Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus (5)

4 KEHV
Punktid

Lõik failist

Eesti Maaülikool
Majandus- ja sotsiaalinstituut
Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus
Referaat



Juhendaja : Jaan Reidolv
Koostajad: xxx
2010

SISUKORD


Töötervishoiu ja tööohutuse seadus 4
1. peatükk ÜLDSÄTTED  4
§ 1. Seaduse reguleerimisala 4
§ 2. Töötervishoid ja tööohutus 4
2. peatükk TÖÖKESKKOND  4
§ 3. Üldnõuded 4
§ 4. Töökoht 5
§ 5. Töövahend 5
§ 6. Füüsikalised ohutegurid 6
§ 7. Keemilised ohutegurid 6
§ 8. Bioloogilised ohutegurid 6
§ 9. Füsioloogilised ja psühholoogilised ohutegurid 7
§ 10. Rasedad ja rinnaga toitvad töötajad 7
§ 101.  Alaealised ja puudega töötajad 7
§ 11. Tööolme 8
3. peatükk TÖÖANDJA JA TÖÖTAJA KOHUSTUSED JA ÕIGUSED  8
§ 12. Üldsätted 8
§ 121. Tööandja ennetustegevus 9
§ 122. Tööandja makstav haigushüvitis 9
§ 13. Tööandja kohustused ja õigused 10
§ 14. Töötaja kohustused ja õigused 11
§ 15. Õnnetusoht ja õnnetusjuhtum 12
Hädaolukorra seadus 13
1. peatükk ÜLDSÄTTED  13
§ 1. Seaduse reguleerimisala 13
§ 2. Hädaolukord ja kriisireguleerimine 13
§ 3. Vabariigi Valitsuse kriisikomisjon 13
§ 4. Regionaalne kriisikomisjon 14
§ 5. Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjon 14
2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS  15
1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus  15
§ 6. Hädaolukorra riskianalüüs 15
2. jagu Hädaolukorra lahendamise plaani koostamise korraldus  15
§ 7. Hädaolukorra lahendamise plaan 15
3. jagu Õppused  15
§ 8. Õppused 15
3. peatükk HÄDAOLUKORRA LAHENDAMISE KORRALDUS  16
1. jagu Hädaolukorrast teavitamine ja massiteabevahendi valdaja kohustused  16
§ 9. Hädaolukorrast teavitamine 16
§ 10. Massiteabevahendi valdaja kohustused hädaolukorrast teavitamisel 16
§ 11. Psühholoogilise kaitse korraldus 16
§ 12. Hädaolukorra lahendamise juhtimine 16
2. jagu Eriolukord  16
1. jaotis Eriolukorra väljakuulutamine ja lõpetamine  16
§ 13. Eriolukorra väljakuulutamise alus ja tingimused 16
§ 14. Eriolukorra väljakuulutamise kord 17
§ 15. Vabariigi Valitsuse korraldus eriolukorra väljakuulutamise kohta 17
Keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seadus 17
1. peatükk ÜLDSÄTTED  17
§ 1. Seaduse reguleerimisala 17
§ 2. Keskkonnamõju hindamise ja keskkonnamõju strateegilise hindamise eesmärk 18
2. peatükk KESKKONNAMÕJU HINDAMINE  18
1. jagu Kavandatava tegevuse keskkonnamõju hindamine  18
§ 3. Keskkonnamõju hindamise kohustuslikkus 18
§ 4. Keskkonnamõju 18
§ 5. Oluline keskkonnamõju 18
§ 6. Olulise keskkonnamõjuga tegevus 18
§ 7.  Tegevusluba 20
§ 8.  Arendaja 20
§ 9.  Otsustaja 21
§ 10. Keskkonnamõju hindamise järelevalvaja 21
§ 11. Keskkonnamõju hindamise algatamine ja algatamata jätmine 21
§ 12. Keskkonnamõju hindamise algatamisest ja algatamata jätmisest teatamine 22
§ 13. Keskkonnamõju hindamise programm 22
§ 14. Ekspert 22
§ 15. Keskkonnamõju hindamise litsents 22

Töötervishoiu ja tööohutuse seadus

Vastu võetud 16.06.1999
RT I 1999, 60, 616
jõustumine 26.07.1999

1. peatükk ÜLDSÄTTED 

§ 1. Seaduse reguleerimisala


(1) Käesolev seadus sätestab töölepingu alusel töötavate isikute ja avalike teenistujate (edaspidi  töötaja ) tööle esitatavad töötervishoiu ja tööohutuse nõuded, tööandja ja töötaja õigused ja kohustused tervisele ohutu töökeskkonna loomisel ja tagamisel , töötervishoiu ja tööohutuse
Vasakule Paremale
Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #1 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #2 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #3 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #4 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #5 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #6 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #7 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #8 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #9 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #10 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #11 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #12 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #13 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #14 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #15 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #16 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #17 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #18 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #19 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #20 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #21 Riskianalüüs ja töökeskkonna ohutus #22
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 22 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2011-03-26 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 619 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 5 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor anulomp Õppematerjali autor
referaat

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
42
docx

EV seadused ja valitsuse määrused riskitaseme reguleerimiseks ühiskonnas

(4) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni esimees on vallavanem või linnapea. (5) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni põhimääruse kehtestab ja koosseisu kinnitab valla- või linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud. (2) Vabariigi Valitsus kehtestab korraldusega nende hädaolukordade nimekirja, mille kohta

Õigus
thumbnail
36
docx

Seadused ja määrused (lisatud sisukord)

06.1999. a seadusega (RT I 1999, 60, 616), jõustunud 26.07.1999. a. 1. peatükk ÜLDSÄTTED § 1. Seaduse reguleerimisala (1) Käesolev seadus sätestab töölepingu alusel töötavate isikute ja avalike teenistujate (edaspidi töötaja) tööle esitatavad töötervishoiu ja tööohutuse nõuded, tööandja ja töötaja õigused ja kohustused tervisele ohutu töökeskkonna loomisel ja tagamisel, töötervishoiu ja tööohutuse korralduse ettevõtte ja riigi tasandil, vaidemenetluse korra ning vastutuse töötervishoiu ja tööohutuse nõuete rikkumise eest. (2) Käesolevat seadust kohaldatakse tegevteenistuses olevate kaitseväelaste teenistustingimuste ning kaitseväe, Kaitseliidu, politsei, päästeasutuste ja piirivalve töötajate töö suhtes niivõrd, kuivõrd eriseadustega või nende alusel kehtestatud õigusaktidega ei ole sätestatud teisiti.

Riskianalüüs
thumbnail
36
doc

Riskianalüüs referaat

(5) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni põhimääruse kehtestab ja koosseisu kinnitab valla- või linnavalitsus. Põhimääruse eelnõu ja kriisikomisjoni koosseis kooskõlastatakse Päästeameti kohaliku päästeasutusega. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud.

Riskianalüüs
thumbnail
53
docx

Töötervishoiu ja tööohutuse seadus

06.1999 RT I 1999, 60, 616 jõustumine 26.07.1999 Muudetud järgmiste aktidega (näita) 1. peatükkÜLDSÄTTED § 1. Seaduse reguleerimisala (1) Käesolev seadus sätestab töölepingu alusel töötavate isikute ja avalike teenistujate (edaspidi töötaja) tööle esitatavad töötervishoiu ja tööohutuse nõuded, tööandja ja töötaja õigused ja kohustused tervisele ohutu töökeskkonna loomisel ja tagamisel, töötervishoiu ja tööohutuse korralduse ettevõtte ja riigi tasandil, vaidemenetluse korra ning vastutuse töötervishoiu ja tööohutuse nõuete rikkumise eest. (2) Käesolevat seadust kohaldatakse tegevteenistuses olevate kaitseväelaste teenistustingimuste ning kaitseväe, Kaitseliidu, politsei, päästeasutuste ja piirivalve töötajate töö suhtes niivõrd, kuivõrd eriseadustega või nende alusel kehtestatud õigusaktidega ei ole sätestatud teisiti.

Õiguskaitseasutuste süsteem
thumbnail
30
doc

Riskianalüüsi referaat

(1) Kohaliku omavalitsuse üksus, milles elab alla 40 000 elaniku, võib moodustada ühise kriisikomisjoni ühe või mitme kohaliku omavalitsuse üksusega. (2) Kohaliku omavalitsuse kriisikomisjoni esimees on vallavanem või linnapea. 2. peatükk HÄDAOLUKORRAKS VALMISTUMISE KORRALDUS 1. jagu Hädaolukorra riskianalüüsi koostamise korraldus § 6. Hädaolukorra riskianalüüs (1) Hädaolukorra riskianalüüs on dokument, milles kirjeldatakse üleriigilisel ning vajaduse korral regionaalsel ja kohaliku omavalitsuse tasandil: 1) hädaolukorda; 2) hädaolukorda põhjustavaid ohtusid; 3) hädaolukorra tõenäosust; 4) hädaolukorra tagajärgi; 5) muud olulist hädaolukorraga seotud teavet; 6) viiteid mudelitele, allikmaterjalidele ja muule sellisele teabele, millest tulenevalt on riskianalüüs tehtud.

Riskianalüüs
thumbnail
42
docx

Haldusõigus

Haldusõigus Haldusõigus reguleerib ametivõimude tegevust, nende moodustamise korda, volitusi, suhteid kodanikega, vastutust haldusõiguse rikkumise eest jms. Haldusasjad kuuluvad lahendamisele halduskorras ning halduskohtus. Kaebused ja protestid, mis on esitatud avalik-õiguslikke haldusülesandeid täitva asutuse, ametniku või muu isiku korralduse, käskkirja, otsuse, ettekirjutuse või õigusakti peale, mis on antud avalik-õiguslikes suhetes üksikjuhtumi reguleerimiseks, kuuluvad lahendamisele halduskohtus. Haldusasja võib algatada ka avalik-õiguslikke haldusülesandeid täitva asutuse, ametniku või muu isiku tegevuse, tegevusetuse või viivituse suhtes avalik-õiguslikes suhetes (nt politsei tegevusetus teatud olukorras). Õigusharud  Riigiõigus  Tsiviilõigus  Haldusõigus  Karistusõigus  Protsessiõigus Õigus on loodud inimkäitumise

Haldusõigus
thumbnail
8
doc

Küsimused-vastused eksamiks

1. Säästev areng: eesmärk, olemus Kompromisslahendus: Tuleb tagada inimesi rahuldav tervislik keskkond ja majanduse arendamiseks vajalikud ressursid loodust oluliselt kahjustamata, maastike ja elustiku mitmekesisust säilitades ning majanduse arenguvajadust arvestades. Säästev areng on jätkuvalt maailma, Euroopa Liidu, Läänemere piirkonna ning Eesti poliitikate üks prioriteete. Säästev areng (kasutatakse ka mõistet jätkusuutlik areng) on sotsiaal, majandus ja keskkonnavaldkonna pikaajaline sidus ja kooskõlaline arendamine, mille eesmärgiks on inimestele kõrge elukvaliteedi ning turvalise ja puhta elukeskkonna tagamine täna ja tulevikus. 2. Keskkonnamõju hindamine: definitsioon, ajalugu KMH definitsioon: kavandatava tegevuse ja selle reaalsete alternatiivlahenduste poolt keskkonnale avaldatava mõju süstemaatiline ning interdistsiplinaarne hindamine. KMH Ajalugu.Rahvusliku keskkonnapoliitika seadus (National Environmental Policy Act), mil

Keskkonnamõjude hindamine
thumbnail
3
doc

Keskkonnamõjude hindamine - spikker

kättesaadav interneti kaudu. KMH programmi ja aruande vajalikule rakendusmahule; 2.Ohustatud ja ainulaadsete looduslike tutvustamine kõigile soovijaile ja avalikud arutelud on elupaigatüüpide ja liikide kaitse meetmete kohustuslikud. Nende korraldamine on seadusega 72) lähtudes kavandatava tegevuse ja selle reaalsete rakendamine. pandud Arendajale. Aarhusi konventsioon: alternatiivsete võimaluste keskkonnamõju hindamise Majandamine: Ei ole tegevuse lõpetamine ,vaid 1. Säästev areng: eesmärk, olemus

Keskkonnamõjude hindamine




Kommentaarid (5)

tyyrimees profiilipilt
tyyrimees: Kasulik materjal...
19:05 05-11-2012
MK21 profiilipilt
MK21: Kasulik
02:59 10-12-2014
dnagirlx profiilipilt
dnagirlx: Hea
20:54 25-02-2014



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun