Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto

JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA (1)

5 VÄGA HEA
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Esitatud küsimused

  • Mis on organisatsioon?
  • Mis on efektiivsem kas lai või kitsas kontrolliulatus?
  • Millal on efektiivsem?
  • Millal on efektiivsem?
Vasakule Paremale
JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA #1 JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA #2 JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA #3 JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA #4 JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA #5 JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA #6 JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA #7 JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA #8 JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA #9 JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA #10 JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA #11 JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA #12 JUHTIMISE ALUSTE EKSAMIKÜSIMUSED KOOS VASTUSTEGA #13
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 13 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-02-02 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 471 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor belladonnakillz Õppematerjali autor

Märksõnad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
17
doc

Juhtimise eksam vastustega

Juhtimise eksam 1.Mis on organisatsioon? Miks on juhi osa oluline organisatsiooni edukaks tegevuses? Organisatsioon on teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühiseid eesmärke. Org. on : kindel eesmärk, liikmed ja kord. Org. edu tagab õige juhtimine. Juht koordineerib teiste tööd ja muudab selle tervikuks Planeerib, motiveerib, organiseerib, kontrollib -> terviklik juhtimine 2. Kuidas on juhi töö (oskused) seotud tema juhtimistasemega organisatsioonis? Tippjuhtimine- üldised strateegilised eesmärgid ja üldine suunamine Täideviiv juhtimine- korraldav, juhendav, kontrolliv tegevus alumistel juhtimistasanditel, et tippjuhtimise poolt kavandatutu ellu viia. Ka spetsialistid ja tehnilised näitajad.

Juhtimine
thumbnail
20
docx

Juhtimise kordamisküsimused

terviklikult korraldatud ühendus. On teadlikult koordineeritud sotsiaalne ühendus, mis koosneb kahest või enamast inimesest ja funktsioneerib suhteliselt katkematult, et saavutada ühised eesmärke. 2. Juhtimise definitsioon. Juhtimine- inimeste tegevuse ja käitumise sihipärane suunamine, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadused. On tulemuste saavutamine teiste inimeste kaasabil. 3. Organisatsiooni edukuse eeldused. Organisatsiooni tähtsaim ülesanne on anda tulemusi. Igal org. on vähemalt neli koostisosa : inimesed, tegevused, siseehitus ning varad (ainelised ja rahalised). Org. peab olema suunatud pidevale arengule ( loovus, uuendused, muudatused). Org. peab jälgima ja arvestama väliskeskkonda, tegemaks muudatusi ja uuendusi. Uuendustel on mõte ainult siis, kui väliskeskkond neid aktsepteerib. 4. Organisatsiooni sise- ja väliskeskkonna tegurid.

Juhtimine
thumbnail
21
doc

Juhtimine, juhtimisaluste eksami vastused

Juhtimine kujutab endast inimeste tegevuse ja käitumise sihipärast suunamist ning ühtseks hästi talitlevaks tervikuks sulatamist selleks, et saavutada organisatsiooni eesmärgid ja rahuldada tema liikmete vajadusi. Tulemuste saavutamine viitab eesmärgipärase tegutsemise poolele, teiste inimeste kaasabi aga tegutsemise sisulisele poolele, millest tuleneb juhtimise kolm omavahel seotud ülesannet: 1. kooskõlastada tegevusi teatud valdkonnas 2. korraldada inimeste tööd 3. juhtida organisatsiooni talitlemist Juhtimise ülesannetena on kõige sagedamini välja toodud neli tegevust: planeerimine (eesmärkide püstitamine), organiseerimine (organisatsiooni kujundamine, kohustuste, õiguste määramine), eestvedamine (töötajate motiveerimine koostööks eesmärkide saavutamiseks) ja kontrollimine (standardite kehtestamine, tulemuste hindamine kehtestatud standarditele vastavalt).

Juhtimine
thumbnail
15
docx

Juhtimine: kordamisküsimuste vastused

4. Millised on juhtimise horisontaalsed osategevused? Kirjeldage lühidalt nende olemust. · Kavandamine/planeerimine ­ eesmärkide püstitamine ja sammude kehtestamine · Organiseerimine ­ kohustuste, vastutuse ja õiguste määramine · Eestvedamine ­ töötajate motiveerimine · Kontrollimine ­ standardite kehtestamine, tulemuste kontrollimine, tegevuse korrigeerimine 5. Millised on juhtimise vertikaalsed osategevused? Kirjeldage lühidalt nende olemust. · Otsustamine ­ juht püüab probleemidele leida uusi lahendusi, teeb strateegilisi otsuseid ressursside jagamisel, lahendab arusaamatusi, teeb läbirääkimisi lepingute sõlmimisel paremate tingimuste saamiseks · Koordineerimine ­ juht võtab info vastu ja kooskõlastab, korraldab sobiva teabeedastussüsteemi ja kõneleja rollis annab infot neile, kes organisatsiooni ei kuulu · Suhtlemine ­ juht esindab organisatsiooni väljaspool, teeb ametlikke tänuavaldusi töötajatele,

Juhtimine
thumbnail
13
docx

II KT kordamisküsimused vastustega

TMO3171 KORDAMISEKS KONTROLLTÖÖ NR 2 1. Selgitage kontrollimise kui juhtimistegevuse olemust ja vajadust organisatsiooni tegevuses. Kontrollimine on saadud tulemuste võrdlemine püstitatud eesmärkidega. See võib olla kulutuste võrdlemine eelarvega, valmis ehituse võrdlemine projektiga jne. See on protsess, mille käigus tagatakse organisatsiooni eesmärkide saavutamine. Kontroll on organisatsioonile vajalik järgmistel põhjustel: o kohanemiseks mikro- ja makrokeskkonna muutustega; o vigade kuhjumise vältimiseks; o kontrolli omamiseks keeruka organisatsiooni üle: o omahinna minimiseerimiseks. Kontrollitakse inimesi, finantse, tööoperatsioone ja organisatsiooni tulemuslikkust 2. Millised seosed on kontrollimise ja planeerimise kui juhtimistegevuste vahel? Xxx

Organisatsiooni juhtimine
thumbnail
161
pdf

Juhtimise alused

EESTI-AMEERIKA ÄRIAKADEEMIA JUHTIMISE ALUSED Konspekt Koostaja: Ain Karjus 2012/2013. õa. SISUKORD Jrk. nr. Nimetus Lk. nr. Sissejuhatus 6 1. Juhtimine ja juht 7 1.1 Juhtimine ja juht: üldmõisted ja funktsioonid 7 1.1.1 Juhtimise (mänedzmendi) üldmõisted 7 1.1.2 Juhtimise koht ja roll 8 1.1.3 Põhilised juhtimisfunktsioonid 8 1.1

Juhtimine
thumbnail
10
doc

Juhtimise alused. Eksamimaterjal.

Juhtimise alused.Eksamimaterjal. 1.organisatsiooni ja juhtimise paradigma muutumine ajas.Olulisemad uued suunad juhtimises.Organisatsiooni missioon, visioon ­ nende vajadus, kuidas sõnastatakse ja läbi räägitakse organisatsioonis?Näited, analüüs, mõtteid loetud kirjanduse kohta(nimeta allikad ja tooge välja olulisem loetelust.Juhtimise uus ja vana paradigma. Vana paradigma industriaalajast juhtimise uus paradigma infoajastul -ühetaolisus -mitmekesisus -stabiilsus - muudatused -konkurents - koostöö -asjad - inimesed ja suhted -kontroll - võimustamine .missioon,visioon ja strateegia ­mõisted

Juhtimine
thumbnail
10
pdf

JUHTIMISE KT NR 1 KORDAMISKÜSIMUSED JA VASTUSED

JUHTIMINE KORDAMISEKS ­ KONTROLLTÖÖ nr 1 1. Mida nimetatakse organisatsiooniks, millised on organisatsiooni tunnused? Inimeste kogum, is toimib ühise eesmärgi nimel. Tunnused: kordineeritus, tegevus eon eesmärgistatud. 2. Mis on organisatsiooni edukude eelduseks? Selged eesmärgid, haritud töölised, teadlik ohtudest. 3. Mida nimetatakse juhtimiseks? Juht mõjutab juhitavaid, et saavutada organisatsiooni eesmärgid läbi ressursside effektiivse kasutuse. 4. Defineerige põhilised juhtimistegevused ja kuidas need on omavahel seotud?

Juhtimine



Lisainfo

1. Mis on organisatsioon? Miks on juhi osa oluline organisatsiooni edukas tegevuses?
2. Kuidas on juhi töö (oskused) seotud tema juhtimistasemega organisatsioonis.
3. Organisatsioon ja keskkond. Mikro- ja makrokeskkond. Keskkonna piirangud juhi tegevuses.
4. Mintzbergi rollide jaotus.(10 erinevat rolli)
5. Organisatsioonikultuur ja selle tähtsus firma edu saavutamises.
6. Millised tegurid mõjutavad juhi eetilist käitumist.
7. Otsustamine. Otsustamisprotsess. Otsuste liigid.
8. Koosolekute läbiviimise viisid. Rühmaotsustamine (eelised, puudused).
9. Plaanide liigid.
10. Planeerimist mõjutavad tegurid.(Juhtimistase, org. elutsükkel, keskkond, tulevikku panustamine).
11. Kvaliteedijuhtimine. TQM.
12. Võrdle traditsioonilist eesmärgi püstitamist juhtimisega eesmärkide kaudu (MBO-ga).
13. Strateegiline juhtimine. Korporatsioonitasandi strateegiad.
14. Strateegiline juhtimine. Äritasandi strateegiad. (M.Porter)
15. Iseloomustage organisatsiooni struktuuri kujundamise klassikalisi seiskohti.
16. Mis on efektiivsem, kas lai või kitsas kontrolliulatus? Miks?
17. Struktuuri liigendamise erinevad võimalused, nende eelised ja puudused.
18. Mehhanistlik organisatsiooni mudel. Millal on efektiivsem?
19. Orgaaniline organisatsiooni mudel. Millal on efektiivsem?
20. Selgita erinevusi liidri ja juhi vahel.
21. Klassikaline liidristiilide jaotus. Iseloomustage igat lühidalt.
22. Selgita Fiedleri olukorda arvestavat liidristiili valikut.
23. Selgita Hersey- Blanchard`I mudeli järgi, kuidas on omavahel seotud liidristiil ja järgijate valmisolek ülesande täitmiseks.
24. Millest sõltub motivatsioon ja töörahulolu F. Hertzbergi 2 mudeli teooria järgi?
25. Millist rolli mängib taju nii ootuste (V. Vroom) kui võrdsuse (S. Adams) teooria puhul.
26. Kuidas motiveerida inimest Skinneri teooria põhjal. Käitumise muutmise võimalused.
27. Mida peaks juhid tegema, et inimesed oleksid motiveeritud ja töötaksid efektiivsemalt?
28. Konfliktijuhtimine. Konfliktide põhjused ja lahendamise strateegiad.
29. Suhtlemisprotsess ja suhtlemisbarjäärid.
30. Kontrollimine. Kontrolli protsess, liigid.
31. Muutused. Muutusele vastuseisu põhjused. Vastuseisu vähendamise võtted


Meedia

Kommentaarid (1)

Tiuxer profiilipilt
Tiuxer: väga põhjalik
20:11 13-01-2014



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun