Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
✍🏽 Avalikusta oma sahtlis olevad luuletused! Luuletus.ee Sulge

Kategooria juhtimine - 6 õppematerjali

Majandus >> Juhtimine
thumbnail
2
doc

Juhirollid

JUHI ROLLID SITUATSIOONIÜLESANNE Suure turvafirma piirkondlik juht täidab tööalases tegevuses nädala jooksul 10 eri rolli, mis omakorda moodustavad kolm rollide gruppi: suhtlemisega seotud rollid, infoga seotud rollid ja otsustamisega seotud rollid. Siinkohal on pildistatud piirkondliku direktori tööpäeva. Ülesanne: määra, millist rolli juht täidab antud aja jooksul. 8.00 – allüksuse juhid (teenistusosakonna ülem, tehnikaosakonn juht, müügiosakonna juhataja) kogunevad direktori kabinetti, kus annavad aru möödunud ööpäeva sündmustest ja tegevustest. Arutatakse teenistuse probleeme seoses füüsilise ja tehnilise objektide valvega. info koguja 9.00 – saadud infost koostatakse vahetusaruanne. Juht kinnitab aruande ja edastab info e-mailiga Tallinnasse emafirmasse. info jagaja/tseremoniaalne (allkirjastamine) 10.30 – koos müügiosakonna juhatajaga selgitatakse välja uutesse teeninduspiirk...

Majandus → Juhtimine
82 allalaadimist
thumbnail
4
doc

Juht, kellele ei tahaks sarnaneda

LÄÄN E- VIRU RAKENDUSKÕRGKOOL Ettevõtluse ja majandusarvestuse õppetool III R1 KÕ Kay Krimm JUHT, KELLELE EI TAHAKS SARNANEDA Essee Juhendaja : Virve Transtok Mõdriku 2009 Meile kõigile on lapsena õpetatud, et teistega tuleb hästi läbi saada ning koos tehes oleme edukamad kui üksi tegutsedes. Enamus juhtimisraamatuidki räägib sellest, et suhtlemisel on juhtimises väga suur osa. Kuid paljud raamatupidajad või finantsspetsialistid arvavad, et juhtimisalaseid teadmisi pole vaja. Soovitaks siiski kätte võtta Ruth Alase "Juhtimis alused"ja läbi lugeda kasvõi eessõna. Siis järsku nii mõnigi juht saab aru, et peaks ka eessõnast edasi lugema. Lugedes Indrek Maripuu (BDA Consulting) artiklit "Hõivatus on suure edu vaenlane" t...

Majandus → Juhtimine
101 allalaadimist
thumbnail
13
doc

JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA

TQM tagatakse kahe programme abil= QAP(kvaliteeditõenduse programm) + QIP (kvaliteediparanduse programm). Kvaliteedi mõjutamine on org strateegia,see on konkurentsiedu saavutamise tee. Kuni suudetakse rahuldada klientide vajadusi, erinetakse konkurentidest ja hoitakse kliente lojaalsetena, pidev parandaminetagab tavalisel edu.TQM rakendamise käik lk 81. 12. Võrdle traditsioonilist eesmärgi püstitamist juhtimisega eesmärkide kaudu (MBO- ga).lk 71 13. Strateegiline juhtimine on kõikehõlmav laiahaardeline protsess, mille eesmärk on luua efektiivsed strateegiad need ellu viia. Strateegia on pikaajaline tegevusplaan organisatsiooni eesmärkide saavutamiseks ja see arvestab 9- astmelisena strateegilist planeerimist, rakendamist ja hindamist: 1. organisatsiooni missiooni, eesmärkide ja strateegiate kindlaksmääramine 2. väliskeskkonna analüüs: missugused trended SWOT 3. võimaluste ja ohtude väljaselgitamine 4

Majandus → Juhtimine
471 allalaadimist
thumbnail
17
doc

Juhtimise eksam vastustega

Juhtimise eksam 1.Mis on organisatsioon? Miks on juhi osa oluline organisatsiooni edukaks tegevuses? Organisatsioon on teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke. Org. on : kindel eesmärk, liikmed ja kord. Org. edu tagab õige juhtimine. Juht koordineerib teiste tööd ja muudab selle tervikuks Planeerib, motiveerib, organiseerib, kontrollib -> terviklik juhtimine 2. Kuidas on juhi töö (oskused) seotud tema juhtimistasemega organisatsioonis? Tippjuhtimine- üldised strateegilised eesmärgid ja üldine suunamine Täideviiv juhtimine- korraldav, juhendav, kontrolliv tegevus alumistel juhtimistasanditel, et tippjuhtimise poolt kavandatutu ellu viia. Ka spetsialistid ja tehnilised näitajad. On strateegilised juhid- tippjuhid- äriideed, eesmärgid, sihid, võistlusstrateegiad

Majandus → Juhtimine
353 allalaadimist
thumbnail
39
docx

Juhtimispraktika

Meeskonnatöös on põhiline hea koostöö. Seda kõike on tajuda selles ettevõttes, kuna iga töötaja on hea meeskonnatööline. Kui tekivadki probleemid, siis lahendatakse need koheselt kas siis otsese juhi või tegevjuhi poolt, midagi ei jäeta ripakile vaid lahendatakse koheselt. Iga töötaja tunneb ennast olulisena ega pea ennast vähem tähtsaks teisest. Igat kordaminekut pannakse tähele ja nii tunneb ka töötaja ennast hästi selles ettevõttes. 3 PLANEERIMINE JA STRATEEGILINE JUHTIMINE 3.1 Saneerimiskava Kui ettevõte alustas aastal 1993 oli juhi missiooniks saada parimaks Euroopa puidutootja firmaks. Alustati väga väikselt, ettevõttel oli vaid üks hoone, milleks oli saetehas, kuid nüüdeseks 2012ndaks aastaks on ettevõttel 4 tehast, saetehas, laohoone ja sellega on ettevõtte juht väga rahul. Ettevõtte saneerimiskava on planeeritud aastani 2013 ja koostati see 2009 aastal. Välja on ka toodud majandusliku seisundi prognoos kuni aastani 2016.

Majandus → Juhtimine
360 allalaadimist
thumbnail
0
zip

Organisatsiooni juhtimise alused kontrolltöö

docstxt/1368795464665.txt

Majandus → Juhtimine
20 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun