kindlat definitsiooni. Arusaamine luksusest sõltub inimese rahvusest, kasvatusest, haridustasemest ja paljudest teistest faktoritest. Mõne jaoks on luksuslik reisimine see, kui käiakse glamuursetes sihtkohtades, mis on parasjagu moodsad ja trendikad. Minu arvates on luksuslik reisimine see, kui ööbitakse viie tärni hotellis, kus on olemas kõik mugavused, toad on luksuslikud ning teenindus on väga heal tasemel. Luksushotell on hotell, millele on kehtestatud 121 miinimumnõuet ning tärnide saamiseks on vaja saada kokku minimaalselt 570 punkti. Luksushotellis on tasakaalus disain, luksus, kvaliteet, lisateenuste rohkus ning esmaklassiline teenindus. Luksushotellis peab olema tagatud vastuvõtus teenindus kogu ööpäeva. Standardklassi hotell on 2 tärni hotell, millele on kehtestatud 53 miinimumnõuet ning tärnide saamiseks on vaja saada kokku minimaalselt 170 punkti. Standardklassi hotellis pakutakse
2.maist 2011. Enne seda atesteeriti hotelle Nordic Baltic süsteemi järgi. (HSU..., n.d.) Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu kodulehe järgi on tärniklassifikatsiooniga hotelle 33. Uuendatud tärnisüsteem koosneb miinimum ja valiknõetest ning selleks, et 4 omandada vastavad reitingud, on vaja täita kehtestatud miinimumnõuded ja omandada miinimumpunktid vastavalt millele jagunevad hotellid: 5 tärni hotell (121 miinimunõuet ja minimaalselt 570 puntki) - Antud hotelli puhul on iseloomulik disain, kvaliteet ja luksus, mis on omavahel tasakaalus. Luksushotellis peab olema teenindus tagatud kogu ööpäeva ulatuses; 4 tärni hotell (104 miinimumnõuet ja minimaalselt 380 punkti). Hotelli, mis vastab ärivajadustele ja on rohkete lisateenustega, kus peab olema tagatud teenindus vastuvõtus vähemalt 18 tundi ööpäevas ning telefoni teel kogu ööpäev;
Hotellihoone oli Eesti esimene pilvelõhkuja ning sellest on kujunenud üks linna sümboleid ja lahutamatu komponent Tallinna legendaarses siluetis. Sokos Hotel Viru pakub palju erinevaid võimalusi nii tööreisil kui puhkusel viibijale. Hotellis on mugavad numbritoad, kaasaegne konverentsikeskus, suur restoranimaailm ning ilukeskus ja tunnisaunad. Traadita interneti leviala katab kõik hotelli üldruumid ja numbritoad. Hotell paikneb sama katuse all Viru Keskusega , mis on Tallinna trendikaim ostu- ja meelelahutuskeskus. Hotelli naabruses asuvad mitmed teatrid, kontserdipaigad ja meelelahutuskohad. Autosõit hotellist Tallinna Reisisadamasse kestab 5 minutit ning lennujaama 10 minutit. Hotellitoad Sokos Hotel Viru pakub 516 mugavat ja kaasaegset tuba vaatega merele või linnale. Eraldi korrused on mittesuitsetajatele ja suitsetajatele. Spetsiaalsed toad on allergikutele ja liikumispuudega külalistele
ettevõtja oma majandus- või kutsetegevuse raames osutab majutusteenust. 3. Majutusettevõtte registreerimise kohustus Ettevõtja, kes soovib osutada majutusteenust, esitab majutusettevõtte registreerimise taotluse majutusettevõtte asukohajärgsele valla- või linnavalitsusele. Riigilõiv, registreerimine tähtajatu, vald võib tagasi võtta 4. Majutusettevõtete liigitamine turismiseadusest lähtuvalt Hotell, motell, külalisemaja, puhkeküla ja laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. 5. Majutusettevõtete liigitamine omandisuhtest lähtuvalt Iseseisev majutusettevõte, konsortsium, hotellikett, frantsiis 6. Majutusettevõtte asukoht ja kättesaadavus Majutusettevõttele on tema asukoht väga tähtis. Asukoht peegeldab koha kättesaadavust selle külastajale, ümbritseva keskkonna atraktiivsust ning selle
