Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Iseseisev töö „ Õppekasvatustegevus lasteaias“ (1)

1 Hindamata
Punktid
Elu - Luuletused, mis räägivad elus olemisest, kuid ka elust pärast surma ja enne sündi.

Esitatud küsimused

  • Paljud lastest kodus enam lõuna ajal ei maga?
  • Kuidas lasteaiaõpetaja peaks vastama vanemate poolt esitatud küsimusele?
  • Millisele dokumendile ta võiks tugineda?
Iseseisev töö--Õppekasvatustegevus lasteaias #1 Iseseisev töö--Õppekasvatustegevus lasteaias #2
Punktid 10 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 10 punkti.
Leheküljed ~ 2 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2014-03-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 56 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor enfstein Õppematerjali autor
Eelkoolipedagoogika- E.Laaser,Otsi internetist kahe erineva lasteaia õppekava.
Uuri, kas õppekavades on esitatud kõik seitse punkti (vt loetelu all) ,mis
seadusega ette nähtud on.Võrdle juhendmaterjalis "Õppe- ja kasvatustegevuse korraldus"
esitatud lühiajalise perioodi kavandamise võimalusi (lk 12-15, 23-27). Millist
kava sa eelistaksid ja miks? Koolieelse rühma (6-7a laste) vanemate koosolekul tõstatavad lapsevanemad
küsimuse, et miks lapsed peavad lasteaias iga päev lõuna ajal magama, kuigi
paljud lastest kodus enam lõuna ajal ei maga?
Kuidas lasteaiaõpetaja peaks vastama vanemate poolt esitatud küsimusele?
Millisele dokumendile ta võiks tugineda?Loe kogumikust "Lasteaiaõpetaja tunnustamise ja hindamise võimalusi" lk 54-
67 läbi artikkel personali tunnustamisest Tallinna Linnupesa Lasteaias. Milliseid
pedagoogide tegevuse hindamise võimalusi selles lasteaias kasutatakse? Kas
need on õpetajate jaoks motiveerivad?

Kasutatud allikad

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
20
docx

EELKOOLI PEDAGOOGIKA EKSAMI TÄISKONSPEKT

loomisega  Õppimine on õppija enda tegevuse tulemus.  Õpetajal on toetav roll kes suunab, mitte ei anna valmis teadmiseid.  Saadud teadmisi on õpilased võimelised hõlpsasti rakendama uutes situatsioonides, probleemide lahendamisel, arutlemisel ja edaspidisel õppimisel.  Tähtsaks peeti käelist tööd, kuna selle kaudu võivad lapsed kergemini näha oma töö tulemusi.  Õppimise juures peetakse väga oluliseks ka õpikeskkonda, mis peab olema  rikkalik,  valikuid võimaldav  varieeruv,  motiveeriv  individuaalne.  Tähtis on sotsiaalne kontekst ja teiste inimeste kaasmõju õppimisele. J.Piaget- Lapse tunnetusliku arengu, kognitivismi teooria. Arenguetapid. Laps õpib läbi aktiivse tegutsemise. Seosed tekivad läbi kogemuste, katsetamise.

Eelkoolipedagoogika
thumbnail
9
docx

EELKOOLIPEDAGOOGIKA EKSAM

vanuseti; Õppe- ja kasvatustegevuse korraldus (päevakava koostamise põhimõtted, õppe- ja kasvatustegevuse kavandamise perioodi pikkus), sh suvel; Lapse arengu analüüsimise ja hindamise põhimõtted ning korraldus rühma õppe- ja kasvatustegevuse kavandamine; lisatud on korralduslikud põhimõtted: erivajadustega lapsega töötamisel, eesti keele kui teise keele õpetamisel, lapsevanemate kaasamisel III. Õppe- ja kasvatustegevuse alused lasteaias (eesmärk, põhimõtted, õpikäsitlus, valdkonnad, lõimimine, kavandamise alused- riiklikule õppekavale tuginedes) 1.1. Lasteasutuse õppekava on lasteasutuse õppe- ja kasvatustegevuse alusdokument. Lasteasutus koostab oma õppekava riikliku õppekava alusel. Lasteasutuse õppekava koostamisest ja arendamisest võtavad osa lasteasutuse pedagoogid, kaasates lapsevanemaid. Lasteasutuse õppekava kinnitab lasteasutuse direktor pedagoogilise nõukogu ettepanekul, kuulates ära

Eelkoolipedagoogika
thumbnail
7
doc

Eelkoolipedagoogika eksamiküsimused

Nende asutuste peaeesmärk oli pakkuda laste hoiuvõimalust ja õpetada mõningaid hügieeni- ja moraalinõudeid. Esimesed päevahoiuasutused olid eraalgatuslikud, mitte riiklikud. Kui Fröbel hakkas kasutama sõna lasteaed, siis see muutis lasteasutuse rolli. Lasteaia idee oli suunatud kõikidele lastele, mitte ainult neile, kelle vanemad tööl käisid. Algselt lasteaiad 3-6 aastastele lastele, hiljem alla 3 aastastele. Esimeste koolieelsete lasteasutuste töö riiklik reguleerimine seaduste abil toimus Prantsusmaal ja Hispaanias 19. saj. esimesel poolel. Algselt oligi lasteaedade kontseptsioon välja kasvanud Fröbeli ideest. Tänapäeval palju erinevaid vorme. Enamikes riikides kuuluvad lasteaiad haridussüsteemi, mõnedes sotsiaalsüsteemi (nt Soome, Saksamaa). Mõnedes alla 3 aastastele mõeldud lasteasutused sotsiaalsfäär, üle 3 aastastele haridussfäär. 4. Pedagoogilised suundumused - F. Fröbel, M. Montessori, R

Eelkoolipedagoogika
thumbnail
17
docx

Õppekavade võrdluse tabel

selle Lasteaed asutati Lasteaed nr 164 alustas tööd Lasteaed Kaseke on  Võrreldes teiste lasteasutuse 19.07.1965. aastal ja ta 15.01.1988.a uues munitsipaallasteaed kuni lasteaedadega on liik ja kandis nime Paide 1. spetsiaalselt selle seitsmeaastastele lastele. kõige vanem eripära? Lastepäevakodu. eesmärgiga plaanitud ning Lasteaias toimub õppe- ja lasteaed “PAIde”. ehitatud hoones 12 rühmale. kasvatustegevus eesti keeles.  Lasteais Alates 1. septembrist Antud õppeasutus kuulus Lasteaed on valminud 1966 “Rukkilill” 2009.a. on lasteaed kahes Tallinna mere- ja aastal. Avati sama aasta 6. tegutseb 17 rühma. majas: kaubasadamale

Alushariduse pedagoog
thumbnail
5
doc

Eelkoolipedagoogika. Eksamiks kordamine

õpetamisel, lapsevanemate kaasamisel Kokkuvõte K.Kollomi loengust: Oluline koht on mäng! Mäng on kõikide oskuste ja üldoskuste arengu alus! 6-7 a tunneb rõõmu,juhendab teisi, lahendab probleeme, on loov,algatab mänge, mängib rollimänge, järgib reegleid, kasutab loovalt erinevaid vahendeid Eesmärgid: protsessieesmärgid ja tulemuseesmärgid Õppe- ja kasvatustegevuse alused lasteaias (eesmärk, põhimõtted, õpikäsitlus, valdkonnad, lõimimine, kavandamise alused ­ riiklikule õppekavale tuginedes) Õppe- ja kasvatustegevuse üldeesmärk on lapse mitmekülgne ja järjepidev areng kodu ja lasteasutuse koostöös. Põhimõtted on esitatud lapsest lähtuvatena: individuaalsuse arvestamine, tervise hoidmine, loovuse toetamine, mängu kaudu õppimine, demokraatlike suhete väärtustamine.

Pedagoogika
thumbnail
12
docx

Erivajadustega laste arengu toetamine enne kooliiga konspekt

ANNID(Gaben). Põhilised annid: kuup, kera ja silinder. J. A. Komensky - tänapäeva alushariduse suur eelkäija (elas 17.sajandil). Komenský oli üks esimesi, kes juhtis tähelepanu tõsiasjale, et haridusele tuleb panna alus juba varases lapsepõlves, nn emakoolis (ehk lasteaed tänapäeval), kui ühiskonna mõjud pole last veel „ära rikkunud”. Suur osa neist põhimõtetest, mida Komenský emakooliga seoses kirjeldas, on lasteaias kasutusel tänapäevani. Lasteaias õpivad lapsed end tundma ja väljendama, saavad selgeks põhilised mõisted loodusest, ühiskonnast, matemaatikast, tutvuvad lauakommete ja käitumisnormidega ning eelkõige õpivad suhtlema korrektses emakeeles. Paljud Komenský mõtted ja arusaamad on kirjas ka meie lasteaiaõpetajate „piiblis”, koolieelse lasteasutuse seaduses. Õpetamise metoodikast kõneldes rõhutab Komenský, et õppetöös on väga olulised järjepidevus, organiseeritus ja kord, mis aitavad aru saada õpitava sisust

Eripedagoogika
thumbnail
18
docx

ERIVAJADUSTEGA LASTE ARENGU TOETAMINE ENNE KOOLIIGA

kujunenud! Esmakordselt ühendati meditsiini, hariduse ja sotsiaalteenuste valdkonnad. Eripedagoogika kujunemine. Tänapäeval on aktuaalsed vaesuse probleemid. 0-3a lastele individuaalsed pereplaanid. Näiteks: PEP testid autismiga ja teiste suhtlemisprobleemidega laste hindamiseks Saksamaa Interdistsiplinaarsed ja perekesksed varajase sekkumise keskused. Stabiilsed, vajadusel mobiilsed meeskonnad (11 terapeuti). Katusorganisatsioon. Sekkumise kestus on reeglina 2 aastat. Aktuaalne on töö immigrantidega. Näiteks: Wolf-Rüdiger Walburg ja intellektipuudega laste õpetamine. Portugal Projektmeeskonnad – juhtumipõhiselt moodustatakse interdistsiplinaarsed meeskonnad, mis ei ole püsivad. Kohaliku tasandi initsiatiiv on väga oluline, mõjutanud seadusandlust. Sekkumise sihtgrupiks on lapse perekond. Koolitatakse eraldi varajase sekkumise spetsialiste, näiteks kliiniline eripedagoog. Soome Varajane sekkumine on osa alusharidusest ja kohaliku omavalitsuse korraldada.

Psühholoogia
thumbnail
18
doc

Lasteaia asutamine

Lasteaed on lapsest lähtuvate põhimõtete ja ideede järgi töötav lasteaed. Lasteaeda ümbritsev tammik võimaldab õppe- ja kasvatustegevusi läbi viia õuealal, vahetus looduses. Iga rühm omab eraldi sissekäiku, hooviala ja katusealust õuesõppe tegevuste tarvis. Lasteaias on loodud mitmekülgsed võimalused: eraldi võimla ja muusikasaal, suur õueala ja õpperada tammikus. Koostöös KOV-ga on loodud tugistruktuur erivajadustega laste toetamiseks. Lasteaias töötavad täiskoormusega logopeed ja tervishoiutöötaja. Lasteaia üheks tuleviku prioriteediks on kuuluda tervist edendavate lasteaedade võrgustikku. Traditsioonilised ettevõtmised Lasteaia sünnipäeva tähistatakse augustikuus. Samuti toimuvad perepäevad, sügisjooks, spordipäevad, jõululaat ja kevadised õuepeod. 3 2. Lähtepositsioon 2.1. Juhtimine

Lasteasutuse seadlusandlus ja kvaliteet




Kommentaarid (1)

Lan4ik2006 profiilipilt
21:31 03-05-2017



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun