Vajad kellegagi rääkida?
Küsi julgelt abi LasteAbi
Logi sisse

Avalike suhete põhjalik konspekt (1)

5 VÄGA HEA
Punktid

Esitatud küsimused

  • Mis on suhtekorraldus?
  • Kuidas sisemiste tugevuste abil väliseid ohte vältida?
  • Millegi tegemises esimesed või viimased?
  • Kes ütleb Mida?
  • Mille kaudu Kellele?
  • Millise mõjuga?
Vasakule Paremale
Avalike suhete põhjalik konspekt #1 Avalike suhete põhjalik konspekt #2 Avalike suhete põhjalik konspekt #3 Avalike suhete põhjalik konspekt #4 Avalike suhete põhjalik konspekt #5 Avalike suhete põhjalik konspekt #6 Avalike suhete põhjalik konspekt #7 Avalike suhete põhjalik konspekt #8 Avalike suhete põhjalik konspekt #9 Avalike suhete põhjalik konspekt #10 Avalike suhete põhjalik konspekt #11 Avalike suhete põhjalik konspekt #12 Avalike suhete põhjalik konspekt #13 Avalike suhete põhjalik konspekt #14 Avalike suhete põhjalik konspekt #15 Avalike suhete põhjalik konspekt #16 Avalike suhete põhjalik konspekt #17 Avalike suhete põhjalik konspekt #18 Avalike suhete põhjalik konspekt #19 Avalike suhete põhjalik konspekt #20 Avalike suhete põhjalik konspekt #21 Avalike suhete põhjalik konspekt #22 Avalike suhete põhjalik konspekt #23 Avalike suhete põhjalik konspekt #24 Avalike suhete põhjalik konspekt #25 Avalike suhete põhjalik konspekt #26 Avalike suhete põhjalik konspekt #27 Avalike suhete põhjalik konspekt #28 Avalike suhete põhjalik konspekt #29 Avalike suhete põhjalik konspekt #30 Avalike suhete põhjalik konspekt #31 Avalike suhete põhjalik konspekt #32 Avalike suhete põhjalik konspekt #33
Punktid 50 punkti Autor soovib selle materjali allalaadimise eest saada 50 punkti.
Leheküljed ~ 33 lehte Lehekülgede arv dokumendis
Aeg2012-04-23 Kuupäev, millal dokument üles laeti
Allalaadimisi 137 laadimist Kokku alla laetud
Kommentaarid 1 arvamus Teiste kasutajate poolt lisatud kommentaarid
Autor Kirsika105 Õppematerjali autor
Suhtekorraldus, tähtsad tegelased ja aastaarvud, erinevad teooriad, definitsioonid

Sarnased õppematerjalid

thumbnail
14
doc

SUHTEKORRALDUS

Siseturundus, muudatuste juhtimine Sisekommunikatsioon Töötervishoid ja töökaitse Töösuhted Personali arvestamine PR-spetsialisti töövaldkonnad · tööandja või kliendi reputatsiooni kaitsmine ja maine parandamine; · infoliikumise korraldamine firma sees ja väljas, sh. kriisiolukorras; · avalikkuse tähelepanu tõmbamine vajalikule teemale, subjektile, objektile; · soodsate suhete loomine sihtgruppidega (kliendid, valitsus, kohalikud omavalitused, töötajad jne) Tööülesanded: informatsiooni kogumine, töötlemine ja edastamine; pressikonverentside, PR-ürituste ja kohtumiste korraldamine; pressiteadete koostamine; kõnetekstide ettevalmistamine; brosüüride, infolehtede jt. infomaterjalide koostamine; avaliku arvamuse uuringute korraldamine; artiklite kirjutamine; PR-projektide planeerimine

Suhtekorraldus
thumbnail
34
docx

Suhtekorralduse eksamiteemad.

kasutada vastavalt sellele, mis kasu nad sellest saavad Miks kindlad sihtrühmad meediat kasutavad? Kas: Meelelahutuseks? Vajaliku info leidmiseks? Agenda Setting teooria Agenda seadmine rajaneb eeldusele, et kuigi meedia ei saa inimestele ütelda, mida teatud asjast arvata, on tal mõju selle üle, milliste asjade üle inimesed peaksid mõtlema Süsteemiteooria Süsteem: mis tahes nähtus, mis koosneb elementidest ja nendevaheliste suhete struktuurist Organisatsiooni põhjuslikud tegevused ja suhted ümbritseva keskkonnaga Organisatsiooni ja avalikkuse osad eksisteerivad suhtes üksteisega, ühe poole tegevus mõjutab teist Süsteemiteooria suhtekorralduses Süsteemiteooria aitab praktikul hallata organisatsiooni suhteid See rõhutab organisatsiooni ja selle sise- ja väliskeskkonna vastastikust sõltuvust Kinnised ja avatud süsteemid Kinnine süsteem: keskendub organisatsiooni ajaloole. Otsuseid tehakse

Suhtekorraldus
thumbnail
6
docx

Sissejuhatus suhtekorraldusse

kasutavad,aitab paremini mõista erinevaid sihtrühmi, a la et kuidas kus ja millal nad mingit inffi tarbivad 2. agenda setting theory. agenda seadmine rajaneb eeldusele, et kuigi meedia ei saa inimestele öelda mida nad mingist asjast arvama peaksid, vaid ütlevad seda,mille peale me PEAKSIME mõtlema. uurib seda kui palju suhtekorraldajad mõjutavad toimetusi. Süsteemiteooria süsteem: mis tahes nähtus, miskoosneb elementidest ja nendevahelise suhete struktuurist. et kuidas see kõik omavahel seostub. täpsemalt uuritakse organisatsiooni, organisatsiooni põhjuslikud tegevused ja suhted ümbritseva keskkonnaga. süsteemiteooria suhtekorralduses kinnine süsteem- need organisatsioonid kes keskenduvad enda org. ajaloole, praeguseid otsuseid lahendatakse nii et kuidas minevikus on mingeid asju lahendatud avatud süsteem : keskendub rohkem välisasjadele, välistele suhtrühmade sisendile ja organisatsiooni väliskeskkonnale.

Suhtekorraldus
thumbnail
45
doc

Suhtekorralduse eksami materjal

organisatsiooni imagot ning sellest tulenevalt suhteid sihtgruppidega. Probleemi määrangule järgneb põhjuste analüüs. Suhtekorralduslikust aspektist on alati kasulikum alustada probleemi allika otsimisel sisemiste faktorite analüüsiga, st enne kellegi teise süüdistamist on mõttekas vaadata, mida on ise valesti tehtud. Ülaltoodud probleemi kirjeldus eeldab sügavat enesekriitikat ning ausust. Küllaltki tõenäoline on, et meediaga suhete rikkujaks oli organisatsioon ise, jättes meedia päringud tähelepanuta, andes vastakaid ning "hämavaid" kommentaare ning jättes suure osa informatsioonist üldse avaldamata. Samuti võib sisemiseks faktoriks olla ebaviisakus meediaga suhtlemisel. Lisaks võidi käituda pealetükkivalt, näiteks saates iga nädal mitu vähese uudisväärtusega pressiteadet ning helistades vihaselt toimetusse: "Miks te ei ole meie teadet avaldanud?"

Suhtekorraldus
thumbnail
12
pdf

Sissejuhatus Suhtekorraldusse (Kordamine Eksamiks)

Sissejuhatus suhtekorraldusse Kordamine eksamiks 1. Suhtekorralduse professionaalsus ja eetika. Suhtekorralduse professionaalsus seisneb: Suhtekorralduse eetika seisneb: Iseseisvusel Usaldusel Vastutustundel (ühiskonna & avalike huvide ees) Aususel Asjatundlikkusel Lojaalsusel Austusel (eriala vastu) Sotsiaalsel vastutusel Ühistunde loomisel Konfliktide lahendamisel Võimul Erialastel oskustel • Teoreetiline eetika võib olla hea / halb; õige / vale.

Sissejuhatus suhtekorraldusse
thumbnail
11
doc

Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis

Looma sisekliima ja panema toimima sisekommunikatsiooni nii, et töötajad tahavad olla 4 Suhtekorralduse vajalikkus organisatsioonis oma firmale lojaalsed ning tööga rahulolu kasvaks. Hindama oma tegevuse mõju organisatsiooni eesmärkide saavutamisele. 2. EDUKA SUHTEKORRALDUSE SAAVUTAMISE VIISID JA TULEMUSE HINDAMINE Avalike suhete korraldamise all mõeldakse viise, kuidas ettevõte ja üldsus edastavad üksteisele teavet ning lahendavad erimeelsusi. 2.1. Avaliku arvamuse kujundamine Positiivse avaliku arvamuse kujundamine saab alguse ettevõttest endast ja on tegevuse tulemus. Abivalmis ja pühendunud personal loob firmale hea maine. Oluline on seejuures, et töötajatesse ei suhtutaks kui tööjõusse, vaid arvestakse neid peamise sihtgrupina. Kui

Organisatsiooni kommunikatsioon
thumbnail
14
doc

Suhtekorralduse konspekt

Avalikud suhted on organisatsiooni suhted teiste organisatsioonidega, sihtgruppidega või kõige laiemalt avalikkusega üldse, mille abil teadvustatakse neile organisatsiooni poliitikat, eesmärke jms. Avalike suhete alal töötajat nimetatakse suhtekorraldajaks või avalike suhete korraldajaks. Avalike suhete alal on vaja: · Plaanimisoskust · Strateegia kujundamise aluste tundmist · Praktilisi teadmisi pressikonverentside korraldamisest · Head suulist ja kirjalikku eneseväljendamisoskust · Oskust kasutada kaasaegseid infovahendeid Avalikud suhted on juhtimisfunktsioon, mis · väärtustab avalikkuse suhtumist, · määratleb avalikkuse huvidega kooskõlas olevad üksikisiku käitumisviisid või organisatsiooni poliitika ja toimingud ning

Suhtluskorraldus
thumbnail
1
doc

SUHTEKORRALDUSE KORDAMISKÜSIMUSED ja vastused

identiteet. Õnnestunud identiteedi mõjutada. kujunemisel võidetakse avalikkuse 18.Mitmesse kategooriasse tunnustus. jaotatakse suhtekorraldajad? 5.Millal võivad kampaaniad Suhtekorraldajad jaotatakse 4 ebaõnnestuda? kategooriasse: Kampaaniad võivad ebaõnnestuda, 1)Eraorganisatsiooni avalike suhete kui: korraldaja 1)eksisteerivad inimrühmad, keda 2)Riigisektori avalike suhete korraldaja peaaegu midagi ei huvita; (kohalikud omavalitsused, 2)inimesed otsivad infot, mis vastab riigiettevõtted, riiklikud ametkonnad). nende tõekspidamistele, mistõttu 3)Riiklike infoteenistuste töötajad (info vastupidisesse infosse suhtuvad kogumisega seotud ametnikud) tõrjuvalt

Suhtluskorraldus




Kommentaarid (1)

kkraan profiilipilt
kkraan: Päris palju kirjavigu. Muidu täitsa asjalik.
14:12 17-04-2013



Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega Nõustun