4) füüsilise isiku poolt temale kuuluva vara arvel oma perekonna liikmete või teiste isikute majutamist ilma sellekohase reklaamita; 5) füüsilise isiku poolt temale kuuluva vara arvel kuni viie isiku majutamist; 6) majutamist regulaarliinil sõitvas transpordivahendis. §18. Majutusettevõtete liigid (1) Majutusettevõtte liik iseloomustab majutusettevõtet ja selle kaudu pakutavat majutusteenust. Majutusettevõtete põhilised liigid on hotell, motell, külalistemaja, hostel, puhkeküla ja -laager, puhkemaja, külaliskorter, kodumajutus. (2) Hotell on toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga majutusettevõte. (3) Motell on eeskätt mootorsõidukitega liikujate teenindamiseks mõeldud toitlustusteenust pakkuv vähemalt 10 majutusruumiga maantee läheduses paiknev majutusettevõte, kus on tagatud turvaline parkimine. (4) Külalistemaja on toitlustusteenust pakkuv vähemalt viie majutusruumiga majutusettevõte.
Eesti Hotelli- ja Turismikõrgkool Reisikorraldus RK11 ÕPPEKÄIK HOTELLIDESSE Raport Tallinn 2011 Õppekäik hotellidesse - Sokos Hotel Viru ja Savoy Hotell Käisime Eesti suurimas hotellis Sokos Hotel Virus ning Savoy Hotellis, millel on tiitel `'Rahva lemmik hotell 2010''. Kuna enne õppekäigule minekut oli teada, mis hotellidesse on minek, siis erinevusi hotellide vahel oli lihtne tähele panna. Sokos Hotel Virus kohtusime fuajees Maret Kaldmaaga, kes viis meid väikesesse konverentsiruumi ning rääkis täpsemalt, millised on hotellis pakutavad teenused, kes moodustavad põhiklientuuri ning hiljem näitas ta meile hotellitube. Savoy Hotellis näitas meile Alver Pupart tube, restoran MEKK'i,
Lina ääred õmmeldakse tavaliselt 2+2 cm , et äär oleks laiema ja paksem ning ei rulluks. Kõik tooted valmistatakse veidi pikemad sest lähevad pesus kokku. Samas lähtutakse mõõtude tegemisel eelkõige kanga kokkuminekust. Kõik tooted märgistatakse soovitavate pesujuhenditega. Frotee tooted · Üldlevinud on 400g/m², see on optimaalne paksus ja vastupidavus · 4-tärni hotellides kasutatakse rohkem 420g/m²on · 5-tärni hotellid kasutavad tavaliselt juba 450-500g/m2. Rätikute suurused · kuni 3 tärni: väiksed rätikud 50x70 ja saunalinad 70x140 cm · 4-5 tärni: käterätikud 50x100, 50x30 ja saunalinad 80x150 Jalamatid on levinud kaalus 600g/m² mõõt 50x70 Tavaliselt on jalamatid teistsuguse mustriga kui käerätikud, et lihtsustada töötajate tööd ja märgata käterätikute ning jalamati erinevus. Hommikumantlid
Hiiumaa Ametikool Väikeettvõtlus Käesolev töö on koostatud Siret Tara poolt Radisson Blu Hotell Tallinna kohta Suuremõisa 2012 SISUKORD: 1.ÜLEVAADE ETTEVÕTTEST................................................................................................3 1.1Ettevõtte nimetus, asukoht ning põhitegevusala................................................................3 1.2Ettevõtte ärinimi, omandivorm, ettevõtte majandamise mudel.........................................3 1
Kõik kommentaarid