Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse Registreeri konto
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Inimeseõpetus

Inimeseõpetus on õpetus, mille rõhuasetus on suunatud emotsionaalsele ja sotsiaalsele toimetulekule ning ennast väärtustava ja säästva eluviisi kujundamisele
Kategooriad
Faile
Demokraatia, inimese õigused, parlament ja president, NSV liit -
6
Haigused ja ravi -
10
Inimese anatoomia -
14
Inimese füsioloogia - Tartu Ülikool
56
Inimese toitumisõpetus - Eesti Maaülikool
30
Inimese õpetus - Keskkool
142
Inimeseõpetus - Põhikool
258
Inimeseõpetus - Tartu Ülikool
26
Inimeseõpetus - Kutsekool
32
Inimeseõpetus - Kutsekool
2
Inimeseõpetus - Akadeemiline
3
Klienditeetindus -
1
Murde- ja noorukieapsühholoogia -
3
Perekonnaõpetus -
82
Psühholoogia -
23
Seksiõpetus - Keskkool
8
Seksoloogia - Põhikool
5
Seksuaalkasvatus - Tartu Tervishoiu Kõrgkool
13
Seksuaalkasvatus ja pereplaneerimine - Tallinna Ülikool
9
Seksuaalsus ja pereplaneerimine -
5
Seksuoloogia ja seksuaalkasvatus - Tartu Ülikool
4
inimese õpetus -
1


Kategooria inimeseõpetus populaarseimad õppematerjalid

Inimese õpetus: küsimused Britta Signi Merirand 10.a 1. Millisel abielul on õiguslik alus ? Abielu, mille sõlmimisel on koostatud perekonnaseisuasutuse abieluakt. 2. Mis on perekonnaseisuakt? Millised on perekonnaseisutunnistused? Millised asutused koostavad ja annavad välja neid dokumente? ?Perekonnaseisuakt on perekonnaseisuasutuses sünni, surma, abielu sõlmimise ja abielu lahutamise kohta koostatud dokument, millega tõendatakse sündi, surma, abielu sõlmimist ja abielu lahutamist. Perekonnaseisutunnistuseks on: 1) sünnitunnistus; 2) surmatunnistus; 3) abielutunnistus; 4) abielulahutuse tunnistus; 5) nimemuutmistunnistus. Perekonnaseisutunnistus antakse perekonnaseisuasutuse poolt perekonnaseisuakti alusel. ? Millised dokumendid on vaja esitada abielu sõlmimiseks? ? ühine k
Õpilaste enesekohaste oskuste arendamine inimeseõpetuses 1. Loeng ÕS-is on palju mõisteid seoses enese..ga mitte niivõrd mina..ga. 40% enesega seonduvatest mõistetest on negatiivsed. Sissejuhatus. Enesekohane ja sotsiaalne pädevus õppekava osana inimeseõpetuse ainetsüklist. Enesekohane ja sotsiialne pädevus õppekava kontekstis: Hariduse andmisega sotud eesmärgid seoses ÕK arendusega jagunevad: Intellektuaalne dimensioon Produktiive Sotsiaal- personaalne, mis sisaldab persooni- ühiskkond jne (ei tegele)
Ettekanne teemal "Perekonnaseadus". PowerPoint slaidshow valmis inimeseõpetuse tunni raames. Koostatud gümnaasiumi inimeseõpetuse programmi järgi. Sisaldab illustratsioone.
INIMESE ÕPETUSE TUNNIKONTROLL 1. Nimeta vanuselised lapse arenguperioodid ? Imikuiga (0-1 aastat) ? Maimikuiga (1-3 aastat) ? Koolieelikuiga (3-6/7 aastat) ? Kainikuiga (6/7-11/12 aastat) ? Murdeiga (11/12-15/16 aastat) ? Noorukiiga (15/16-20/22 aastat) 2. Mida nimetatakse arengukriisiks ja traumaatiliseks kriisiks? ? Arengukriis on loomulik ning enamasti ennustatav muutus inimese elus, identiteedimuutus (sünd, käimaõppimine, kooliminek, murdeiga, tööleasumine, vananemine jne). Arengukriisi põhjustavad valdavalt isiksusesisesed (kasvamine, valmisolek muutuseks). ? Traumaatiline kriis järgneb ootamatule isikuvälisele muutusele (õnnetus, haigus vms). Traumaatiline kriis on vägivaldne muutus elu ennustatavas kulus, seetõttu reeglina akuutsema kuluga. 3. Mille kaudu avalduvad pere ja kodu mõju lapse arengule? ? Suhete kaudu – ema ja isa omavahelised suhted (
Iseseisev töö Keskmiselt elasid,ei olnud päris vaesed ega rikkad.Vanaisa töötas metskonnas ja pärast tegi mööblit.Vanaema töötas külanõukogus hiljem vallas.Emapoolne vanaisa on surnud.Emapoolne vanaema töötas kolhoosis ja hiljem töötas oma talus praeguseks on surnud.Mõlemad vanavanemad elasid maal linnas nad ei elanud.Isapoolsed kasvatasid päris rangelt.Emapoolsed kasvatasid ka rangelt.Vanavanemad karistasid vanemaid vitsaga ja rihmaga.Tunnustus puudus.Isa elas maakohas töötas algul metsas,siis bussijuhina sealt edasi kaitseväes.Ema algul kasvatas lapsi,hiljem töötas vallavalitsuses majahoidjana.Vanemad rakendasid vabakasvatust edusammude puhul kiideti ja anti taskuraha.Vanavanemad panid rõhku rohkem haridusele.Minu vanemad haridusele ja aususele.Vanaisa oli raske käega ja äkkilise iseloomuga.Karistas rangelt,kui ei täitnud teatud kohustusi mida tema oli ette andnud.Vanaema oli h
Kirjuta lühike (umbes 300 sõna) arvamus, s.t selgita ja põhjenda oma mõtteid. Ära kirjuta küsimus - vastus, allaolevad küsimused on antud, et sul oleks lihtsam teemas püsida. Nende järgi saad lõigud vormistada. 1. Mis on üldse stereotüüp? Milliseid stereotüüpe oskad nimetada? 2. Milliseid omadusi ja käitumisviise peetakse mehelikeks (see ongi mehelikkuse stereotüüp)? 3. Milliseid omadusi ja käitumisviise peetakse naiselikeks (see ongi naiselikkuse stereotüüp)? 4. Kas inimesed Eestis mõtlevad stereotüüpselt, s.t oodatakse, et mehed oleksid nagu punktis 2 ja naised nagu punktis 3? Too näiteid poolt ja vastu. 5. Sõnasta selgelt ühe lausega oma arvamus, toetudes oma tööle - kas Eestis kehtivad need stereotüübid ehk kas inimesed pigem mõtlevad sterotüüpselt või pigem mitte või esineb nii seda kui teist. Mehelikkuse ja naiselikkuse stereotüübid Eestis tänapäeval Stereotüübid on kinni
MURDEEALISE PÕHIPROOBLEEMID Murdeealise põhiprobleemid koosnevad välimusest, lapsevanematest ja käitumisest. Teismelise keha kasvab ja muutub kiiresti. Kõik järsud muutused tekitavad inimeses hirmu ja ängistust, sest nendega on raske kohaneda. Segadust ja hämmeldust tekitavad ka ümbritsevate inimeste käitumine. Alaväärsustunnet tekitab välimus. Iga teismeline tahab meeldiv välja näha. Poistele teeb muret kasv, ometi sirguvad poisid pikkuses 18.-20. eluaastani. Tüdrukud kes varem kasvama hakkavad, tunnevad end vahel ebamugavalt liigse pikkuse pärast. Siis on väga paljude noorukite suur probleem liigne kehakaal. Paljudele noortele on põhjustab alaväärsust, on kartus olla teistest vähem võimekas. See võib olla järjrkordne mitterahuldav hinne või loodetust halvem koht aineolümpiaadil. Eriti halb on see, kui noorukile, kes ei usu oma võmetesse, näib igasugune õppimine mõttetu ajaraiskamine. Veel üks asi millega noored oma väärtust mõõdavad
Power pointi esitlus , mõnuainetest : Alkohol , tubakas ja kanep .(pildid ,mõju , tarvitamine , ajalugu jne)
Pärnu- Jaagupi Gümnaasium Inimeseõpetuse koolieksam 8. klassile Kokku 82 punkti. Hindamine: „A“ 96 % - 100 % 79- 82 p „E“ 50 % - 59 % 41-48p „B“ 90 % - 95 % 74- 78p „F“ - 49 % 47-0 p „C“ 75 % - 89 % 61- 73p „D“ 60 % - 74 % 49-60p Ees- ja perekonnanimi Tervis Ülesanne 1. Loe Marie näidet ja vasta allpool olevatele küsimustele. Marie (15) tahab olla samasuguse kehaga nagu tema lemmiknäitleja. Praegu pole ta oma kehaga üldse rahul, sest tundub endale liiga paks (160 cm; 50kg). Marie luges internetifoorumitest, et toitumist tuleb piirata ja loobuda kõigist loomsetest toiduainetest. Ta otsustas dieeti pidama hakata- loobuda koolilõunast ja süüa ainult toorest taimetoitu Põhjenda kahe väitega, kas Marie peaks foorumist loetud teavet usaldama? (2 punkti) 1. ....................................................................................


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun