Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse
Ega pea pole prügikast! Tõsta enda õppeedukust ja õpi targalt. Telli VIP ja lae alla päris inimeste tehtu õppematerjale LOE EDASI Sulge

Kategooria hotelliteenindus - 14 õppematerjali

Turism >> Hotelliteenindus
thumbnail
13
docx

Majutusteeninduse eriala ettevõtte praktika

Tartu Kutsehariduskeskus Hotelliteenindus Vladimir Kopõlov Majutusteeninduse eriala ettevõtte praktika Aruanne Juhendaja: Alina Orlova Tartu 2013 Sisukord 1. Sissejuhatus 2. Ettevõte lühiiseloomustus. 3. Praktika korraldus 4. Tööhügieen ja tööohutus ettevõttes. 5. Toateenija ametikirjeldus/analüüs praktikal 6. Uued teadmised ja oskused ­ eneseanalüüs 7. Kokkuvõte

Turism → Hotelliteenindus
96 allalaadimist
thumbnail
2
pdf

Hotelli toateenindaja välimus-töö ja käitumine

Hotelli​ ​toateenindaja​ ​välimus,​ ​töö​ ​ja​ ​käitumine. Hotelliteenindajate ülesanne on tutvustada ja pakkuda klientidele majutusettevõtte teenuseid. Kokku tuleb puutuda erinevate olukordadega ning eri rahvustest klientidega. Teenindajad peavad oma töös lähtuma klientide vajadustest ja soovidest. Hotelli toateenijate ülesanne on hoida puhtana ja korras hotellis asuvad ruumid. Suurtes hotellides on need erinevad ametikohad toateenija on tubade koristaja, koristaja on üldruumide koristaja. Toateenijal tuleb pühkida tolmu ning hoida puhtana põrandad,​ ​mööbel​ ​ja​ ​muu​ ​sisustus. Hotellittoateenindaja käitumine peab kindlast olema viisakas, positiivse ellusuhtumisega, kohusetundlik ja hea töötahe. Kindlasti peaks ta eesti keelt suhtlus tasandil hästi oskama. Kasuks tuleb ka vene, inglise ja soome keele oskus. Hea pinge​ ​taluvus,​ ​ ​algatusvõime,​ ​täpsus,​ ​ausus​ ​ja​ ​kor...

Turism → Hotelliteenindus
5 allalaadimist
thumbnail
7
doc

Hotellide, tubade ja teenuste liigitamine (konspekt)

Hotellide, tubade ja teenuste liigitus. Hotellide liigitus: Liigitamise alused: · Sihtrühm (customer segment) o Puhkuse (nt Pärnus, Saaremaal) o Äri (Swiss hotell, Radisson, Kospa [Saaremaal]) · Asukoht (Location) o Kesklinn o Eeslinn (Reeglina on ärihotellid seal) o Lennujaam (Ümberistujad '' Ülemiste'') o Kuurort (Tohutult lisateenustega) o Maa · Suurus (Size) EESTI EUROOPA USA Väike 10 ­ 49 - 100 - 500 Keskmine 50 ­ 150 101 ­ 300 501 ­ 1000 Suur 151 + 301 + 1001 ­ 2000 Mega 2001 + Tabel 1 Tubade arvu järgi · Teenindustase (level of service) o Luksus (Suur) Butiik (Väi...

Turism → Hotelliteenindus
26 allalaadimist
thumbnail
2
rtf

Hotelli teenindus

Hotelli teenindus * Õpe: keskhariduse baasil 2 aastat (võimalik sessioonõpe). * Vastuvõtu tingimused: lõputunnistuse keskmine hinne, vestlus. * Praktika: I kursusel 5 nädalat hotelliruumide hoolduse praktikat ja 5 nädalat toitlustusteenuste praktikat. II kursusel 10 nädalat vastuvõtutöö praktikat. * Tulemus Hotelliteenindaja saab ettevalmistuse tööks hotelli majapidamises, toitlustuses ja vastuvõtutöös. Hotelliteenindaja: koostab külaliste saabumise plaane, valmistab ette saabujatele tube, teenindab erineva kultuuritaustaga külalisi, teostab broneerimise, sisse- ja väljaregistreerimise protseduure, arveldab erinevate maksevahenditega. Väga oluline on hea meeskonnatöö-, väljendus- ja keelteoskus, teenindusvalmidus. Õpingute käigus saab ettevalmistuse, et sooritada hotelliteenindaja I taseme kutseeksam. * Võimalused tööturul Hotelliteenindaja töötab majutusteenust pakkuvas ettev...

Turism → Hotelliteenindus
28 allalaadimist
thumbnail
0
jpg

Hotelli töötajate ülesanded

docstxt/13507405595.txt

Turism → Hotelliteenindus
30 allalaadimist
thumbnail
0
jpg

Tööleht aedviljadest

docstxt/135074109264.txt

Turism → Hotelliteenindus
11 allalaadimist
thumbnail
0
jpg

Toiduainete kulinaarne töötlemine

docstxt/135074201415.txt

Turism → Hotelliteenindus
12 allalaadimist
thumbnail
0
jpg

Tööleht vürtsid

docstxt/135074143593.txt

Turism → Hotelliteenindus
14 allalaadimist
thumbnail
0
jpg

Maitseained

docstxt/135074204307.txt

Turism → Hotelliteenindus
12 allalaadimist
thumbnail
0
jpg

Tööleht hotelli osakonnad

docstxt/135074124597.txt

Turism → Hotelliteenindus
13 allalaadimist
thumbnail
0
jpg

Supid

docstxt/135074190344.txt

Turism → Hotelliteenindus
14 allalaadimist
thumbnail
3
odt

Pinnakattematerjalid, KT

III Arvestuslik töö. 1. Leia vastavale pinnakattematerjali tüübile sobiv kirjeldus ja puhastus-hooldus (ained, meetodid, töövahendid) Materjal Jrk nr Pinnakattematerjali kirjeldus Puhastus-hooldus-kaitse 1. LINOLEUM 3 Hea soojapidavus, kuiva ruumi pH 6-8, Nõrk puhastusaine, vähe kattematerjal, vastupidav, suur vett. Kuiv/vähe niiske kulumiskindlus, eriti kõvadel puhastamine. Hooldus veel puuliikidel, poorsus, tundlik baseeruva õliga või lahustil löökidele, torgetele. baseeruva õliga 2. TEKSTIIL- 10 Koostisained: kvarts, savi, liiv, Neutraalne puhastusaine, pH 2- VAIBAD värvained. Kuivpressimismeetod ­ 11, mehaaniline töötlemine, kahhel. Märgpressimismeet...

Turism → Hotelliteenindus
26 allalaadimist
thumbnail
0
docx

vastuvõtuadministraatrori tööpraktika

Vastuvõtuadministraatori tööpraktika . Vastuvõtuadministraatori igapäevase töö kirjeldus. Probleemid hotellis. Havell Invest OÜ on kahe populaarsete hotellide omanik: Metropol ja Metropol Spa. Metropol hotell on kakskümmend aastad olnud turismi turul kolmetärniline hotell, üks tuntumatest ja liider hotellidest Tallinnas. Eriti populaarne on see Soome turistide seas. Nende aastate jooksul olid hotellide toad juba mitu korda renoveeritud, mööbel uuendatud ja hotelli fuajee remondis olnud. 2018 aasta suvel ehitati kõrvale metropol Spa hotell. See on neljatärniline innovaatiline hotell koos spaa ja lõõgastuskeskusega, mis on hetkeks väga nõutud turismiturul. Hotell on olnud päris edukas ja eriti populaarne ärireisijate ning perede seas. Töötan mõlemas hotellis vastuvõtuadministraatorina. Soovin käesoleva tööga tutvustada lähemalt mõlemat hotelli ning minu ametit. Vastuvõtu administraatori töö on hotellides...

Turism → Hotelliteenindus
6 allalaadimist
thumbnail
1
docx

Klient on kuningas

Klient on kuningas Väga palju on kuulda olnud, et klient on kuningas. Iga ettevõtte soovib ennast reklaamida kui kõige paremat ja tublimat. Kui palju, aga tegelikult võtavad klienti kui kuningat? Möödudes poodidest ja söögikohtadest, ei ütleks alati, et teenindajad võtavad kliente kui kuningaid vastu. Teenindus on külm ja üldse mitte personaalne. Kuningaid tuleks ju tervitada ja läheneda neile väga personaalselt. Kui teenindaja näeb kliendis kuningat, siis see on ettevõttele vägagi kasulik. Kui inimene saab kuskil hea ja sooja teeninduse, siis ta räägib sellest ka teistele. See on reklaam, mida raha eest ei saa osta.Ja kui klient on saanud kord hea teeninduse saanud, siis ootab ta seda ka järgmine kord. Kui teeninduse tase püsib sama, või isegi on parem, siis selline reklaam on iga ettevõtte unistus. Head teenindust saanud klient räägib oma sõpradele ja tuttvatele, et just sellest kohast ta sai maailma parima asja.Tänapäeva kirjus ette...

Turism → Hotelliteenindus
6 allalaadimist


Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun