Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Reklaami psühholoogia (6)

4 HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis siis on reklaamipsühholoogia?
  • Mida nimelt pean ma saavutama selle reklaamikampaania abil?
  • Kuidas eesmärgi saavutamist mõõta?
  • Kes on reklaamitava tooteteenuse kõige tõenäolisem tarbija?
  • Milline peaks olema selle perspektiivse kliendi isiksus?
  • Kuivõrd originaalne see nimi on?

Lõik failist

Vasakule Paremale
Reklaami psühholoogia #1 Reklaami psühholoogia #2 Reklaami psühholoogia #3 Reklaami psühholoogia #4 Reklaami psühholoogia #5 Reklaami psühholoogia #6 Reklaami psühholoogia #7 Reklaami psühholoogia #8 Reklaami psühholoogia #9 Reklaami psühholoogia #10 Reklaami psühholoogia #11 Reklaami psühholoogia #12 Reklaami psühholoogia #13 Reklaami psühholoogia #14 Reklaami psühholoogia #15 Reklaami psühholoogia #16 Reklaami psühholoogia #17 Reklaami psühholoogia #18 Reklaami psühholoogia #19 Reklaami psühholoogia #20 Reklaami psühholoogia #21 Reklaami psühholoogia #22 Reklaami psühholoogia #23 Reklaami psühholoogia #24 Reklaami psühholoogia #25 Reklaami psühholoogia #26 Reklaami psühholoogia #27 Reklaami psühholoogia #28 Reklaami psühholoogia #29 Reklaami psühholoogia #30 Reklaami psühholoogia #31 Reklaami psühholoogia #32 Reklaami psühholoogia #33 Reklaami psühholoogia #34 Reklaami psühholoogia #35 Reklaami psühholoogia #36 Reklaami psühholoogia #37 Reklaami psühholoogia #38 Reklaami psühholoogia #39 Reklaami psühholoogia #40 Reklaami psühholoogia #41 Reklaami psühholoogia #42 Reklaami psühholoogia #43 Reklaami psühholoogia #44 Reklaami psühholoogia #45 Reklaami psühholoogia #46 Reklaami psühholoogia #47 Reklaami psühholoogia #48 Reklaami psühholoogia #49 Reklaami psühholoogia #50 Reklaami psühholoogia #51 Reklaami psühholoogia #52 Reklaami psühholoogia #53 Reklaami psühholoogia #54 Reklaami psühholoogia #55 Reklaami psühholoogia #56 Reklaami psühholoogia #57 Reklaami psühholoogia #58 Reklaami psühholoogia #59 Reklaami psühholoogia #60 Reklaami psühholoogia #61 Reklaami psühholoogia #62
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 62 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2009-12-10 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 177 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 6 arvamust Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor heidiheidi Õppematerjali autor
Põhjalik info.
Teemad:neuromarketing,reklaami mäletamine,eelistuskäitumiseseaduspärasused jne.

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
66
pdf

Talis Bachmann "Reklaamipsühholoogi a"

Reklaamipsühholoogia Talis Bachmann - Reklaam - see, kui õnnestub müüa kaupa, mida inimene tegelikult ei vaja, raha eest, mida tal endal parajasti ei ole. - Reklaam - tegevus, mille eesmärgiks on sisendada inimesele ootusi ja hoiakuid reklaamitavate kaupade või teenuste suhtes, nii et see lõppkokkuvõttes mõjustab ka inimese käitumist nende kaupade või teenuste suhtes. - Reklaamipsühholoogia - psühholoogia oskusteabe ning vaimuelu nähtuste ja inimkäitumise alaste kogemuste kasutamine reklaami tulemuslikkuse suurendamiseks. Reklaami funktsioon - eristada produkti või teenust teiste hulgast ning teha seda toote jaoks soodsalt.

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
14
docx

MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS

Brändid – kaubad, kuulsad inimesed, mõjuvõimsad organisatsioonid, hästituntud regulaarsed üritused. Reklaamipsühholoogia – psühholoogia haru, mille raames rakendatakse üldisi psühholoogia seaduspärasusi inimese kui reklaami vastuvõtja käitumise analüüsimiseks, seletamiseks, ennustamiseks ja reklaamide ja inimtüüpide liigitamiseks reklaamitegevuse sislustest probleemidest lähtudes. MÕJUMEHHANISMID, PSÜHHOLOOGILISED EFEKTID JA SEADUSPÄRASUSED REKLAAMIS Reklaam mõjub siis kui:  Aitab rahuldada isiku jaoks olulisi vajadusi  Identifitseerimine – isik tunneb end ära reklaami kangelase rollis  Osalusmäär – reklaami erinev mõju madala ja kõrge osalusmäära ehk

Psühholoogia
thumbnail
15
docx

Reklaamipsühholoogia seaduspärasused

usaldusväärsuse korral, kuid nõrk teabeallika madala usaldusväärsuse korral. Seega madalat osalusmäära eeldades tuleb kasutada vaid kõrge usaldusväärsusega teabevahemndajaid ja ­ allikaid. - enamik sellistest reeglitest on statistilise iseloomuga, mitte absoluutsed või sajaprotsendiliselt deterministlikud 3.12 Eri reklaamiliikide spetsiifika - teabelevikanali ja potentsiaalse tarbija mittejuhuslik seostatus; reklaami võime jõuda reklaamija sihtauditooriumini -- se lektiivsus - erinevate reklaamiliikide erinev maksumus nii reklaamiteate valmistamiskulude kui ka reklaami edastamiskulude mõttes - erinevad kauba- või teenuseliigid sobivad erinevate teabemeediumidega erinevalt - adressaatide üldhulk või see, kui suur inimkontingent on reklaamiga kaetud - erinevate teabesüsteemide erinev kiirus inimesteni jõudmisel - erinev geograafiline paindlikkus

Meedia
thumbnail
3
doc

Kuidas reklaam mõjutab klienti

Kuidas reklaam mõjutab klienti. Reklaam on kuulutused, plakatid, raadio, televisioon ja interneti teel teatamised jm vahendid, mille eesmärgiks on midagi laiemalt tuttavaks teha, tarbijaid meelitada või informatsiooni levitamine mingi toote, kauba, brändi populaarsuse eesmärgil. Tänapäeva tarbimisühiskonnas tuleb toodet või teenust pakkuval ettevõttel end reklaamida, kuna konkurents on tugev. Reklaami eesmärgiks on mõjutada inimeste suhtumist, arusaamu, hoiakuid ja käitumist. Kui toote või teenuse pakkuja arvestab seda ja määrab kindlaks oma tarbijagrupi siis ta ei saa oma reklaamis eksida. Reklaam võib ka manipuleerida inimestega, pannes neid ostma toodet või teenust, millel on väga hea ja tugev reklaam, kuid kaup üksi ei pane inimesi seda ostma. Reklaami saab liigitada teabemeediumi alusel. Siinkohal on tähtis kindlaks määrata

Massikommunikatsiooni ajalugu
thumbnail
12
docx

Reklaami tajumine, mäletamine, tähelepanuprotsessid, õppimine, kujutlus, imago. Talis Bachmann - Reklaamipsühholoogia

 Foon - nim. See mis tahaplaanile jääb  Figuuri tunnused: esileulatuvus, hea reaalne/näiv kontuur ja läheduse ja tervikluse mulje Fooni tunnused:  Kauguse/tahaplaanile jäämise mulje  Ebaterviklikkus ALALÄVINE MÕJU  Kui reklaamis sisalduvad ärritajad või reklaamteade on esitatud nõrgalt (väheintensiivselt, ülikiiresti, väljaspool inimese tähelepanu, uimasele subjektile) – siis on reklaam MÕJUTA/MITTETEADVUSTATAV  Alalävistel mõjuritel on HARV MÕJU  Alalävine mõjustus on võimalik vaid siis, kui mõjutatav isik on vastavas motivatsiooniseisundis (Nt jänune isik tahab ikka juua) VISUAALITAJU SPETSIIFIKA REKLAAMIS  Tasakaal- visuaalse reklaami võtmetunnus  Vormiväline tasakaal : erinev suurus, tasakaal ja intensiivsus. Huvitavam, ergutavam, ootamatuim reklaamteade

Reklaam
thumbnail
12
docx

Reklaamipsühholoogia

Reklaamipsühholoogia - Psühholoogia haru, mille raames rakendatakse üldisi psühholoogia seaduspärasusi inimese kui reklaami vastuvõtja käitumise analüüsimiseks, seletamiseks, ennustamiseks ning reklaamide ja inimtüüpide liigitamiseks - Psühholoogia oskusteabe rakendamine reklaami efektiivsuse tõstmiseks. Reklaamipsühholoogia tegeleb järgmiste mõistetega: hoiak, taju, mõjustamine, mõtlemine, otsustamine jne Ei ole isoleeritud valdkond – seotud pm kõigega. Reklaamitegevuse peamine fookus tänapäeval on brändiloome. Bränd – kokkuvõtvalt tootele omistatavad isiksuseomadused ning visualisatsioon. Peale Teist maailmasõda Kuni tänaseni on kaks peamisr teaduspõhist lähenemist:

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
6
docx

Reklaamipsühholoogia

Reklaamipsühholoogia - Psühholoogia haru, mille raames rakendatakse üldisi psühholoogia seaduspärasusi inimese kui reklaami vastuvõtja käitumise analüüsimiseks, seletamiseks, ennustamiseks ning reklaamide ja inimtüüpide liigitamiseks - Psühholoogia oskusteabe rakendamine reklaami efektiivsuse tõstmiseks. Reklaamipsühholoogia tegeleb järgmiste mõistetega: hoiak, taju, mõjustamine, mõtlemine, otsustamine jne Ei ole isoleeritud valdkond ­ seotud pm kõigega. Reklaamitegevuse peamine fookus tänapäeval on brändiloome. Bränd ­ kokkuvõtvalt tootele omistatavad isiksuseomadused ning visualisatsioon. Peale Teist maailmasõda Kuni tänaseni on kaks peamisr teaduspõhist lähenemist:

Reklaamipsühholoogia
thumbnail
44
doc

Reklaamipsühholoogia

SOTSIAAL - HUMANITAAR INSTITUUT Sotsiaalteaduste teaduskond. REKLAAMIPSÜHHOLOOGIA Meeste ja naiste reklaami tajumise iseärasused. Genderi aspektid. TALLINN 2008 SISUKORD Sissejuhatus...............................................................................................................3 I Reklaami ja reklaamipsühholoogia mõiste............................................................5 1.1 reklaamipsühholoogia põhiprobleemid...............................................................6 1.2 Reklaami ajaloost................................................................................................8 II Reklaamipsühholoogia lähtealused......................................................................9 2.1 Reklaami psühholoogiline olemus....................................

Psühholoogia




Kommentaarid (6)

Kristiinetorim profiilipilt
Kristiinetorim: Lootsin leida referaadi autori nime, et kasutada seda oma uurimustöös.
00:05 06-03-2013
matu14 profiilipilt
matu14: Väga põhjalik ja abistav!
21:21 16-03-2011
shanna profiilipilt
Sandra Silver: huvitav ja mahukas c:
04:20 03-06-2012



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun