategevuste kompleks, mis hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turustuskanalite valikut, hinnapoliitikat, müügi toetamist ja müüki ennast. Eesmärgiks on seejuures tarbijate vajaduste tundmaõppimine, nende rahuldamine ja samaaegselt ka ettevõtte enda eesmärkide saavutamine. Turundus on üks juhtimisfunktsioone. Turundustegevus algab ammu enne müügi toimumist ja jätkub ka pärast selle toimumist. Sageli arvatakse ekslikult, et turundus hõlmab vaid toodete reklaami ja müüki. Tegelikkuses on müümine ja reklaam turundusest vaid nagu jäämäe tipp, turundus tervikuna on märksa keerukam elementide kombinatsioon. Turundus on ettevõtte juhtimise väga oluline alustala nii strateegilisel kui taktikalisel tasandil

Turundus
thumbnail
29
doc

Turunduse alused

TURUNDUSE ALUSED Õppevahend Koostas: Priit Tannik Tartu 2008 Turunduse alused Mainori Kõrgkool Priit Tannik SISUKORD 1. TURUNDUSE OLEMUS.......................................................................................... 2 1.1. Turunduse mõiste ja olemus................................................................................ 3 1.2. Turulõhed ja turunduse funktsioonid...................................................................4 2. TURUNDUSKESKKOND........................................................................................ 4 3. SIHTTURUNDUS..................................................................................................... 5 3.1. Turu määratlemine .............................................................................................6 3.2. Turu segmenteerimine .....................................

Turunduse alused
thumbnail
24
docx

TURUNDUSE KONSPEKT

· Turunduskommunikatsioon · Kommunikeeritakse tarbijale logo pakendi reklaami jm kaudu. Brändi imago kujundab tarbija silmis töötajad ja kommunikatsioonist saadud sõnumid · · Peatükk 8 ,,Hind" · HINNAKUJUNDUS PROTSESS 1. Hinna kujundust mõjutavad tegurid 2. Hinna eesmärkide määramine 3. Hinaakujundusmeetodite valik 4. Hinaapoliitika väljatöötamine · Hinna kujundust mõjutavad tegurid · Ettevõtte sisesed: · Ettevõtte eesmärgid ja strateegiad · Turunduse eesmärgid ja strateegiad · Tootmiskulud-muutuv kui püsikulud · Kasumivajadus ­ hinnalisa tänu kasuminõudlusele · Laovarud ­ nende kuhjumine tingib hinnaalandusi · Turupositsioon ­ tugevam positsioon annab rohkem mänguruumi · Ettevõtte välised: · Nõudlus · Hinnaelastsus - näitab kui palju muutub kauba nõutav kogus protsentides, kui hinda tõstetakse 1%. Kui nõutava koguse protsentuaalne muutus on suurem kui hinnatõus,

Turundus




Meedia

Kommentaarid (5)

geily14 profiilipilt
geily14: Minu jaoks väga kasulik materjal, aitäh!
13:15 12-12-2013
Caroliine profiilipilt
Caroliine: Täiega hea materjal.
17:47 27-04-2011
Liisanoh profiilipilt
Liisanoh: materjal korralik
19:14 03-06-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun