Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

Turundus internetis (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
Turundus internetis #1 Turundus internetis #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-09-27 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 74 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor rainer lillipuu Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
5
docx

Turundus ehk Marketing

Turundus e marketing Turunduseks nim igasugust tegevust, mis peab kaasa aitama vahetuse häireteta kulgemisele. Turunduse ülesandeks on ettevõtte tegevuse suunamine vastavalt turu vajadustele ja võimalustele. Turundus laiemas tähenduses on igasugune tegevus vahetuse korraldamisel. Turundus kitsamas tähenduses on turukeskne juhtimine. Turundusel on 2 poolt: · Tootjate kogemused ja jõupingutused kauba realiseerimisel · Ostjate käitumine Tootjal tuleb rakendada kahesuunalisi jõupingutusi: 1. Tundma õppida tarbijate soove ja vajadusi, et selle alusel lähendada toodet tarbijale 2. Tootja saab reklaamiga informeerida ja mõjutada tarbijat

Majandus
thumbnail
69
doc

Turunduse eksam

1. Turunduse olemus: Turundus ehk marketing sai oma nime turu järgi, kus vanasti toimusid kauba vahetused raha või teiste toodete vastu linna keskel oleval turuplatsil. Turundus tähendab firma juhtimist turust lähtuvalt. Hõlmab turu-uuringuid, toote kujundamist, turunduskanalite valikut, hinnapoliitikat, reklaami, müüki ennast jpm. Ajalooliselt on levinumad kolm turundustõlgendust: · Turundus kui kaubandustegevuse organiseerimine · Turundus kui kaupade realiseerimise organisatsiooniliste, tehniliste ja kommertsfunktsioonide süsteem · Turundus kui tootmise juhtimise turukonseptsioon Turunduse 5 põhialust · Kõige tähtsam on tarbijakesksus; · Tarbijad ei osta toodet, vaid probleemilahendust; · Turundus on liialt oluline jätmaks see üksnes turundusosakonna mureks; · Turud on heterogeensed; · Turud ja tarbijad on pidevas muutumises. 2

Turundus
thumbnail
29
doc

Turunduse referaat

(Wright jt 1984:8) Oluline on mõista, et reklaamindus juhindub turundus- ja käitumisteadustest. Reklaamindus lävib mitmete teiste turundusüksustega, sinna hulka on arvatud personaalne müük, toote arendamine ja hooldus, toote brändimine (branding of merchandise) ning uurimistegevus. Reklaamindus on põimunud ka sotsiaal- psühholoogiliste vajadustega ning klientide taustade tundmisega. (Wright jt 1984:9) Ameerika Turundus Assotsatsioon (American Marketing Association) defineerib reklaami järgmiselt: reklaamiks võib pidada mis tahes tasustatud vormis mitteisikulise ideede, kaupade ja teenuste esitlust ning edendamist tuvastatud teostaja poolt. (Ibid.) 1.2. Reklaami eri liigid ja reklaamdisain. Alapeatükis 1.2. kirjutatakse reklaamidisainist ning reklaami eri liikidest, täpselt nendest mida liigitatakse meediumite järgi.

Turunduse alused
thumbnail
17
docx

TURUNDUS SPIKKER

1. Turunduse olemus ja turundustegevuse eesmärk. Turundus on kavandatud tegevuste kompleks, mille eesmärgiks on turul olevate tarbijate vajaduste tuvastamise, ergutamise ja rahuldamise läbi vahetusprotsessi kaudu saavutada oma eesmärke (missioonilisi, majanduslikke). Turundus on vahetusprotsess, mille käigus kaupu ja teenuseid vahetades luuakse väärtusi. Turundustegevuse eesmärgiks on muuta vahetusprotsess kergeks ja sujuvaks. 2. Turunduse 7 põhimõistet. Vajadus on inimeste poolt tunnetatav puudusseisund, millest saab vabaneda tarbimise teel. Vajadused tulenevad inimese loomusest. Liigitatakse füsioloogilised, sotsiaalsed ja individuaalsed. Soov on vajaduse erivorm, mis seostub inimese kultuuritaseme ja isiksuse-omadustega. Soovid võtavad nende objektide

Turundus
thumbnail
7
doc

TURUNDUSE SEMINAR

parima tulemuseni.See on küllaltki keeruline. KÜSIMUSED 2: 1. Praegustes majandustingimustes peaks Eesti majandus eelkõige orienteeruma kindlasti koduturule, kuid ei tohi jätta tähelepanuta ka välisturu, kuna sealt on võimalik saada raha, mida meie inimestel hetkel väga palju pole. 2. Lokaalne lähenemine-kohalik.kohandame toote sihtturule. Standartiseeritud lähenemine- 3. Maailm liigub globaliseerumise suunas. Maailmast on saamas üks suur turg. 4. KODUMAINE TURUNDUS RAHVUSVAHELINE TURUNDUS Valitseb üks keel, rahvus, kultuur Eksisteerib mitu rahvust, keelt, kultuuri Turg on ühtlane Turud on killustatud ja erinevad Info on kättesaadav ja kergesti kogutav Info kogumine on raske, nõuab rohkesti raha ja palju inimesi Poliitilised tegurid on ebaolulised Poliitilised tegurid on olulised

Turundus
thumbnail
20
docx

TURUNDUSE EKSAM

·tarnijaid ­ teevad ettevõttele kättesaadavaks ressursid tarbijatele vajalike toodete ning teenuste osutamiseks; ·tarbijaid; ·konkurente; ·konkurentsisituatsiooni; ·huvigruppe ­ rühmitusi, kes tunnevad vahetult või kaudselt huvi ettevõtte tegevuse vastu ja võivad seda märkimisväärselt mõjutada. Huvigrupp on ühiskonna kõige laialdasemaid kihte hõlmav mikrokeskkonna element. 9. Milles seisneb turunduse tähtsus? Turundus on info, toodete ja teenuste kontseptsiooni, hinna, toetuse ja turustuse planeerimine ning teostamine, realiseerimaks individuaalseid ja organisatsioonilisi eesmärke. Turundus on tähtis kuna turundus stimuleerib nõudlust; turunduskuludel on suur määr müügihinnale; turunduses on hõivatud suur osa töötajatest; turundus on kasutatav kõik võimalikes organisatsioonides; turundus toetab: tootmist, vahendamist ja tarbimist; turundus

Turundus
thumbnail
4
doc

Turundusmeetmestik

Reklaami suhtes saab kasutada bännereid aga need toovad ka kaasa kliente, kellel huvi toote kohta tegelikult puudub. Soovitab kasutada SEA-d, millega saad oma kliendirühma täpsemalt sihtida ja otsingumootoris oma koha osta. Kodulehte tuleb optimeerida. E-mail reklaam on samuti efektiivne tänu massile ja personaalsusele. Samuti kasutatakse palju facebooki. Kõige rohkem aitab kaasa see, kui olla loominguline ja tulla millegi uuega välja. Lühidalt öeldes on interneti turundus üks paremaid viise reklaamida oma toodet, väikesed rahalised kulud ja palju erinevaid viise reklaamida oma toodet.

Turundus
thumbnail
25
docx

Turunduse ainetöö

mootorikütuse 15,1%-line kallinemine, mis kokku andsid indeksi kogumuutusest ligi kolmandiku. 2009. aasta detsembriga võrreldes on enim kallinenud värske köögivili (76%), kütteõli (39,5%), õunad (39%), piim (37%) ja tangained (29%) (http://www.stat.ee/49505). Suurele hinnatõusule vaatamata on Graafik 4.1 näha, et populaarseimateks toodeteks, milledest mingil juhul ei loobuta, olid piim, leib ja sai. Teenustest toodi välja kommunaal- ja telefonioperaatori teenused ning internet. On ilmselge, et kes on eelnevalt tarbinud piima, leiba ja saia, tarbivad neid ka edaspidi. Vajadusel ehk piiratakse tarbimist, kuid eelkõige loobutakse tähtsamate toiduainete ostmise nimel muudest kaupadest. Toodetest/teenustest, milledest ei loobuta sissetuleku muutudes mingil juhul, mainiti igaüks ühel korral ära ka ühistranspordi kuukaart, ravimid, rõõsk koor, juust, vitamiinid, kodukeemia, pesemisvahendi, WC paber, juurvili, teraviljatooted, munad ja lasteaiakoht

Turundus



Lisainfo

kirjeldus ja info kokkuvõte sellest kuidas turundust internetis kasutatakse

Kommentaarid (1)

guidokang profiilipilt
guidokang: jejej jejej
19:38 24-08-2011



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun